Karvalankamaton pesu

matonpesijä...

Onko joku uskaltanut pestä karvalankamaton vedellä, vaikka edellyttäisikin kuivapesua? Voiko pestä ihan mäntysuovalla ja miten muuten?

7

18150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhdas matto

Mulla,miehellä on valkoinen Askosta ostettu "karvalankamatto" sellanen mikä on nyt muotia ollut vuoden verran. Pesin sen mäntysuovalla ja juuriharjalla.Hyvä tuli. Siinä lukee TASOPESU.

P.s nyt puhtaana ja kuivana lattialla.

• monta mattoa

Mulla useampi ikeasta ja hobbyhallista ostettu karvamatto ja kaikki olen pessyt mäntysuovalla, kuivattanut tamppaustelineellä, eikä ole miksikään mennyt

• Trampalle vaan

Minä pesin just laakavesipesuna trampoliinin päällä ja ihan painepesurilla. Semmosella hennolla suihkulla suihkuttelin. Ei näyttäny kärsivän. On tosin märkä vielä, etten tiedä miltä näyttää kuivana. Siinähän ilma kiertää alapuoleltakin. Ainakin osaksi aattelin tuossa paikallaan kuivattaa, on sitten kevyempi kuljetellakin.

• uusi tapa

Painepesurilla minäkin mattoni jo vuosia pesty.
      Nykyään tosin pesuaineena käytän nestemäistä pyykinpesunestettä.
      Huuhtoutuu huomattavasti helpommin pois.
      Vielä kun antaa liota niin tulos tuplasti parempi entisiin pesuihin verrattuna jolloin käytin mäntysuopaa.
      KANNATTAA TODELLA KOKEILLA.

• Matto-tyttö

Itse pesin oman mattoni pesuhuoneen lattialla reilusti letkuttamalla ja päällä tallomalla.

Ensin kunnon liotus todella miedossa Fairy-vedessä. Letkutusten välillä matto rullalle jotta saa veden vaihtumaan. Pesun jälkeen rullalle ja nurkkaan nojaamaan pariksi tunniksi jotta liika vesi poistuu ja sen jaksaa nostaa narulle. (Painaa riskisti mun voimille..)

• kallis pesu

Vein kerran yhden maton mattopesulaan, kun siinä oli merkintä, että vain kuivapesu. Noh..pestiin se siellä pesulassakin vedellä, joten ei kuivapesu tarkoita, että pestään ilman vettä.

• Piikapiika

Me veimme ns.pörrömaton pesulaan ja kun se tuli takaisin, niin lattialle tömähtäessä koko olkari oli täynnä hiekkaa. Veikkaan että itse kun pesee, saa paremmin pois..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6278
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      350
      5764
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2763
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2198
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1888
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1088
    Aihe