Michael Jacksonin paras kappale?

Mikä on?

Lyhyeast ja ytimekkäästi:

Mikä on Michael Jacksonin paras kappale sinun mielestäsi?

Perusteluilla tai ei!

Minulla on:

1. Billie Jean.

15

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meliini

Se on...

1. Who is it

Se kertoo niin hyvin Michaelin hämmentymisestä ja elämästä ylipäätään, ja kaunis ja voimakas kappale on muutenkin.

• Leda

Se kappale alkoi soida mun päässä kuullessani Michaelin kuolemasta. Aika jännää, että monella on allkanut soida jokin hänen kappaleistaan mielessä, kun kuuli Michalelin kuolemasta.Siitä on nyt vuosia, kun katoin sellaisen paranormaaleista asioista kertovan dokumentin. Siinä kerrottiin myös lapsista jotka ovat poikkeuksellisen lahjakkaita, kykenevät myös ennalta näkemään. Näitä lapsia kutsuttiin Sinooperilapsiksi.Yllättäen haastateltava henkilö sanoi: Michael Jackson on yksi heistä. Silloin ajattelin hömpäksi, mutta nyt alan uskomaan. Hän vaikutti niin monen ihmisen elämään ja sydämeen. En ole fani, mutta kyyneleet virtasivat... ja teille pahoille ihmisille, jotka jaksatte toistella valheitanne hänestä: BEAT IT!

• sama mulla

eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....

• se on kuultavaksi
        sama mulla kirjoitti:

eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....

olkaa hyvä:

http://www.youtube.com/watch?v=sm-TlW9gXmk

• Mayaserana

Give in to me

Jokainen kuunnelkoon, niin tajuaa ettei selittelyjä tarvitse

• on who isit
      • mie vaan

Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU

• fantasy-87
        mie vaan kirjoitti:

Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU

"Smooth Criminal" on loistava biisi, siinä pyörii bassoriffi joka koukuttaa tosi hyvin. Se onkin siksi suosikkibiisini MJ:ltä. :)

• LouraMaria
      • Ihanainen biisi

Tämä iski minuun esiteininä. Ei ehkä loisteliain, mutta ehdottomasti RAKKAIN kappale minulle. Mukava, leppoisa poljento ja sympaattiset sanat.:)

Ja videohan on tietysti aivan ihana! Michaelilla on tavallaan hame päällä.

• keijo mj

http://www.whycindywhy.com/?id=coqkv8d632mxqnldl9fd8slqod4w

• vähän liian

r n' b- ja soul-vaikutteinen artisti mun makuun. En sano, että huono, ei vaan osu mun makuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5430
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      91
      3331
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      40
      3213
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      155
      2996
    5. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      60
      2341
    6. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      50
      2276
    7. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      70
      1837
    8. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1756
    9. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      92
      1636
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      281
      1554
    Aihe