Löytyykö Ryttylän Tiilitehtaantieltä kummitustaloa? Ehkä outojen tapahtumien takia autioksi jäänyttä omakotitaloa?
Kummitustalo?
4
1516
Vastaukset
- fxcdghgj
tarkotatko mitä joskus sAnottiin veritaloksi on purettu jo varmaan kymmenen vuotta sitten
- vastaa
En minä tiedä onko taloa kutsuttu millään erityisellä nimellä. Ainakin 80-luvun loppupuolella siellä vielä asui lapsiperhe, joka muutti sieltä omituisten tapahtumien takia pois. Lähinnä kiinnostaisi tietää, oliko talossa oikeasti jotain omituista, vai oliko perheen äiti vain päästään pipi. Talon toisella puolella oli rivitaloja.
- Tiilitehtaantie18_lapsi
Asuimme vanhempieni ja siskoni kanssa tuossa talossa, meidän jälkeen taloon muutti perhe, jotka muuttivat myös pois talosta.
Kuuntelimme lapsina ovissa kuuluvaa rapinaa, äiti sanoi niiden olevan rottia. Vanhempana ilmeni, että talossa ei ollut ovien välissä mitään rottia, ei tietenkään. Talossa oli toiminut joskus vuonna miekka ja kilpi kirjapaino.
Talossa kävi sukulaisiamme, täysin ateisteja, jotka eivät uskoneet mihinkään. He eivät voineet jäädä pidemmäksi aikaa vaan seuraavana aamuna he lähtivät pois yöllä tapahtumien asioiden vuoksi. Lemmikkejä täydenkuun aikaan "joku" tappoi. Yksi aamu esim. lemmikki marsumme löytyi kuolleena kirjahyllyn takaa seinään liiskaantuneena.
Talon ympärillä välillä velloi järkyttävän paksu sumu. Talo oli aivan järkyttävä.
Muuttopäivänä, kun muutimme taloon, oli vanha mies sanonut äidillemme että talossa ei kukaan tule vuotta asumaan ja emme asuneetkaan.
Omasta lapsuudestani muistan tuosta talosta päivän kirkkaasti asian, meille tuli kavereita käymään ja katsomaan lemmikkejämme. Torni stereoista huomasin , että napit painuu alas yksi kerrallaan ja kukaan ei edes koskenut niihin. Samassa musiikki alkoi soimaan TÄYSILLÄ..
Ukkini vieraili meillä talossa ja vasta vuosia möhemmin kertoi, nähneensä talossa vanhan naisen kävelevän useasti huoneen halki, joka näkyi lävitse.
Lapsena leikittiin siskoni kanssa pihapiirissä mustan veden äärellä barbeilla, aikuisena tulllut asiasta puhetta, äitini ja isäni olivat nähneet meidät leikkimässä hiekassa. Siskoni kanssa tämä vesileikkien kanssa touhuaminen on sama. Todellisuudessa ei ollut vettä vain hiekkaa.
Talosta voisi kertoa miljoona tarinaa, tässä vain pinta raapaisu.
Jos jotain kiinnostaa tai tietää talosta lisää, voi nakata viestiä osoitteeseen: h3iduk@gmail,com - Tiilitehtaantie18_lapsi
Eikö kukaan tiedä mitään enempää talossamme? 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569