Miehet vonkaatte

Miehet vonkaatte ensin treffeille ja sitten kun treffeillä on käyty ette viitsi edes viestiä lähettää kuinka meni. Oliko treffikumppani edes sinnepäinkään kuin mitä olitte kuvitellut. Hävetkää!

10

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonkaaminen

      nyt ollut tapetilla viime aikoina????

    • tuo ole

      jo jonkinmoinen kannanotto?

    • ;-((

      palstan miehistä ole minua vongannut trehveille ja sinäkö olet jo käynyt kaikki lävitse?

      • En ole käynyt kaikkia miehiä lävitse, enkä aiokkaan. Mutta ne muutamat jotka olen tavannut ovat olleet ei nyt pettymyksiä, mutta sellaisia miehiä jotka eivät ole laittaneet minkäänlaista kommenttia tapaamisesta. Hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.


    • kab54

      Naiset tekee ton sivistyneesti, ensin ne kysyy tiedot ja sitten tutkiva kenties porukalla kun ei vastaukset tyydytä, sit ne häviää ei edes kiitos ja näkemiin, sin meni bittiavaruuteen koko roska. Jossain jo aikaisemmissa jutuissa sanoin puolin ja toisin. Joku viisas voisi laittaa käyttäytymis säännöt tonne etusivulle eli vähimmäis vaatimukset miten toimitaan kun vonkaillaan ja ei kelpaa, oisko sellainen hyvä.

      • Samaa mieltä kab54:n kanssa, että käyttäytymissäännöt etusivulle. Yleisesti niin miehille kuin naisillekin.


    • paljon trehvata

      kysymerkkikuvalla kahden ja puolen kuukauden aikana, min en tuossa ajassa ehtisi sanoa edes netin kautta *terve*.

      • omituista on

        kertoa mielipidettä,jos ei nainen kiinnosta,heillä alkaa kirre vaikka kalaan?

        Vaikka kaloja sais kaupastakin,minne heillä on kiire ja miksi hakevat naista jos kiire koko ajan.


    • jos täällä

      on sellaisia miehiä joista pääsee helposti eroon:)) Kamalaa sekin olis jos joku saisi puhelinnumeron ja ahdistelisi soitoilla ja tekstareilla vaikka kuinka sanoisi että "heippa vaan". Sellaista naista jonka on vaikea saada seuraa, se tietysti voisi imarrellakin.
      Mulla ei ole tämän palstan miehistä kokemusta niin etten osaa ottaa kantaa sen paremmin. Onhan mulla pari galleriasivua mutta ei mitään dramaattista, ihan kiltisti miehet käyvät kurkkaamassa, joku laittaa jonkin kauniin kohteliaisuuden ja se on siinä.

    • Treffi-palstaako

      tarkoitat?

      Tuskin täällä pääsee, vaikka ehkä haluaisin kenenkään yhteyteen.
      Miten nikittömät nikittömien kanssa styylaa? :))))

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe