noppa asuu häkissä. äiti mittasi että sen pituus on 50 senttiä ja korkeus 80 senttiä. siellä on tosi paljon tasoja ja ihana jjuoksupyörä. välillä noppa kylpee hiekasa. en tiiö onko äiti hakenu sitä pihalta mutta se on sellasta aika vaaleaa.
Misä teijän gerbut asuu?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
5
201
Vastaukset
- Chikusou
Gerbiileille ei kannata hankkia juoksupyörää, niiden häntä saattaa jäädä sinne pinnojen väliin. Ja ulkoa ei kannata hakea hiekkaa gerbuille, sillä niissä saattaa olla vaikka mitä loisia yms yms. Omat gerbiilini asuvat muovisessa dunassa, yksikerroksisessa ja muistaakseni 70 cm pitkä, 50cm leveä ja 40 cm korkea.
- tatti8v
on tosi kovaa muovia ei noppa ole jyrsiny vielä. Se hiekka taisi olla chintsuchillan hiekkaa, en muista kun äiti sitä on hakenut. Se on tosi vaaleaa ja hienoa.
- Chikusou
tatti8v kirjoitti:
on tosi kovaa muovia ei noppa ole jyrsiny vielä. Se hiekka taisi olla chintsuchillan hiekkaa, en muista kun äiti sitä on hakenut. Se on tosi vaaleaa ja hienoa.
aivan chincillan hiekalta, se on oivaa kylpyhiekkaa gerbiileille, itse olen välillä hakenut Biltemasta erittäin hienoa, hiekkapuhallus hiekkaa, muistaakseni ja laittanut sitä gerbiileilleni, ovat kyllä tykänneet. Omat gerbiilini järsivät kyllä kaikki muovi tavarat mitä minä niille raskin laittaa, joten en enää käytä muuta kuin posliinista kuppia ja kukkaruukkua niillä nukkumapaikkana. Annoin ymmärtää että se on semmoinen rautainen juoksupyörä, kaiketi muovinen on ihan okei, hamsterillani oli semmoinen joskus.
Mistä teidän duna on hankittu? Itse olen etsiskellyt netti palstoilta.. mutta en ole löytänyt.. pelkkiä häkkejä ja akvaarioita! Mutta haluaisin juuri dunan! Vastaa pian ole kiltti ^^
- .
veraonkinGi kirjoitti:
Mistä teidän duna on hankittu? Itse olen etsiskellyt netti palstoilta.. mutta en ole löytänyt.. pelkkiä häkkejä ja akvaarioita! Mutta haluaisin juuri dunan! Vastaa pian ole kiltti ^^
http://www.lemmikkiexpress.fi/product_catalog.php?c=20
Katsohan, jos tuolta löytyisi sopiva. :) Kyseisestä paikasta saat myös kaiken muun tarvittavan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510