Miehet vonkaatte

Miehet vonkaatte ensin treffeille ja sitten kun treffeillä on käyty ette viitsi edes viestiä lähettää kuinka meni. Oliko treffikumppani edes sinnepäinkään kuin mitä olitte kuvitellut. Hävetkää!

10

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonkaaminen

nyt ollut tapetilla viime aikoina????

• tuo ole

jo jonkinmoinen kannanotto?

• ;-((

palstan miehistä ole minua vongannut trehveille ja sinäkö olet jo käynyt kaikki lävitse?

• En ole käynyt kaikkia miehiä lävitse, enkä aiokkaan. Mutta ne muutamat jotka olen tavannut ovat olleet ei nyt pettymyksiä, mutta sellaisia miehiä jotka eivät ole laittaneet minkäänlaista kommenttia tapaamisesta. Hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.

• kab54

Naiset tekee ton sivistyneesti, ensin ne kysyy tiedot ja sitten tutkiva kenties porukalla kun ei vastaukset tyydytä, sit ne häviää ei edes kiitos ja näkemiin, sin meni bittiavaruuteen koko roska. Jossain jo aikaisemmissa jutuissa sanoin puolin ja toisin. Joku viisas voisi laittaa käyttäytymis säännöt tonne etusivulle eli vähimmäis vaatimukset miten toimitaan kun vonkaillaan ja ei kelpaa, oisko sellainen hyvä.

• Samaa mieltä kab54:n kanssa, että käyttäytymissäännöt etusivulle. Yleisesti niin miehille kuin naisillekin.

• paljon trehvata

kysymerkkikuvalla kahden ja puolen kuukauden aikana, min en tuossa ajassa ehtisi sanoa edes netin kautta *terve*.

• omituista on

kertoa mielipidettä,jos ei nainen kiinnosta,heillä alkaa kirre vaikka kalaan?

Vaikka kaloja sais kaupastakin,minne heillä on kiire ja miksi hakevat naista jos kiire koko ajan.

• jos täällä

on sellaisia miehiä joista pääsee helposti eroon:)) Kamalaa sekin olis jos joku saisi puhelinnumeron ja ahdistelisi soitoilla ja tekstareilla vaikka kuinka sanoisi että "heippa vaan". Sellaista naista jonka on vaikea saada seuraa, se tietysti voisi imarrellakin.
      Mulla ei ole tämän palstan miehistä kokemusta niin etten osaa ottaa kantaa sen paremmin. Onhan mulla pari galleriasivua mutta ei mitään dramaattista, ihan kiltisti miehet käyvät kurkkaamassa, joku laittaa jonkin kauniin kohteliaisuuden ja se on siinä.

• Treffi-palstaako

tarkoitat?

Tuskin täällä pääsee, vaikka ehkä haluaisin kenenkään yhteyteen.
      Miten nikittömät nikittömien kanssa styylaa? :))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      59
      1718
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      132
      1388
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1241
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      836
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      811
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      691
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      531
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      477
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      45