Eli tuli gigantin mainos missä oli Nokia 5800 ja minun sonera liitymä. puhelin tulisi olemaan 100 halvempi kun ilman liittymää. MUTTA. Säilyykö oma numero jos otan tuon tarjouksen.
Minun Sonera + Nokia 5800
4
978
Vastaukset
- hohhoijaa...
Mikähän se tarjous on? Kytkykauppa. Mitä siinä saa? Liittymän ja puhelimen ns. osamaksulla. Miten niitä liittymiä vaihdetaan? Tehdään numeronsiirto toiselle operaattorille, kuten tavallisessakin liittymän vaihdossa. Säilyykö numero? No toki, kun kyseessä on NUMERONSIRTO toiselle operaattorille, niinhän asia on ollut jostain vuodesta 2003 lähtien.
Nämäkään asiat eivät ole salatiedettä. Onhan näistä puhuttu.
Kiitos ja anteeksi.- Isoharmaja
Millähän tästä kytkykaupasta pääsee eroon? Kaksi vuotta tulee pian täyteen eikä mulla ole aavistustakaan millä sen lopetan! Ettei vaan jatkuisi.
- mene kauppaan
Isoharmaja kirjoitti:
Millähän tästä kytkykaupasta pääsee eroon? Kaksi vuotta tulee pian täyteen eikä mulla ole aavistustakaan millä sen lopetan! Ettei vaan jatkuisi.
Otapa yhteys operaattoriisi, joko niiden myymälään tai soittamalla asiakaspalveluun. Netistäkin tietoa saa, mutta se taitaa olla useimmille ihmisille liian vaikeasti löydettävissä. Jotkut ovat kuulemma säilyttäneet myös alkuperäiset sopimuspaperit, joissa lukee kaikkea mielenkiintoista sopimuksen kestosta ja jatkumisesta. Että niistä nyt ensimmäiseksi lähtisin asiaa selvittämään.
- isoharmaja
mene kauppaan kirjoitti:
Otapa yhteys operaattoriisi, joko niiden myymälään tai soittamalla asiakaspalveluun. Netistäkin tietoa saa, mutta se taitaa olla useimmille ihmisille liian vaikeasti löydettävissä. Jotkut ovat kuulemma säilyttäneet myös alkuperäiset sopimuspaperit, joissa lukee kaikkea mielenkiintoista sopimuksen kestosta ja jatkumisesta. Että niistä nyt ensimmäiseksi lähtisin asiaa selvittämään.
Näinhan minäkin sen ajattelin. yritän ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tai johonkin muuhun. Kiitos vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202257Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv282108Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941657Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k591651Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel791594- 1131450
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.521422- 831139
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol2401007Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21895