Maalitahra

vaimoton

Olin ollut kolmisen viikkoa firmassa,kun toimiston tytöt esittivät,että mustuneet seinät maalattasiin,olisi mukavampi olla siisteissä tiloissa. toimjohtaja kun oli pihi mies,niin ehdotti, että minä pari muuta kaveria voisivat valkaista toimiston. Tulin tikkailta alas ja Aune peruutti maaliseen telaan ja maalitahra hameessa. No tietenkin Aune vaati mua pesemään sen pois. Mentiin vessaan ja sanoin työntäväni käteni hameen alle jotta voisin pestä tahranpois, Aunellapa ei ollutkaan pikkuhousuja ja käteni osui pimssaan, tottakai hyväilin sitä. Avasin vyötärön ja hän astui pois mekostaan. Kääntyi ja avasi mun housuni, työnsi kätensäkalsareihin ainoat sanat olivat ohoh. Aune kääntyi nojamaan kaapiston päälle. Työnnyin sisälle ja hän antoi halustaan, kun olin lauennut hän istui pöntölle ja otti kyrvästäni otteen, ja upoti hepin suuhunsa. Hametta tukankuivaajalla kuivattaessa sanoin että sulla on tosi makee pylly. Seuravana päivänä hän saapui tiukoissa housuissa ja pyöritti perää nokan eessä.Parin päivän kuluttua,hän pyysi mua avukseen arkistoon joka oli vintillä, koska tikkaat olivat kuulemma hatarat ja toisen oli hyvä pitää kiinni. Pääsimme ylös ja ovi saatiin kiinni, niin hän kääntyi suutelemaan mua ja käsi kaivautui housuihin. avasin hänen housunsa ja panin häntä takaapäin. Hänpä olikin varustautunut, otti tampoonin ja sanoi,ei ole kivaa jos on kosteutta jalkojen välissä. Tätä jatkui kerrantai kaksi viikossa. Kunnes kerran mulla oli monta tarjousta saatava mailmalle, ja pyysin voisiko Aune jäädä yli ajalle jotta kaikki saataisiin postiin. Vastaus oli kyllä,mutta pitää saada boonukset, johon toimjohtaja sanoi,että tottakai. No sekös Aunea huvitti, kun todellinen boonus oli munaa. Aune sanoi tuo mut kotiin, mä ajoin avoukon pois kun mä olin pelkkä vittu,mä en ole vuosiin tuntenut mitään vastaavaa.Pääsimme heille jolloin hän sanoi ,että hän haluaa alastoman saada kunnolla. Aunella oli pienet,mutta terhakkaat rinnat,tosin isot nännit. Kun hellästi pureskelin nänneja ja lopulta siirryin pillulle ja nuolin hänelle orgasmin,ja kun oli tärinässä, työnnyin ja otin hänet rajusti. Laukemiseni jälkeen hän sanoi älä vaan lähde pois,hän olikin hyvintaitava pillunsa kanssa ja lypsi mut, moista en ole ennen kokenut. Tätä jatkui niin kauan kun olin siinä firmassa, noin kolmisenvuotta

0

7400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        11
        3536
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        119
        2287
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        44
        1679
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1408
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        78
        1173
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        48
        986
      7. Rahtari s salmi

        Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
        Suomussalmi
        11
        925
      8. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        920
      9. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        914
      10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        835
      Aihe