Ohessa Tukholman kadut valokuvilla höystettynä. Kartassa sinisellä maalatut kadut on valokuvattu, eli melkein koko keskusta. Alaosassa oleva pikku-ukko näyttää paikan ja suunnan.
http://www.hitta.se/Gatubild/
Suunnistus-/suunnitteluapua
3
366
Vastaukset 3
- Zen....!
Tietääkö kukaan zen luostarin majoitusmahdollisuuksia tukholmasta....jos vierailee siellä vähän aikaa......koota elämän palasia yhteen......vaikka kyllä ne jo kasassa ovat....
mutta aika vaatii hiljentymistä.......voi soittaa tai mailat suoraan....asia vilpitön: 046-6256520 ja [email protected]ä!......yhteyttä vaan jos tietoa on.....!- RIMMIR
Mutta tässäpä yhteystiedot he varmaan osaavat neuvoa:
Kontakter
Sanghaledare: Dharman Ödman
Kontaktas via E-post: [email protected]
Kassör, epost: [email protected]
Webmaster, epost: [email protected]
Stockholm Zen Center
Erstagatan 31
116 36 Stockholm
Tel: 08 519 72 440 (säkrast att kontakta SZC via e-post: [email protected])
PlusGiro: 47 52 93-7
Zengården
Finnåker 525
710 41 Fellingsbro
Tel: 0581 63 00 82
PlusGiro: 45 97 38 - 1
- kmous
Olipa hieno sivusto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509