Onko joku uskaltanut pestä karvalankamaton vedellä, vaikka edellyttäisikin kuivapesua? Voiko pestä ihan mäntysuovalla ja miten muuten?
Karvalankamaton pesu
7
17256
Vastaukset
- puhdas matto
Mulla,miehellä on valkoinen Askosta ostettu "karvalankamatto" sellanen mikä on nyt muotia ollut vuoden verran. Pesin sen mäntysuovalla ja juuriharjalla.Hyvä tuli. Siinä lukee TASOPESU.
P.s nyt puhtaana ja kuivana lattialla. - monta mattoa
Mulla useampi ikeasta ja hobbyhallista ostettu karvamatto ja kaikki olen pessyt mäntysuovalla, kuivattanut tamppaustelineellä, eikä ole miksikään mennyt
- Trampalle vaan
Minä pesin just laakavesipesuna trampoliinin päällä ja ihan painepesurilla. Semmosella hennolla suihkulla suihkuttelin. Ei näyttäny kärsivän. On tosin märkä vielä, etten tiedä miltä näyttää kuivana. Siinähän ilma kiertää alapuoleltakin. Ainakin osaksi aattelin tuossa paikallaan kuivattaa, on sitten kevyempi kuljetellakin.
- uusi tapa
Painepesurilla minäkin mattoni jo vuosia pesty.
Nykyään tosin pesuaineena käytän nestemäistä pyykinpesunestettä.
Huuhtoutuu huomattavasti helpommin pois.
Vielä kun antaa liota niin tulos tuplasti parempi entisiin pesuihin verrattuna jolloin käytin mäntysuopaa.
KANNATTAA TODELLA KOKEILLA. - Matto-tyttö
Itse pesin oman mattoni pesuhuoneen lattialla reilusti letkuttamalla ja päällä tallomalla.
Ensin kunnon liotus todella miedossa Fairy-vedessä. Letkutusten välillä matto rullalle jotta saa veden vaihtumaan. Pesun jälkeen rullalle ja nurkkaan nojaamaan pariksi tunniksi jotta liika vesi poistuu ja sen jaksaa nostaa narulle. (Painaa riskisti mun voimille..) - kallis pesu
Vein kerran yhden maton mattopesulaan, kun siinä oli merkintä, että vain kuivapesu. Noh..pestiin se siellä pesulassakin vedellä, joten ei kuivapesu tarkoita, että pestään ilman vettä.
- Piikapiika
Me veimme ns.pörrömaton pesulaan ja kun se tuli takaisin, niin lattialle tömähtäessä koko olkari oli täynnä hiekkaa. Veikkaan että itse kun pesee, saa paremmin pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885