Kertokaa jotka ovat tämän kevään kesän alussa olleet jo Eilatissa, että onkos venäläisten matkailijoiden määrä pudonnut / vähentynyt ns. talouslaman johdosta ?
t. pekka
Eilat & Venäläiset
12
1697
Vastaukset
- ven.
Olimme huhtikuun alussa eilatissa ja ei siellä mielestäni ollut paljoakaan venäläisiä verrattuna sharm el sheikiin , jossa heitä oli tosi paljon. Muuten suosittelen eilatia.Olemme ite jo varanneet sinne matkan ens kevääksi.
Kuullostaa hyvältä, itsellänin on tarkoitus Marraskuulla mennä Eilatiin sukeltamaan pariksi viikoksi ja on varmaan tarkoitus tutustua myös Eilatin nähtävyyksiin. Enkä kovin välitä venäläis turisteista koska heillä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, ilmeisesti siksi koska matkailu on heille niin uutta.
- Eilattiin
puppelix kirjoitti:
Kuullostaa hyvältä, itsellänin on tarkoitus Marraskuulla mennä Eilatiin sukeltamaan pariksi viikoksi ja on varmaan tarkoitus tutustua myös Eilatin nähtävyyksiin. Enkä kovin välitä venäläis turisteista koska heillä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, ilmeisesti siksi koska matkailu on heille niin uutta.
pariksi viikoksi. Tarkoituksena OPETELLA snorklausta tuolla matkalla.
Eilattiin kirjoitti:
pariksi viikoksi. Tarkoituksena OPETELLA snorklausta tuolla matkalla.
Se ei ole kovinkaan paha juttu opetella Snorklausta ja kohde on siihen Oiva.
Jos vielä saattuu asustamaan hotellissa Isrotel Yam Suf, jonka edustalla on riutta jossa pääsee snorklaamaan & sukeltamaan.
t. pekka- hölömöukko
puppelix kirjoitti:
Jos vielä saattuu asustamaan hotellissa Isrotel Yam Suf, jonka edustalla on riutta jossa pääsee snorklaamaan & sukeltamaan.
t. pekkaRantatien varressa?
Olen sukellellu siellä viimeksi -91.
Silloin oli "yellow submarine" eli ranuan sukellusvene, onkohan vielä. - snorklaukseen
puppelix kirjoitti:
t. pekkahotellimme on kyllä muualla, mutta kulkeminenhan Eilatissa on helppoa. Onko tuo mainitsemasi riutta maksullinen paikka, onko samassa uimarantaa? Mukanani nimittäin alakouluikäiset pojat. He ovat kyllä jo snorklailleet jonkinverran aiemminkin, minä se tässä aloittelija olen.
snorklaukseen kirjoitti:
hotellimme on kyllä muualla, mutta kulkeminenhan Eilatissa on helppoa. Onko tuo mainitsemasi riutta maksullinen paikka, onko samassa uimarantaa? Mukanani nimittäin alakouluikäiset pojat. He ovat kyllä jo snorklailleet jonkinverran aiemminkin, minä se tässä aloittelija olen.
Joo on kuullemma myös maksullinen alue, jossa voi uida Delfiinien kanssa,
mutta myös normaali ranta pikkuväkeä varten.
Ks: http://www.isrotel.co.il/English/Content/HotelPage.asp?HID=11
t. pekka- hande-56
puppelix kirjoitti:
t. pekkaMielestäni tuo hotelli on sijainiltaan sukelteluun hyvä ja olen sinne lähdössä jossain vaiheessa. Se että onko venäläisiä ei ole huolettanut koskaan koska kaikki on lähinnä omasta asenteesta kiini. Ihmisiä kun on elämässäni tullut ja mennyt,kansalaisuudesta riipumatta. Se pisti korvaan Virossa käydessä että ompas täällä Suomalaisia,että näin.
Eilat on mielestäni ihan hyvä paikka justiinsa snorklaukseen ja uintiin. Sitä jäin kaipaamaan,toivon että seuraavalla kerralla. Laitesukelluskurssi suomeksi,ois paikallaan näin vajavaisella enkulla toikkaroivalle.Tiemmä vielä jäi käymätta naapurimaissa joissa käynti on mahdollista mainitussa paikassa.
Kaksiviikkoakin on aika lyhyt aika,viikoksi meno on härnäystä. Nämä oman kokemuksen perusteella.
- verrata........
Itse en osaa sanoa mitä lama olisi vaikuttanut/ei vaikuttanut naapurimaan Eilatin matkailuun.
Eilatissa ylipäätään en ole törmännyt suuriin määriin venäläisiä turisteja. - dgsg
töissähän niitä siellä riittää - pilvin pimein, siirtolaisia
- laila tov
Venäläisiä on Eilatissa aivan helvetisti.Saatto tulla päiviä että kuuli enemmän venäjää ku paikallista hepreaa.Aika röyhkeetä sakkia muutenki.Hotellin aamupala/seisovasta pöydästä lähti kasseihin ja pusseihin eräskin kilo ruokaa.Ja isot vesipullot täytettiin sitten mehulla jne... Mut jos sen ei anna häiritä niin ei sit mitn hätää.En toki yleistä mutta kuitenkin.
- Hassua
Me nähtiin vain kerran venäläinen eläkeläisseurue, joka ei millään ymmärtänyt, että aurinkotuoleista pitää maksaa. Lopulta myyjä viittoi heille, että saatte patjanne ilmaiseksi. Hetken päästä porukalla oli hätänä se, että mistä he saa niitä juomia, joita kävin hakemassa omalle porukalleni. Sellaiset kun sai aurinkopatjalipukkeen lunastamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882