Elvis

ihmisenä

olen diggaillut Elvistä jo noin 20 vuotta. Suurin syy miksi arvostan Elvistä ei oo se uskomaton ääni eikä se lavakarisma. Vaan se että Elvis oli oma itsensä alusta loppuun. Ei Bilettänyt Hollywood tähtien kanssa, ei käynyt hienoissa ravintoloissa syömässä, oli niinkuin kaikki muut perusluonteeltaan. Joskus päihteissä tuli ylilyöntejä, mut kellepä ei tulis..Elvis todella arvosti ja kunnioitti fanejaan...Hieno ihminen kaikenkaikkiaan ja helvetin lahjakas. Diggailisin Elviksestä vaikka se ei ois myynyt yhtään levyä..

11

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Goldman

      Elviksellä se "oma itse" vain muuttui vuosien varrella - ja koko ajan huonompaan suuntaan. Vaatimaton ja kohtelias perusluonne katosi jo intin aikana ja tilalla oli arvaamaton ja oikukas stara.

      "Elvis todella arvosti ja kunnioitti fanejaan..."

      Ei nyt kuitenkaan ihan koko aikaa kuitenkaan. Muuten hän olisi ottanut aikalisän viimeistään syksyllä -73, hoitanut itsensä kuntoon ja hoitanut keikat taas kunnialla kotiin

      "Hieno ihminen kaikenkaikkiaan ja helvetin lahjakas."

      Ensimmäinen asia totta tietyin rajauksin, jälkimmäinen 100%:sti

      "Diggailisin Elviksestä vaikka se ei ois myynyt yhtään levyä.."

      Tuskin tietäisit edes hänen olemassaolostaan siinä tapauksessa....

      • että......

      • Mr Goldman

      • noiten
        Mr Goldman kirjoitti:

        Luuletko tosiaan että Elviskään olisi sentään niin tyhmä että näyttäisi todellisen luontonsa julkisesti, tosin sitäkin tapahtui aina joskus yleisön haukkoessa henkeään pillereiden hämärtäessä harkintakyvyn normaalia(kin) tehokkaammin.

        ei ollut koskaan tarkoitus tulla julkisuuteen noiten pätkien....


      • se Elkan

      • Mr Goldman
        noiten kirjoitti:

        ei ollut koskaan tarkoitus tulla julkisuuteen noiten pätkien....

        ...ja sehän oli tiedossa niitä kuvatessa, eikö?


      • Mr Goldman

      • ja väität että
        Mr Goldman kirjoitti:

        ...ja sehän oli tiedossa niitä kuvatessa, eikö?

        Elvis oli joku sekopää joku riehaantu aina kun Gracelandin portit meni kiinni!?


      • romani1
        ja väität että kirjoitti:

        Elvis oli joku sekopää joku riehaantu aina kun Gracelandin portit meni kiinni!?

        Elvis oli ihminen, heikkouksineen sekä hyvine puolina. Elviksestä tehdään aina epäinhimillinen kuva, hyvässä ja pahassa. Ne ihmiset jotka olen tavannut, jotka tunsivat Elviksen, kertoi Elviksen olleen yleensä rahallinen mutta, kun suuttui, niin mikään ei pitänyt häntä ja silloin hän oli myös ilkeä suustansa. Köyhän pojan traumat. Piti saada vaikka mitä, hinnalla ei ollut väliä, hullutuksia mille ei löytynyt rajoja. Lahjoittajana hän on yksi,maailma suurimista. Kun ei ollut lapsena saanut muutakun haaveilla, nin nyt ei raha enää ollut tärkeä hänelle. Tietysti hän tiesi että, rahaa tulee sisään koko ajan mutta, loppuvuosina hän lahjoitti omaisuutta niin paljon että, rahaa ein enää ollut niin paljon, siis hänen mittapuun mukaan mutta, sanoi isälleen, "älä ole huolestunut, tee hommasi, minä hommaan lisää rahaa meille"
        Melkeen kaikki nämä hauskuudet ja ihmeelliset siirot johtuu, lapsuudesta.
        Yksi asia, mihkä olen kiinittänyt huomioni on että, kaikki sanoi hänen olevan aika ujo ja huono puhuja. Jopa norjalaiset fanit, kun tapasivat hänet, joskus 70 luvulla. Samaa Britanian Elvis fanklubin puheenjohtaja. Yksi asia on kiinnostava, Eliksellä oli karismaattisuutta, sitä kukaan ei kiellä, jotka ovat hänet tavanut. Jyrki Hämäläisen kanssa, puhuin heti, kun hän oli tavannut Elviksen. Samat asiat karisma. Katsokaa Beatleksen ensitapaamisesta, dokumentteja ja parhain on mielestään yutuuben George Harrison meet Elvis. Katsokaa, siinä on monta tunnettua muusikkoa, jotka odottavat Elvisen tuloa pukuhuoneseen. Kun hän tulee sisälle,m kaikki mykistyy ja George ojentaa vaatimattomasti kätensä ja sanoi, Olen Harrison Beatlesista, muistako. Seuraa tarkkaan, miten hän siinä tekee eleen uudstaan. Ringo ja Paul ovat samassa pätkässä ja sama taas. Hyvin kiinnostava, paljon kertova pätkä. Toinen Liisa tykkäsi Elton Johnista ja ne menivät Elviksen kanssa, tapamaan Eltonia, pukuhuoneseen. Elton kertoo, Olin niin jännittynyt, kun näin Elviksen, että olin unohtaa puhua fanin Lisa Preleyn kanssa. Näitä olisi paljonkin mutta antaa olla. Olen ennenkin kirjoittanut tämän. Ihminen pahoineen ja hyveineen. Luultavasti aika vaatimaton myös, on myös kerrottu (siis privaattioloissa).
        Terveisin Heluna


      • Mr Goldman
        ja väität että kirjoitti:

        Elvis oli joku sekopää joku riehaantu aina kun Gracelandin portit meni kiinni!?

        Harjoittele lisää luetun ymmärtämistä niin joskus se vielä onnistuu!


      • Mr Goldman
        romani1 kirjoitti:

        Elvis oli ihminen, heikkouksineen sekä hyvine puolina. Elviksestä tehdään aina epäinhimillinen kuva, hyvässä ja pahassa. Ne ihmiset jotka olen tavannut, jotka tunsivat Elviksen, kertoi Elviksen olleen yleensä rahallinen mutta, kun suuttui, niin mikään ei pitänyt häntä ja silloin hän oli myös ilkeä suustansa. Köyhän pojan traumat. Piti saada vaikka mitä, hinnalla ei ollut väliä, hullutuksia mille ei löytynyt rajoja. Lahjoittajana hän on yksi,maailma suurimista. Kun ei ollut lapsena saanut muutakun haaveilla, nin nyt ei raha enää ollut tärkeä hänelle. Tietysti hän tiesi että, rahaa tulee sisään koko ajan mutta, loppuvuosina hän lahjoitti omaisuutta niin paljon että, rahaa ein enää ollut niin paljon, siis hänen mittapuun mukaan mutta, sanoi isälleen, "älä ole huolestunut, tee hommasi, minä hommaan lisää rahaa meille"
        Melkeen kaikki nämä hauskuudet ja ihmeelliset siirot johtuu, lapsuudesta.
        Yksi asia, mihkä olen kiinittänyt huomioni on että, kaikki sanoi hänen olevan aika ujo ja huono puhuja. Jopa norjalaiset fanit, kun tapasivat hänet, joskus 70 luvulla. Samaa Britanian Elvis fanklubin puheenjohtaja. Yksi asia on kiinnostava, Eliksellä oli karismaattisuutta, sitä kukaan ei kiellä, jotka ovat hänet tavanut. Jyrki Hämäläisen kanssa, puhuin heti, kun hän oli tavannut Elviksen. Samat asiat karisma. Katsokaa Beatleksen ensitapaamisesta, dokumentteja ja parhain on mielestään yutuuben George Harrison meet Elvis. Katsokaa, siinä on monta tunnettua muusikkoa, jotka odottavat Elvisen tuloa pukuhuoneseen. Kun hän tulee sisälle,m kaikki mykistyy ja George ojentaa vaatimattomasti kätensä ja sanoi, Olen Harrison Beatlesista, muistako. Seuraa tarkkaan, miten hän siinä tekee eleen uudstaan. Ringo ja Paul ovat samassa pätkässä ja sama taas. Hyvin kiinnostava, paljon kertova pätkä. Toinen Liisa tykkäsi Elton Johnista ja ne menivät Elviksen kanssa, tapamaan Eltonia, pukuhuoneseen. Elton kertoo, Olin niin jännittynyt, kun näin Elviksen, että olin unohtaa puhua fanin Lisa Preleyn kanssa. Näitä olisi paljonkin mutta antaa olla. Olen ennenkin kirjoittanut tämän. Ihminen pahoineen ja hyveineen. Luultavasti aika vaatimaton myös, on myös kerrottu (siis privaattioloissa).
        Terveisin Heluna

        ...ja lääkekuuri kaikista suurimpana syynä minäkuvan vääristymiseen ja todellisuudentajun kadottamiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe