Michael Jacksonin paras kappale?

Mikä on?

Lyhyeast ja ytimekkäästi:

Mikä on Michael Jacksonin paras kappale sinun mielestäsi?

Perusteluilla tai ei!

Minulla on:

1. Billie Jean.

15

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meliini

Se on...

1. Who is it

Se kertoo niin hyvin Michaelin hämmentymisestä ja elämästä ylipäätään, ja kaunis ja voimakas kappale on muutenkin.

• Leda

Se kappale alkoi soida mun päässä kuullessani Michaelin kuolemasta. Aika jännää, että monella on allkanut soida jokin hänen kappaleistaan mielessä, kun kuuli Michalelin kuolemasta.Siitä on nyt vuosia, kun katoin sellaisen paranormaaleista asioista kertovan dokumentin. Siinä kerrottiin myös lapsista jotka ovat poikkeuksellisen lahjakkaita, kykenevät myös ennalta näkemään. Näitä lapsia kutsuttiin Sinooperilapsiksi.Yllättäen haastateltava henkilö sanoi: Michael Jackson on yksi heistä. Silloin ajattelin hömpäksi, mutta nyt alan uskomaan. Hän vaikutti niin monen ihmisen elämään ja sydämeen. En ole fani, mutta kyyneleet virtasivat... ja teille pahoille ihmisille, jotka jaksatte toistella valheitanne hänestä: BEAT IT!

• sama mulla

eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....

• se on kuultavaksi
        sama mulla kirjoitti:

eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....

olkaa hyvä:

http://www.youtube.com/watch?v=sm-TlW9gXmk

• Mayaserana

Give in to me

Jokainen kuunnelkoon, niin tajuaa ettei selittelyjä tarvitse

• on who isit
      • mie vaan

Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU

• fantasy-87
        mie vaan kirjoitti:

Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU

"Smooth Criminal" on loistava biisi, siinä pyörii bassoriffi joka koukuttaa tosi hyvin. Se onkin siksi suosikkibiisini MJ:ltä. :)

• LouraMaria
      • Ihanainen biisi

Tämä iski minuun esiteininä. Ei ehkä loisteliain, mutta ehdottomasti RAKKAIN kappale minulle. Mukava, leppoisa poljento ja sympaattiset sanat.:)

Ja videohan on tietysti aivan ihana! Michaelilla on tavallaan hame päällä.

• mamulizzz

http://www.last.fm/music/Oranssi Paska/_/Jammu Setä

• vähän liian

r n' b- ja soul-vaikutteinen artisti mun makuun. En sano, että huono, ei vaan osu mun makuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      7812
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3400
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      22
      2382
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1620
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      29
      1457
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      183
      1436
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      146
      1315
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      52
      1192
    9. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      177
      1086
    10. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      996
    Aihe