Minä riipuksen kaulalles hellien saan
sen päällystin ystävän valoin,
sana RAKKAUS päällänsä pintana vaan
se tunteista on kaikkein jaloin.
Sen monesti halpana tunteena saan
sitä heitellään,sinne sun tänne,
askel kuiskien kulkee Rakkaudenmaan
aina kuitenkin on lähellämme.
Moni arvoa sille ei ymmärtää vois?
Kun rakkaus vierellä kulkee,
vasta silloin kun rinnasta repien pois
tunteensolmuja mielessä sulkee.
Vanha lause kertookin nytkin jo tään
Sinä arvosta rakkaus nousuun,
niin myöhäistä miettiä vammoja pään
kun paska on tullut jo housuun.
ARVOSTA! RAKKAUTTA !
4
198
Vastaukset 4
- rakas62
Kuinka koskettavaa taas kerran ja onneksi lopussa huumori niin nauruun päättyy tää kyynelvirta. Kiitos.
- lindalinda1
voi kiasus Sun kanssas.
Ensin ihailen seesteistä ja kaunista tekstiäsi,
mutta mihin se päättyykään * naurua, naurua *
Mutta nauruhan pidentää ikää, joten kiitokseni
lisävuodesta/vuosista runosi äärellä.riidatkin ja eripurat päättyvät
lopulta nauruun ja suudelmiin,
rakkaus se vasta veikeä kaveri
onkii,silt käy mikä tahansa ja
vaikka takaperin.
Valoa päiviisi. J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681236
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61541Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32541Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475