Michael Jacksonin paras kappale?

Mikä on?

Lyhyeast ja ytimekkäästi:

Mikä on Michael Jacksonin paras kappale sinun mielestäsi?

Perusteluilla tai ei!

Minulla on:

1. Billie Jean.

15

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meliini

Se on...

1. Who is it

Se kertoo niin hyvin Michaelin hämmentymisestä ja elämästä ylipäätään, ja kaunis ja voimakas kappale on muutenkin.

• Leda

Se kappale alkoi soida mun päässä kuullessani Michaelin kuolemasta. Aika jännää, että monella on allkanut soida jokin hänen kappaleistaan mielessä, kun kuuli Michalelin kuolemasta.Siitä on nyt vuosia, kun katoin sellaisen paranormaaleista asioista kertovan dokumentin. Siinä kerrottiin myös lapsista jotka ovat poikkeuksellisen lahjakkaita, kykenevät myös ennalta näkemään. Näitä lapsia kutsuttiin Sinooperilapsiksi.Yllättäen haastateltava henkilö sanoi: Michael Jackson on yksi heistä. Silloin ajattelin hömpäksi, mutta nyt alan uskomaan. Hän vaikutti niin monen ihmisen elämään ja sydämeen. En ole fani, mutta kyyneleet virtasivat... ja teille pahoille ihmisille, jotka jaksatte toistella valheitanne hänestä: BEAT IT!

• sama mulla

eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....

• se on kuultavaksi
        sama mulla kirjoitti:

eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....

olkaa hyvä:

http://www.youtube.com/watch?v=sm-TlW9gXmk

• Mayaserana

Give in to me

Jokainen kuunnelkoon, niin tajuaa ettei selittelyjä tarvitse

• on who isit
      • mie vaan

Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU

• fantasy-87
        mie vaan kirjoitti:

Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU

"Smooth Criminal" on loistava biisi, siinä pyörii bassoriffi joka koukuttaa tosi hyvin. Se onkin siksi suosikkibiisini MJ:ltä. :)

• LouraMaria
      • Ihanainen biisi

Tämä iski minuun esiteininä. Ei ehkä loisteliain, mutta ehdottomasti RAKKAIN kappale minulle. Mukava, leppoisa poljento ja sympaattiset sanat.:)

Ja videohan on tietysti aivan ihana! Michaelilla on tavallaan hame päällä.

• vähän liian

r n' b- ja soul-vaikutteinen artisti mun makuun. En sano, että huono, ei vaan osu mun makuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2632
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      330
      2325
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      33
      2036
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1676
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1655
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1539
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1419
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1389
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1335
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1126
    Aihe