Ei IKINÄ yh-äitiä, kiitos

Vaikka ikuisesti sinkku

Tässä näitä keskusteluja seuranneena ja muutaman viestin itsekin mukaan heittäneenä voin huokaista helpotuksesta. Olen oppinut tärkeän läksyn: EN ikinä tulevaisuudessa tule sormellanikaan koskemaan yh-äitiin. EI vaikka sellasen kuinka helposti baarista saisi mukaansa. Kiitos mutta ei kiitos. En halua ottaa sitä riskiä, että yksikään yh-äiti alkaisi kuvittelemaan yhden yön panon jälkeen yhteistä taivalta näiden käenpoikiensa kanssa. Vielä vähemmän mua viehättää ajatus yhteiselosta katkeroituneen "marttyyrin" kanssa, joka kitisee ja natisee kaiken aikaa exästään, exän rahoista, exän kaikesta. Hitto, jos joskus itselleni naisen huolin, haluan olla sille se "ykköstyyppi", enkä "hyvä kakkonen exänatinoiden jälkeen". Mistä nää naiset oikeen saa päähänsä niitä illuusioita tulvausuudesta, jossa uus mies on exää parempi, on täydellinen isä sen paskaexän lapsille, kuuntelee päivittäisiä exähaukkuja ja vertaamista exään... huhhuh. Kauhuskenario tuo on, eikä mikään unelmaliitto!

47

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullakin.

      Mutta outoa, että niiden sanominen täällä on kiellettyä. Taitaa olla yksinhuoltajilla huono itsetunto, kun totuutta ei siedä katsella silmiin.

      Ne väittävät että ne eivät edes halua ketään mutta mikä ongelma kun muutkaan eivät halua heitä?

      • Bi Jatta :D

      • karmeaämmä

        Ensinnäkin. Tiedätkö mikä on yksinhuoltajien yksi ja ainoa yhdistävä tekijä? No se että heillä on lapsi tai useampia. Onko se lapsen olemassaolo siis sellainen asia että se tekee ihmisestä automaattisesti vastenmielisen? Onko siinä kyse siitä että se lapsi muistuttaa olemassaolollaan siitä entisestä miehestä? Hän, lapsi siis, on elävä todiste siitä että kyseisellä henkilöllä on ollut suhde aiemminkin. Sekö siinä ahdistaa?

        Toiseksi. Sinun ei tietenkään tarvitse seurustella yh:n kanssa mikäli et tahdo, mutta kertoisitko miksi sen tulet tänne kertomaan? Tai miksi sen haluat kertoa ylipäätään? Vähän sama kuin menisit lihavuuspalstalle kertomaan miten inhottavia lihavat ihmiset ovat ja miten et voisi koskaan sellaisen kanssa seurustella. Tai menisit koirapalstalle kertomaan miten inhoat koiria etkä ikinä haluaisi sellaista. Voisit mennä myös jonnekin autopalstalle huutelemaan miten sinua inhottaa saastuttavat kotterot tai kenties monikulttuuristen suhteiden palstalle kertomaan miten sinua ällöttää ulkomaalaiset. Tajuat varmaankin mitä nyt ajan takaa?

        Kovin lapsellinen tuo asenteesi että kun sinä et yh:ta huolisi, niin ei kukaan muukaan. Puhut huonosta itsetunnosta ja totuuden silmiinkatsomista. Mitäs jos menisit vaikka ihan peilin eteen ja katsoisit itseäsi silmiin. Tutkiskele aikasi näkyä ja mieti oletko sinä parempi ihminen kuin muut ja onko sinun mielipiteesi ainoa oikea totuus. Sen jälkeen printtaa kirjoituksesi ja laita se hyvään talteen. Viidentoista vuoden päästä se naurattaa jo itseäsikin.


      • ja kumma jos
        karmeaämmä kirjoitti:

        Ensinnäkin. Tiedätkö mikä on yksinhuoltajien yksi ja ainoa yhdistävä tekijä? No se että heillä on lapsi tai useampia. Onko se lapsen olemassaolo siis sellainen asia että se tekee ihmisestä automaattisesti vastenmielisen? Onko siinä kyse siitä että se lapsi muistuttaa olemassaolollaan siitä entisestä miehestä? Hän, lapsi siis, on elävä todiste siitä että kyseisellä henkilöllä on ollut suhde aiemminkin. Sekö siinä ahdistaa?

        Toiseksi. Sinun ei tietenkään tarvitse seurustella yh:n kanssa mikäli et tahdo, mutta kertoisitko miksi sen tulet tänne kertomaan? Tai miksi sen haluat kertoa ylipäätään? Vähän sama kuin menisit lihavuuspalstalle kertomaan miten inhottavia lihavat ihmiset ovat ja miten et voisi koskaan sellaisen kanssa seurustella. Tai menisit koirapalstalle kertomaan miten inhoat koiria etkä ikinä haluaisi sellaista. Voisit mennä myös jonnekin autopalstalle huutelemaan miten sinua inhottaa saastuttavat kotterot tai kenties monikulttuuristen suhteiden palstalle kertomaan miten sinua ällöttää ulkomaalaiset. Tajuat varmaankin mitä nyt ajan takaa?

        Kovin lapsellinen tuo asenteesi että kun sinä et yh:ta huolisi, niin ei kukaan muukaan. Puhut huonosta itsetunnosta ja totuuden silmiinkatsomista. Mitäs jos menisit vaikka ihan peilin eteen ja katsoisit itseäsi silmiin. Tutkiskele aikasi näkyä ja mieti oletko sinä parempi ihminen kuin muut ja onko sinun mielipiteesi ainoa oikea totuus. Sen jälkeen printtaa kirjoituksesi ja laita se hyvään talteen. Viidentoista vuoden päästä se naurattaa jo itseäsikin.

        mielipidettään ei saa tuoda julki. Miksi en haluaisi tuoda asiaa julki? Sitähän varten nämä palstat ovat.

        En ole kirjoittanut, että yh-äidit ovat inhottavia. Joten miksi menisin niin kirjoitamaan lihavista?
        Autopalstalle jos kirjoittaisin, niin voisin kirjoittaa vaikka niin, että en ikinä ostaisi Ladaa, ja se olisi täsmälleen sama minkä kirjoitin tänne. En ikinä huolisi yh-äitiä puolisokseni. Perusteet vain erovat, mutta tulisivat molemmissa tapauksissa esitettyä.

        Mitä lapsellista on tietää mitä haluaa? Jos sinäkin olisit tiennyt et olisi nyt yyhoo.
        Peilipaikka on edelleen varattuna vain sinulle.


      • niin että
        Bi Jatta :D kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8267863

        mutta sorge sir, erehdyt =)))) Jos sä alat arvailemaan kuka milläkin nikillä nettipalstalla kirjoittaa, se on suo, josta sä et enää ylös pääse. Heivaa netti, olet meinaan aika syvällä.


      • :::DDD
        ja kumma jos kirjoitti:

        mielipidettään ei saa tuoda julki. Miksi en haluaisi tuoda asiaa julki? Sitähän varten nämä palstat ovat.

        En ole kirjoittanut, että yh-äidit ovat inhottavia. Joten miksi menisin niin kirjoitamaan lihavista?
        Autopalstalle jos kirjoittaisin, niin voisin kirjoittaa vaikka niin, että en ikinä ostaisi Ladaa, ja se olisi täsmälleen sama minkä kirjoitin tänne. En ikinä huolisi yh-äitiä puolisokseni. Perusteet vain erovat, mutta tulisivat molemmissa tapauksissa esitettyä.

        Mitä lapsellista on tietää mitä haluaa? Jos sinäkin olisit tiennyt et olisi nyt yyhoo.
        Peilipaikka on edelleen varattuna vain sinulle.

        ei se ongelma ole siinä, että ottaisi yh:n puolisoksi. Siitä voit toki pitää huolen, mutta miten varmistat, ettei puolisostasi tule yh:ta? Et millään! On enemmän kuin todennäköistä, että puolisosi kyllästyy sinuun ja siirtyy lapsineen yksinhuoltajien kelvottomaan joukkoon. Entä miten varmistat, ettei sinusta tule yh:ta? Et mitenkään! Voithan eron sattuessa jättää lapset suosiolla puolisolle ja pilkata häntä sitten kelvottomaksi yksinhuoltajaksi, mutta mitä jos puolisostasi ei ole lapsen huoltajaksi?
        Entä miten suhtaudut yksinhuoltajien lapsiin? Mitä jos puolisosi onkin yksinhuoltajan lapsi, pilkkaatko anoppia, annat hänelle porttikiellon vai hylkäät seurustelukumppanisi, koska yksinhuoltajuushan on periytyvää, kuten väitetään?
        Sinulla on odotettavissa paljon huolia asian kanssa. Yksinhuoltajat ovat lisäntyneet ja täyttäneet maan aika tarkasti, joten on hyvin vaikeaa varjeltua itse joutumasta tavalla tai toisella intiimiin kosketukseen yh:n kanssa.


      • karmeaämmä
        ja kumma jos kirjoitti:

        mielipidettään ei saa tuoda julki. Miksi en haluaisi tuoda asiaa julki? Sitähän varten nämä palstat ovat.

        En ole kirjoittanut, että yh-äidit ovat inhottavia. Joten miksi menisin niin kirjoitamaan lihavista?
        Autopalstalle jos kirjoittaisin, niin voisin kirjoittaa vaikka niin, että en ikinä ostaisi Ladaa, ja se olisi täsmälleen sama minkä kirjoitin tänne. En ikinä huolisi yh-äitiä puolisokseni. Perusteet vain erovat, mutta tulisivat molemmissa tapauksissa esitettyä.

        Mitä lapsellista on tietää mitä haluaa? Jos sinäkin olisit tiennyt et olisi nyt yyhoo.
        Peilipaikka on edelleen varattuna vain sinulle.

        Sanoinko olevani yh?

        Ei ole lapsellista tietää mitä haluaa. Lapsellista on mennä yhteis-ja yksinhuoltajuuspalstalle kertomaan että ei missään nimessä huolisi yh-äitiä puolisokseen. Ja vielä lapsellisempaa on väittää ettei kukaan muukaan halua.
        Ihan vapaasti voit olla huolimatta, mutta edelleenkään en ymmärrä miksi sen tulet tänne kertomaan? Ymmärtääkseni sinulla ei ole lapsia? Mikä sinua siis vetää tällaiselle palstalle?

        Ja jos kuvittelet ihmisten päätyvän yksinhuoltajiksi siksi etteivät ole tienneet mitä haluavat, olet lapsellisempi kuin luulinkaan.


      • oletko itse ottanut
        :::DDD kirjoitti:

        ei se ongelma ole siinä, että ottaisi yh:n puolisoksi. Siitä voit toki pitää huolen, mutta miten varmistat, ettei puolisostasi tule yh:ta? Et millään! On enemmän kuin todennäköistä, että puolisosi kyllästyy sinuun ja siirtyy lapsineen yksinhuoltajien kelvottomaan joukkoon. Entä miten varmistat, ettei sinusta tule yh:ta? Et mitenkään! Voithan eron sattuessa jättää lapset suosiolla puolisolle ja pilkata häntä sitten kelvottomaksi yksinhuoltajaksi, mutta mitä jos puolisostasi ei ole lapsen huoltajaksi?
        Entä miten suhtaudut yksinhuoltajien lapsiin? Mitä jos puolisosi onkin yksinhuoltajan lapsi, pilkkaatko anoppia, annat hänelle porttikiellon vai hylkäät seurustelukumppanisi, koska yksinhuoltajuushan on periytyvää, kuten väitetään?
        Sinulla on odotettavissa paljon huolia asian kanssa. Yksinhuoltajat ovat lisäntyneet ja täyttäneet maan aika tarkasti, joten on hyvin vaikeaa varjeltua itse joutumasta tavalla tai toisella intiimiin kosketukseen yh:n kanssa.

        ajatusta huomioon mennessäsi naimisiin (jos sinut nyt joku edes huoli), että sinä jäät/puolisosi jää yksinhuoltajaksi? Miten yritit estää asian? Kerro ihmeessä, niin minä en sitten tee niin, koska se ei näytä tehoavan...;D

        Sitä paitsi, katselemme asiaa eri suunnilta; mulle ei ole mikään autuaaksi tekevä asia tuo parisuhde. En VÄLTTÄMÄTTÄ halua avioitua lainkaan. Teen sen vain, jos löydän kriteerit täyttävän puolison.
        Sinulle parisuhde on ollut status, välttämätön pakko, johon on ollut päästävä jostain ihmeen syystä.

        En muuten ajatellut naida anoppia. Jos sinä nait appeasi se on sinun ongelmasi. Mutta toisaalta se selittää aika paljon liittosi tilasta.

        Älä sinä ole huolissasi minun elämästäni. Vastaan siitä vastedeskin aivan itse.

        Samalla tarmolla kun perehdyt omaan elämääsi ja tilanteeseesi saatat joskus kyetä olemaan muutakin kuin "katkera yh suomi24:ltä ilman muuta elämää".


      • nyt vihdoin
        karmeaämmä kirjoitti:

        Sanoinko olevani yh?

        Ei ole lapsellista tietää mitä haluaa. Lapsellista on mennä yhteis-ja yksinhuoltajuuspalstalle kertomaan että ei missään nimessä huolisi yh-äitiä puolisokseen. Ja vielä lapsellisempaa on väittää ettei kukaan muukaan halua.
        Ihan vapaasti voit olla huolimatta, mutta edelleenkään en ymmärrä miksi sen tulet tänne kertomaan? Ymmärtääkseni sinulla ei ole lapsia? Mikä sinua siis vetää tällaiselle palstalle?

        Ja jos kuvittelet ihmisten päätyvän yksinhuoltajiksi siksi etteivät ole tienneet mitä haluavat, olet lapsellisempi kuin luulinkaan.

        jo tajuta, että vaikka niin mielelläsi otat määräysvallan siitä(kin) kuka saa tänne kirjoittaa niin se ei pidä paikkaansa. Kuka on väittänyt, ettei kukaan muu huoli? Aina niitä löytyy sellaisiakin, joilla ei ole valinnanvaraa ja on pakko tyytyä sihen, mitä saa.

        Ei ole minun ongelmani, jos et ymmärrä keskustepalstojen käytäntöä.

        "Ja jos kuvittelet ihmisten päätyvän yksinhuoltajiksi siksi etteivät ole tienneet mitä haluavat, olet lapsellisempi kuin luulinkaan."

        Eronnut yh ei todellakaan ole tiennyt mitä halusi. Miksi hän tietäisi sen toisella, kolmannella, neljännellä kerralla?


      • kun nyt
        karmeaämmä kirjoitti:

        Sanoinko olevani yh?

        Ei ole lapsellista tietää mitä haluaa. Lapsellista on mennä yhteis-ja yksinhuoltajuuspalstalle kertomaan että ei missään nimessä huolisi yh-äitiä puolisokseen. Ja vielä lapsellisempaa on väittää ettei kukaan muukaan halua.
        Ihan vapaasti voit olla huolimatta, mutta edelleenkään en ymmärrä miksi sen tulet tänne kertomaan? Ymmärtääkseni sinulla ei ole lapsia? Mikä sinua siis vetää tällaiselle palstalle?

        Ja jos kuvittelet ihmisten päätyvän yksinhuoltajiksi siksi etteivät ole tienneet mitä haluavat, olet lapsellisempi kuin luulinkaan.

        muusta pitää puhua kuin aiheasta niin kerro nyt sitten mitä sinä teet yh-palstalla kun et sellainen ole???? Mikä sua vetää tänne? Luulisi olevan muutakin tekoa kauniina kesäpäivänä.


      • Saara loinen (I-)
        nyt vihdoin kirjoitti:

        jo tajuta, että vaikka niin mielelläsi otat määräysvallan siitä(kin) kuka saa tänne kirjoittaa niin se ei pidä paikkaansa. Kuka on väittänyt, ettei kukaan muu huoli? Aina niitä löytyy sellaisiakin, joilla ei ole valinnanvaraa ja on pakko tyytyä sihen, mitä saa.

        Ei ole minun ongelmani, jos et ymmärrä keskustepalstojen käytäntöä.

        "Ja jos kuvittelet ihmisten päätyvän yksinhuoltajiksi siksi etteivät ole tienneet mitä haluavat, olet lapsellisempi kuin luulinkaan."

        Eronnut yh ei todellakaan ole tiennyt mitä halusi. Miksi hän tietäisi sen toisella, kolmannella, neljännellä kerralla?

        "Eronnut yh ei todellakaan ole tiennyt mitä halusi"


        Jospa sen eronneen yh:n toinen puolisko ei tiennyt mitä halusi?


        Saatko mielihyvää kirjoittamalla yh-naisista rumasti, vai koetko että sinua ja ajatuksia yritetään hallita ja muuttaa ja taistelet ajatusta vastaan haukkumalla yh-äitejä?



        Jos sinulla on valinnanvaraa, miksi takerrut niin voimallisesti ajatukseen ettet huoli yh-äitiä puolisoksesi, kun sinun pitäisi ennemminkin edetä positiivisesti esim. sinkkunaisten keskuudessa? Minulla, vanhalla naisella herää väistämättä ajatus, ettei sinulla ehkä olekaan niin paljon valinnanvaraa, kun aikasi kuluu tällaisella epätoivottujen palstalla. Naiset kaduilla kauneimmissa ja pienimmissä kesävaatteissaan, iloiset ihmiset terasseilla ja toreilla, ja sinä jaksat pohtia yh-palstalla yh-äitien sosiaalistaelämää. Äitinä minulle herää hiukan sellainen kutina, että sinulla on murheita ja tämän palstan kirjoituksesi ovat vain purkautumistie, ehkä olet kohdannut pettymyksen, etkä oikein tiedä kenelle kiukuttelisit. Niin minä nyt pakostakin ajattelen, ei tuollaista jankuttamista muuten synny. Käväisi mielessä sekin, että olet jätetty mies, jonka vaimo otti lapset ja lähti.

        Vai pitääkö tässä ajatella, että et olekaan mieleltäsi ihan terve ihminen, koska jaksat tuntikausia kirjoitella asiasta, joka ei juuri nimeksikään kiinnosta sinua l. yksinhuoltajaäitien sosiaalinen elämä ja seurustelusuhteet, kun vakuuttelusi mukaan ne eivät luulisi millään muotoa liikuttavan sinua, kuten olet moneen kertaan todistellut.

        Lähde välillä ulos ihmisten pariin, älä tuhlaa iltaasi epäkelpojen naisten seurassa toistoja kirjoittamalla. Unohda yh-naiset ja etsi lapseton sinkkutyttö, jolle olet se ainoa ja palvonnan kohde, mutta muistathan huolehtia ehkäisystä.


      • tiedät
        Saara loinen (I-) kirjoitti:

        "Eronnut yh ei todellakaan ole tiennyt mitä halusi"


        Jospa sen eronneen yh:n toinen puolisko ei tiennyt mitä halusi?


        Saatko mielihyvää kirjoittamalla yh-naisista rumasti, vai koetko että sinua ja ajatuksia yritetään hallita ja muuttaa ja taistelet ajatusta vastaan haukkumalla yh-äitejä?



        Jos sinulla on valinnanvaraa, miksi takerrut niin voimallisesti ajatukseen ettet huoli yh-äitiä puolisoksesi, kun sinun pitäisi ennemminkin edetä positiivisesti esim. sinkkunaisten keskuudessa? Minulla, vanhalla naisella herää väistämättä ajatus, ettei sinulla ehkä olekaan niin paljon valinnanvaraa, kun aikasi kuluu tällaisella epätoivottujen palstalla. Naiset kaduilla kauneimmissa ja pienimmissä kesävaatteissaan, iloiset ihmiset terasseilla ja toreilla, ja sinä jaksat pohtia yh-palstalla yh-äitien sosiaalistaelämää. Äitinä minulle herää hiukan sellainen kutina, että sinulla on murheita ja tämän palstan kirjoituksesi ovat vain purkautumistie, ehkä olet kohdannut pettymyksen, etkä oikein tiedä kenelle kiukuttelisit. Niin minä nyt pakostakin ajattelen, ei tuollaista jankuttamista muuten synny. Käväisi mielessä sekin, että olet jätetty mies, jonka vaimo otti lapset ja lähti.

        Vai pitääkö tässä ajatella, että et olekaan mieleltäsi ihan terve ihminen, koska jaksat tuntikausia kirjoitella asiasta, joka ei juuri nimeksikään kiinnosta sinua l. yksinhuoltajaäitien sosiaalinen elämä ja seurustelusuhteet, kun vakuuttelusi mukaan ne eivät luulisi millään muotoa liikuttavan sinua, kuten olet moneen kertaan todistellut.

        Lähde välillä ulos ihmisten pariin, älä tuhlaa iltaasi epäkelpojen naisten seurassa toistoja kirjoittamalla. Unohda yh-naiset ja etsi lapseton sinkkutyttö, jolle olet se ainoa ja palvonnan kohde, mutta muistathan huolehtia ehkäisystä.

        syyt, miksi tänne kirjoitellaan - paljon minua paremmin. Mutta voin kyllä yhtyä ajatukseesi siitä, että valtaosalla on syynä on murheet ja tämä on vain purkautumistie siksi, että se vanha purkautumistie sanoi itsensä irti hommasta, eli jätti - tuli ero toisinsanoen.

        Älä yritä keksiä satuja minusta. Taidat uskoa noihin satuihisi - tiedätkö ettei se ole terveen mielenterveyden merkki, kun ei osaa erottaa valehteleeko itse vai ei?

        Jännä juttu, että minun elämäni palstan ulkopuolella kiinnostaa enemmän kuin palstan oma aihe.
        Jos et kestä muiden ajatuksia yksinhuoltajista pysy jumalauta poissa täältä! :D


      • Saara loinen (I)
        tiedät kirjoitti:

        syyt, miksi tänne kirjoitellaan - paljon minua paremmin. Mutta voin kyllä yhtyä ajatukseesi siitä, että valtaosalla on syynä on murheet ja tämä on vain purkautumistie siksi, että se vanha purkautumistie sanoi itsensä irti hommasta, eli jätti - tuli ero toisinsanoen.

        Älä yritä keksiä satuja minusta. Taidat uskoa noihin satuihisi - tiedätkö ettei se ole terveen mielenterveyden merkki, kun ei osaa erottaa valehteleeko itse vai ei?

        Jännä juttu, että minun elämäni palstan ulkopuolella kiinnostaa enemmän kuin palstan oma aihe.
        Jos et kestä muiden ajatuksia yksinhuoltajista pysy jumalauta poissa täältä! :D

        Onko sinulla mitään hyvää sanottavaa yh-äideistä haukkujesi vastapainoksi?
        Kun yh-äidin lapset kasvavat aikuisiksi, onko entinen yh-äiti edelleen pannassa, kun olet hakemassa kumppania? Onko nainen leimaantunut loppuiäkseen, jos on ollut yh?

        En ole koskaan ajatellut, että ex-mieheni olisi "purkautumistie" joka sanoi itsensä irti jostain hommasta, jolla tarkoittanet meidän liittoamme. Minä erosin hänestä, ja hän oli tyytyväinen että tein ratkaisun, koska hänestä ei sitä ollut tekemään. Olemme edelleen ystäviä.
        Enkä minä ole valehdellut tai satuillut itselleni. Minä pohdin äksyttelevän lapsen lailla käyttäytyvän miehen motiiveja kirjoittaa noinkin aktiivisesti tälle palstalle. Haluaistko kieltää pohdiskeluni?

        Muistaakseni jotain samantapaista juttua yh-äitien kelvottomuudesta oli joskus keväällä ja kirjoittaja oli yhtä hanakka kuin sinäkin, mutta hän katosi parin päivän päivystämisen jälkeen. Eli kyllä sinun lailla ajattelevia on muitakin, jotka "löytävät" yh-äidit, paskovat nurkkiin ja katoavat. Eikä niitä juttuja kukaan enää uudestaan esille kaiva, ellet sitten sinä itse joskus tylsänä hetkenäsi.

        "Jännäksi" kirjoittelusi tekee se, kun sanot ettei yksinhuoltajuus millään tavoin kosketa sinua millään tasolla, ja kuitenkin jaksat pohtia asiaa hyvinkin syvällisesti ja pitkään. Minä kutsuisin sitä ristiriidaksi tai itsensä pussiin puhumiseksi.

        Jos et kestä muiden yksinhuoltajien ajatuksia, pysy jumalauta poissa täältä! :D

        vaimitensenytmeni... ;)


      • karmeaämmä
        kun nyt kirjoitti:

        muusta pitää puhua kuin aiheasta niin kerro nyt sitten mitä sinä teet yh-palstalla kun et sellainen ole???? Mikä sua vetää tänne? Luulisi olevan muutakin tekoa kauniina kesäpäivänä.

        Olen naimisissa yh-äidin kanssa.


      • pääsi
        Saara loinen (I) kirjoitti:

        Onko sinulla mitään hyvää sanottavaa yh-äideistä haukkujesi vastapainoksi?
        Kun yh-äidin lapset kasvavat aikuisiksi, onko entinen yh-äiti edelleen pannassa, kun olet hakemassa kumppania? Onko nainen leimaantunut loppuiäkseen, jos on ollut yh?

        En ole koskaan ajatellut, että ex-mieheni olisi "purkautumistie" joka sanoi itsensä irti jostain hommasta, jolla tarkoittanet meidän liittoamme. Minä erosin hänestä, ja hän oli tyytyväinen että tein ratkaisun, koska hänestä ei sitä ollut tekemään. Olemme edelleen ystäviä.
        Enkä minä ole valehdellut tai satuillut itselleni. Minä pohdin äksyttelevän lapsen lailla käyttäytyvän miehen motiiveja kirjoittaa noinkin aktiivisesti tälle palstalle. Haluaistko kieltää pohdiskeluni?

        Muistaakseni jotain samantapaista juttua yh-äitien kelvottomuudesta oli joskus keväällä ja kirjoittaja oli yhtä hanakka kuin sinäkin, mutta hän katosi parin päivän päivystämisen jälkeen. Eli kyllä sinun lailla ajattelevia on muitakin, jotka "löytävät" yh-äidit, paskovat nurkkiin ja katoavat. Eikä niitä juttuja kukaan enää uudestaan esille kaiva, ellet sitten sinä itse joskus tylsänä hetkenäsi.

        "Jännäksi" kirjoittelusi tekee se, kun sanot ettei yksinhuoltajuus millään tavoin kosketa sinua millään tasolla, ja kuitenkin jaksat pohtia asiaa hyvinkin syvällisesti ja pitkään. Minä kutsuisin sitä ristiriidaksi tai itsensä pussiin puhumiseksi.

        Jos et kestä muiden yksinhuoltajien ajatuksia, pysy jumalauta poissa täältä! :D

        vaimitensenytmeni... ;)

        hyvinkin sellaiseen käsitykseen, että ongelmia on KAIKILLA ja että se olisi ainut syy tänne kirjoittaa.
        Vai eikö enää olekaan?

        En ottaisi entistäkään eronnutta yksinhuoltajaa puolisoksi. Miksi se siitä muuttuisi? Tämä minun naismakuni näyttää kovasti sinua kiinnostavan. Missä olen muuten nimennyt itseni mieheksi?

        Jos tässä joku on halunnut toiselta jotain kieltää, niin sinä minulta. Lisäksi tavaton mielikuvituksesi luo mitä kummallisempia satuja elämästäni. Uskotko niihin? Jos et satuillut itsellesi, niin kenelle sitten? Miksi pohtia asioita, joista ei tiedä mitään? Tiedät minusta ainoastaan sen, etten halua yksinhuoltajaäitiä puolisokseni. Joudut tyytymään siihen. Enempää ei ole asian kannalta tarpeellsita kertoa.

        ""Jännäksi" kirjoittelusi tekee se, kun sanot ettei yksinhuoltajuus millään tavoin kosketa sinua millään tasolla, ja kuitenkin jaksat pohtia asiaa hyvinkin syvällisesti ja pitkään. Minä kutsuisin sitä ristiriidaksi tai itsensä pussiin puhumiseksi."

        Mitä tarkoitat? Selventäisitkö vähän? Onko nyt varmaa, ettet ole sekoittanut kahta tai useampaa kirjoittajaa keskenään yhdeksi?

        Kyllä minä kestän niin sinun kuin muidenkin yksinhuoltajien ajatukset, jos vaivautuisit puhumaan aiheesta, etkä MINUSTA!!! Muistutuksena sen verran, että se en nyt ollut minä joka pyysi palstalta sensuroimaan sinällään täysin asiallisen avauksen. Sen teki joku huonolla itsetunnolla varustettu yksinhuoltaja, jolle mielipide oli liikaa, ja joka ei kestänyt ajatella että maailmassa olisi henkilöitä, jotka eivät halua hänen kanssaa parisuhteeseen.
        Ainakaan itselläni ei ole sellaista harhaa, että kuvittelisin kaikkien haluavan minut puolisokseen. Jos yksinhuoltajat haluavat elää tässä harhassaan niin siihen tuskin saa muutosta millään tavalla.
        Mutta ainakaan sitä kannattaa yrittää.......:D

        Minä yritän.


      • siis...........
        karmeaämmä kirjoitti:

        Olen naimisissa yh-äidin kanssa.

        mikä yksinhuoltaja se on, jos se on naimisissa?
        Vai tulevaa yksinhuoltajaako tarkoitat?
        :D


      • karmeaämmä
        siis........... kirjoitti:

        mikä yksinhuoltaja se on, jos se on naimisissa?
        Vai tulevaa yksinhuoltajaako tarkoitat?
        :D

        Omien lastensa yksinhuoltaja. Minä en ole hänen lastensa huoltaja. enkä elatusvelvollinen. Emme myöskään asu yhdessä. Yksinhuoltajakin siis voi olla naimisissa.


      • ex-yh
        karmeaämmä kirjoitti:

        Omien lastensa yksinhuoltaja. Minä en ole hänen lastensa huoltaja. enkä elatusvelvollinen. Emme myöskään asu yhdessä. Yksinhuoltajakin siis voi olla naimisissa.

        Sinä karmeaäämmä olet siis naimisissa toisen naisen kanssa, joka on mielestäsi yksinhuoltaja siitä huolimatta, että olette naimissa.
        Mihin virallisiin papereihin hän kirjoittaa olevansa yh?

        Aika erikoista. Mutta ei uutta täällä. Onhan se niin kamalaa, jos joku ilmoittaa ettei halua avioitua yksinhuoltajan kanssa! Missä on teidän itsetuntonne!?????
        Minkä takia kyseisen kaltainen aloitus saa sinut sekoamaan?


      • kovin
        ex-yh kirjoitti:

        Sinä karmeaäämmä olet siis naimisissa toisen naisen kanssa, joka on mielestäsi yksinhuoltaja siitä huolimatta, että olette naimissa.
        Mihin virallisiin papereihin hän kirjoittaa olevansa yh?

        Aika erikoista. Mutta ei uutta täällä. Onhan se niin kamalaa, jos joku ilmoittaa ettei halua avioitua yksinhuoltajan kanssa! Missä on teidän itsetuntonne!?????
        Minkä takia kyseisen kaltainen aloitus saa sinut sekoamaan?

        lyhyt loma.

        Onhan se niin kamalaa, jos joku ilmoittaa ettei halua avioitua yksinhuoltajan kanssa!

        Mielessä käväisi, että se oli "ex-yh":n provo, mutta sitten päätin ettei hän nyt lomalta jaksaisi.... ja sitten lomamatka olikin feikkiä.... sellaista, täällä, tänään....


      • ex-yh
        kovin kirjoitti:

        lyhyt loma.

        Onhan se niin kamalaa, jos joku ilmoittaa ettei halua avioitua yksinhuoltajan kanssa!

        Mielessä käväisi, että se oli "ex-yh":n provo, mutta sitten päätin ettei hän nyt lomalta jaksaisi.... ja sitten lomamatka olikin feikkiä.... sellaista, täällä, tänään....

        Vai sellaista siellä ...tänäänkin. Koko elämän täällä netissä ja muiden kirjoittajien alentamisessa...Kyl on köyhää sullakin - en muuta voi sanoo.
        Lomaa jatkuu vielä pitkään ja mikäs on ollessa kun aurinko paistaa ja on ihana ilma. Välillä on kyllä tultava varjoon lekottelemaan ja juomaan raikasta jääteetä.

        Pesin mökin matot ja iltapäivällä aion pestä ikkunat ja mennä uimaan. Huomenna teen pakkasen täyteen erilaisia leivonnaisia ja viikonlopuksi odotan vieraita Hämeenlinnasta.
        Sellaista lomaa. Ei se mihinkään loppunut ole. Vastahan tämä alkoi. :D Entä sinulle - katkeralla sivupersoonan metsästäjällä - joko on elämästä tietoa?

        Ei se ole kamalaa jos joku ei halua avioitua. En ole minkään koskaan avioitunut.


      • karmeaämmä
        ex-yh kirjoitti:

        Sinä karmeaäämmä olet siis naimisissa toisen naisen kanssa, joka on mielestäsi yksinhuoltaja siitä huolimatta, että olette naimissa.
        Mihin virallisiin papereihin hän kirjoittaa olevansa yh?

        Aika erikoista. Mutta ei uutta täällä. Onhan se niin kamalaa, jos joku ilmoittaa ettei halua avioitua yksinhuoltajan kanssa! Missä on teidän itsetuntonne!?????
        Minkä takia kyseisen kaltainen aloitus saa sinut sekoamaan?

        Niin juuri. Minä olen virallistanut parisuhteeni toisen naisen kanssa, hänellä on kaksi lasta ja me emme asu yhdessä, syystä että minun työni on toisella paikkakunnalla. Hän on yksinhuoltaja huolimatta siitä että olemme virallisesti yhdessä. Ymmärrätkö? Minä en ole hänen lastensa huoltaja, minulla ei ole elatusvelvollisuutta heitä kohtaan, vaimollani on yksinhuoltajuus.

        Minä en sekoa siksi ettei joku halua naimisiin yh:n kanssa, minua henkilökohtaisesti vitutti se aloittajan tapa niputtaa kaikki yksinhuoltajat samaan katkeroituneeseen kasaan. Minua vitutti myös ne "yh:t ovat naisten ö-luokkaa"-tason kitinät. Katsos kun minun mielestäni ihmisarvo ei ole kiinni perhemuodosta.


      • ex-yh
        karmeaämmä kirjoitti:

        Niin juuri. Minä olen virallistanut parisuhteeni toisen naisen kanssa, hänellä on kaksi lasta ja me emme asu yhdessä, syystä että minun työni on toisella paikkakunnalla. Hän on yksinhuoltaja huolimatta siitä että olemme virallisesti yhdessä. Ymmärrätkö? Minä en ole hänen lastensa huoltaja, minulla ei ole elatusvelvollisuutta heitä kohtaan, vaimollani on yksinhuoltajuus.

        Minä en sekoa siksi ettei joku halua naimisiin yh:n kanssa, minua henkilökohtaisesti vitutti se aloittajan tapa niputtaa kaikki yksinhuoltajat samaan katkeroituneeseen kasaan. Minua vitutti myös ne "yh:t ovat naisten ö-luokkaa"-tason kitinät. Katsos kun minun mielestäni ihmisarvo ei ole kiinni perhemuodosta.

        virallisissa yhteyksissä hän on yh, vaikka on naimisissa? Se ei nyt vieläkään tullut selväksi.

        Aika omituista väittää, että hän olisi lapsilleen yksinhuoltaja, eiköhän hän kuitenkin ole heille äiti ja huoltaja.


      • huugi--
        ja kumma jos kirjoitti:

        mielipidettään ei saa tuoda julki. Miksi en haluaisi tuoda asiaa julki? Sitähän varten nämä palstat ovat.

        En ole kirjoittanut, että yh-äidit ovat inhottavia. Joten miksi menisin niin kirjoitamaan lihavista?
        Autopalstalle jos kirjoittaisin, niin voisin kirjoittaa vaikka niin, että en ikinä ostaisi Ladaa, ja se olisi täsmälleen sama minkä kirjoitin tänne. En ikinä huolisi yh-äitiä puolisokseni. Perusteet vain erovat, mutta tulisivat molemmissa tapauksissa esitettyä.

        Mitä lapsellista on tietää mitä haluaa? Jos sinäkin olisit tiennyt et olisi nyt yyhoo.
        Peilipaikka on edelleen varattuna vain sinulle.

        Kummallistahan se hiukan on, että koet tämän asian niin tärkeäksi, että tulet sitä varta vasten vasten tänne julistamaan.

        En minäkään tykkää tai halua itselleni monia asioita, mutta en silti koe tarvetta käydä vaikka koira- tai peliaiheisilla palstoilla ilmoittamassa, että en ikinä ottais koiraa tai kaikki pelit on p*rseestä.


      • Anonyymi
        ja kumma jos kirjoitti:

        mielipidettään ei saa tuoda julki. Miksi en haluaisi tuoda asiaa julki? Sitähän varten nämä palstat ovat.

        En ole kirjoittanut, että yh-äidit ovat inhottavia. Joten miksi menisin niin kirjoitamaan lihavista?
        Autopalstalle jos kirjoittaisin, niin voisin kirjoittaa vaikka niin, että en ikinä ostaisi Ladaa, ja se olisi täsmälleen sama minkä kirjoitin tänne. En ikinä huolisi yh-äitiä puolisokseni. Perusteet vain erovat, mutta tulisivat molemmissa tapauksissa esitettyä.

        Mitä lapsellista on tietää mitä haluaa? Jos sinäkin olisit tiennyt et olisi nyt yyhoo.
        Peilipaikka on edelleen varattuna vain sinulle.

        Jälkeenjäänyt..


    • yh-palstassa?

      Et ole puheistasi päätellen yhteishuoltaja, et etäisä etkä lähi-isäkään... miksi siis yh-palsta kesän kauneimpana päivänä?

      ...pahalta näyttää, että elämäsi on todella todella todella tylsää, ei tälle re:avautumiselle voi muuta syytä keksiä...

    • jo tänne

      Miksi hemmetissä asiallinen vastaus siitä miksi yh-äiti joutuvat olee exänsä kanssa tekemisessä poistetaan ketjusta???

      Pitääkö täällä huutaa, raivoo ja kirjoittaa sitä mitä juuri sillä hetkellä sattuisi tyhjässä päässä liikkua? Ettei asiallista tekstiä vaan sattuisi näihin keskusteluihin osua?

      Pistäkää teksti takaisin tai ilmoittakaa syy sensuroimiseen!!

    • kummastunut

      Ulkona on täydellinen kesäpäivä ja sinä kirjoittelet netissä yksinhuoltajien palstalla???

      Kuinka köyhää ihmisen elämä voikaan olla...

      • sinä?

        Kirjoitathan sinäkin....


      • ............
        sinä? kirjoitti:

        Kirjoitathan sinäkin....

        se olikin yh-äiti tuo edellinen, joten sen ei ole mikään ihme että se luuhaa täällä köyhän elämänsä takia kirjoittamassa pehmeitä. Äskeinen tarkoitti, että koska sinä olet normaali fiksu ihminen, sinun ei tulisi olla täällä luopioiden keskellä. Näiden epäsosiaalinen käytös saattaa tarttua.


      • -virsi soi
        ............ kirjoitti:

        se olikin yh-äiti tuo edellinen, joten sen ei ole mikään ihme että se luuhaa täällä köyhän elämänsä takia kirjoittamassa pehmeitä. Äskeinen tarkoitti, että koska sinä olet normaali fiksu ihminen, sinun ei tulisi olla täällä luopioiden keskellä. Näiden epäsosiaalinen käytös saattaa tarttua.

        Kesähän on parasta kitinäaikaa, kun etäisukin kaverit kulkee terasseilla ja etäisäreppanan rahat menevät lasten elareihin. Pakko niitä lapsia ei tiettykään ole tavata, mutta s**tana kun Kela vie väkisin elarit, eikä auta itkeminen sossutantoille, kun ne ei enää voi antaa armoa maksamattomista elatuksista.........yhhhh yhhh yhhhhh

        Sinä oletkin niin kyllästetty epäsosiaalisuudella ja sosiaalirahoilla ostetulla bissellä, ettei sinuun mikään tartu.


    • saakin

      todellisen kuvan JOKAIKISESTÄ yh-äidistä. Hyvä vaan että sellainen ihminen jättää lasten vanhemmat rauhaan, joka täältä itselleen ihmisenmallia etsii.

      • Vaikka ikusesti sinkku

        No niin, nyt te olette itse tuoneet julki sen, mitä aloituksellani tarkoitin. Voiko oikeasti katkerampaa, riitaisampaa, kaunaisampaa, exässään roikkuvampaa, suoraan sanottuna pahempaa "lempeän äiti-ihmisen irvikuvaa" enää olla, kuin tämän päivän aikana tulleet vastaukset kertovat. Juuri tästä syystä en todellakaan halua elämääni yhtään ainuta yh-äitiä, en edes yhden yön suhteeseen. Haluan elämältäni ja parisuhteeltani laatua, kauneutta, hyvää, aitoa välittämistä, vilpittömyyttä, rakkautta. Mitään näistä asioista ei tule esiinyhdestäkään ketjun vastauksesta. Valitettavaa, mutta totta. Vielä valitettavampaa on se, ettei nämä kroonistuneeseen eroprosessiin kiinni kasvaneet ihmiset edes huomaa itsessään moisia piirteitä ja ominaisuuksia. Visi luulla, että kyseessä on jo erääseen keväiseen kukaan viittaava lääketieteellinen ongelma, mutta sitä en uskalla mennä maallikkona väittämään.

        Toivotan oikein antoisaa jatkoa teille yh:lle valitsemallanne polulla, toivotan teille myös oikein antoisaa vanhuutta, kun lapsenne ovat kasvaneet aikuisiksi ja ymmärtävät miksi heidän lapsuutensa on ollut mitä on ollut. Mitä ilmeisimmin saatte tuolloin teille kuuluvan kiitoksenne heiltä, toivotan voimia siihen. Toivotan voimia myös siihen, että jaksatte ikääntyä yhäisessä yksinäisyydessäne, sillä tuosta kroonisesta tilasta irti päästäksenne teidän tulisi herätä näkemään... jota en usko tapahtuvan, mikä tarkoittaa valitettavan yksinäistä loppuelämää.

        Niin ja vielä yksi pointti: Itse voisin ostaakin Ladan, siinä on sentään asennetta ;)


      • katkera nainen
        Vaikka ikusesti sinkku kirjoitti:

        No niin, nyt te olette itse tuoneet julki sen, mitä aloituksellani tarkoitin. Voiko oikeasti katkerampaa, riitaisampaa, kaunaisampaa, exässään roikkuvampaa, suoraan sanottuna pahempaa "lempeän äiti-ihmisen irvikuvaa" enää olla, kuin tämän päivän aikana tulleet vastaukset kertovat. Juuri tästä syystä en todellakaan halua elämääni yhtään ainuta yh-äitiä, en edes yhden yön suhteeseen. Haluan elämältäni ja parisuhteeltani laatua, kauneutta, hyvää, aitoa välittämistä, vilpittömyyttä, rakkautta. Mitään näistä asioista ei tule esiinyhdestäkään ketjun vastauksesta. Valitettavaa, mutta totta. Vielä valitettavampaa on se, ettei nämä kroonistuneeseen eroprosessiin kiinni kasvaneet ihmiset edes huomaa itsessään moisia piirteitä ja ominaisuuksia. Visi luulla, että kyseessä on jo erääseen keväiseen kukaan viittaava lääketieteellinen ongelma, mutta sitä en uskalla mennä maallikkona väittämään.

        Toivotan oikein antoisaa jatkoa teille yh:lle valitsemallanne polulla, toivotan teille myös oikein antoisaa vanhuutta, kun lapsenne ovat kasvaneet aikuisiksi ja ymmärtävät miksi heidän lapsuutensa on ollut mitä on ollut. Mitä ilmeisimmin saatte tuolloin teille kuuluvan kiitoksenne heiltä, toivotan voimia siihen. Toivotan voimia myös siihen, että jaksatte ikääntyä yhäisessä yksinäisyydessäne, sillä tuosta kroonisesta tilasta irti päästäksenne teidän tulisi herätä näkemään... jota en usko tapahtuvan, mikä tarkoittaa valitettavan yksinäistä loppuelämää.

        Niin ja vielä yksi pointti: Itse voisin ostaakin Ladan, siinä on sentään asennetta ;)

        tai piilohomo, valitse


      • Vaikka ikuisesti sinkku
        Vaikka ikusesti sinkku kirjoitti:

        No niin, nyt te olette itse tuoneet julki sen, mitä aloituksellani tarkoitin. Voiko oikeasti katkerampaa, riitaisampaa, kaunaisampaa, exässään roikkuvampaa, suoraan sanottuna pahempaa "lempeän äiti-ihmisen irvikuvaa" enää olla, kuin tämän päivän aikana tulleet vastaukset kertovat. Juuri tästä syystä en todellakaan halua elämääni yhtään ainuta yh-äitiä, en edes yhden yön suhteeseen. Haluan elämältäni ja parisuhteeltani laatua, kauneutta, hyvää, aitoa välittämistä, vilpittömyyttä, rakkautta. Mitään näistä asioista ei tule esiinyhdestäkään ketjun vastauksesta. Valitettavaa, mutta totta. Vielä valitettavampaa on se, ettei nämä kroonistuneeseen eroprosessiin kiinni kasvaneet ihmiset edes huomaa itsessään moisia piirteitä ja ominaisuuksia. Visi luulla, että kyseessä on jo erääseen keväiseen kukaan viittaava lääketieteellinen ongelma, mutta sitä en uskalla mennä maallikkona väittämään.

        Toivotan oikein antoisaa jatkoa teille yh:lle valitsemallanne polulla, toivotan teille myös oikein antoisaa vanhuutta, kun lapsenne ovat kasvaneet aikuisiksi ja ymmärtävät miksi heidän lapsuutensa on ollut mitä on ollut. Mitä ilmeisimmin saatte tuolloin teille kuuluvan kiitoksenne heiltä, toivotan voimia siihen. Toivotan voimia myös siihen, että jaksatte ikääntyä yhäisessä yksinäisyydessäne, sillä tuosta kroonisesta tilasta irti päästäksenne teidän tulisi herätä näkemään... jota en usko tapahtuvan, mikä tarkoittaa valitettavan yksinäistä loppuelämää.

        Niin ja vielä yksi pointti: Itse voisin ostaakin Ladan, siinä on sentään asennetta ;)

        Ihan vinkkinä, vaikka tuskin sitä monikaan on purkauksensa ja katkeruutensa keskellä edes tullut ajatelleeksi. Tämä on tasan kolmas kirjoittamani viesti tähän ketjuun. Alkuperäisessä ketjussa oli pari enemmän, mutta ne joutuivat sensuurin uhriksi. Eli siis varsin voimakkaalla kielellä ja "rumilla" sanavalinnoilla kirjoitetut viestit eivät ole kirjoittamiani. Joku ilmeisesti on saanut kimmokkeen yh-äitien räyhäävästä reagtiosta ja lisännyt vettä myllyyn. Henkilökohtaisesti voin vaan todeta ajatelleeni asiaa ihan kaikessa rauhassa ja kirjoittaneeni ajatukseni ja oppini tuohon aloitusviestiin, sekä tähän ylempään aiemmin illalla kirjottamaani.


      • wauuuuuuhhh
        Vaikka ikuisesti sinkku kirjoitti:

        Ihan vinkkinä, vaikka tuskin sitä monikaan on purkauksensa ja katkeruutensa keskellä edes tullut ajatelleeksi. Tämä on tasan kolmas kirjoittamani viesti tähän ketjuun. Alkuperäisessä ketjussa oli pari enemmän, mutta ne joutuivat sensuurin uhriksi. Eli siis varsin voimakkaalla kielellä ja "rumilla" sanavalinnoilla kirjoitetut viestit eivät ole kirjoittamiani. Joku ilmeisesti on saanut kimmokkeen yh-äitien räyhäävästä reagtiosta ja lisännyt vettä myllyyn. Henkilökohtaisesti voin vaan todeta ajatelleeni asiaa ihan kaikessa rauhassa ja kirjoittaneeni ajatukseni ja oppini tuohon aloitusviestiin, sekä tähän ylempään aiemmin illalla kirjottamaani.

        Reagtiot olivat räyhääviä.


      • paikkansa,,,,,
        wauuuuuuhhh kirjoitti:

        Reagtiot olivat räyhääviä.

        mutta sorge sir, erehdyt =)))) Jos sä alat arvailemaan kuka milläkin nikillä nettipalstalla kirjoittaa, se on suo, josta sä et enää ylös pääse. Heivaa netti, olet meinaan aika syvällä.


        PS. Reagtio kirjoitetaan reaktio. Koulu kesken?


    • emmääkään

      Minä en huolisi lapsetonta miestä. Mutta en tunne tarvetta arvostella heitä.

      • Ja syvältä..

        Yksinhuoltajat on säälittäviä, ja jokaiselle on varmasti syy miksi on yksinhuoltaja, tyhmiä, itsekkäitä idiootteja, syyttäköön itseään..


      • niin ovatkin
        Ja syvältä.. kirjoitti:

        Yksinhuoltajat on säälittäviä, ja jokaiselle on varmasti syy miksi on yksinhuoltaja, tyhmiä, itsekkäitä idiootteja, syyttäköön itseään..

        Meitsin mutsi varsinkin. Se itsekäs tyhmä idiootti valitsi sellasen äijän joka meni ja kuoli kolarissa heti ku meikän oli pannut alulle.


    • huolisikaan

      kuule kun perheitä aletaan perustaan, pitää olla aikuisia, ei lapsia.
      Sun kuuluukin kasvaa vielä vuosia äidin helmoissa, ja ei ole sanottu oletko sillloinkaan valmis perheen perustamaan. Kasva vielä.

    • mies-37v

      muista et saat ilmaista mielipiteesi...eriasia on löydätkö naista ikinä jos asenteesi eivät muutu!Entäpä nainen johon rakastut oikeasti...paljastuu yh-äidiksi...annatko monoa?mulle kelpaisi ainoastaan yh-äiti jos joku huolisi..vakiduuni,oma-asunto,savuton,liikuntaa harrastavamies!

      • todella alas tuhkamuna!

        sulla ei tosiaan mee hyvin ku pitää tulla tänne nuoleen yhäippäreppanoita jotta saisit ees sellaselta tussua! oot tosi kädetön nyhverö ku et oo saanu ees kapakasta mukaan sellasta joka jannun pano -yhäippäreppanaa ja joudut tuleen tänne heittään iskuyritystä..... oot TODELLA nolo luuseri!


    • AITO_etäisä

      Puhut enemmän kuin asiaa sillä voin yhtyä täysin tuohon sinun kirjoittamaasi!!!

      Kokeilin seurustella parinkin yh-äippäRESSUKAN kanssa (en vielä silloin tiennyt että ne ntdellakin oli RESSUKOITA) ja ns. viritelmiä on ollut useammankin yh-äippäRESSUKAN kanssa ja kokemuksen tuomalla FAKTALLA voin sanoa että asioista tietävänä etäisänä ei tullut mieleenkään jatkaa niitä suhteita kun huomasin että samasta puusta ne RESSUKAT oli veistetty kuin esim. ex-akka!!!

      Ehkä joku tollo hyväuskoinen etäisä erehtyykin pidempiaikaiseen suhteeseen tuollaisen RESSUKAN kanssa mutta ei ne yh-äippäRESSUKAT saa itselleen miestä rinnalleen muutoin kuin siten että saavat koukutettua jonkun täysin FAKTOISTA tietämättömän lapsettoman miehen rinnalleen...

      • yyhootar

        Nytpä se sitten alkaa avautumaan sinun katkeruutesi ressukoihin.

        Ymmärrettävää, perin ymmärrettävää.


    • heheheeh

      https://open.spotify.com/track/6WVMdOhjd00dFImfVbSHs1?si=7Xadx4ktSP2O3LW0AAajcw


      Pullon stolichnayaa ensin kämpillä vain
      hilpaisin mä naamaan ja siitä humalaa sain
      Sitten päälle kaljaa ja olin taas kännissä

      YH, YH, tiedät mistä mies nauttii
      YH, YH, sua, susta mä vain unta nään

      Aamulla heräsin vieraasta vuoteesta
      Vierelläni lojui toista sataa kiloa (YH)
      vaaleanpunaista käytettyä ruhoa

      YH, YH, tiedät mistä mies nauttii
      YH, YH, miehen sä viet taivaisiin

      Ooo, sä kosketat tralalaatani
      Hyväile mun viiksiä, beibe
      Aaaaahhhh

      YH, YH, tiedät mistä mies nauttii
      YH, YH, miehen sä viet taivaisiin

      YH

    • exyhisä

      Itse olin aikoinaan yh-isä ja olin jopa imupaperia naisten keskuudessa jotka olivat yh-äitejä ...

      Itse päätin jo erotessani että meikäläinen ei työntele toisten lasten rattaita ja maksa niiden elämää vaikka miten upea eronnut nainen olisi!
      Lisää lapsiakaan en halunnut tulevaisuudessa ja se toteutui sairaalassa käydessä kätevästi! Suosittelen!

      Kaveriporukassa ihmeteltiin päätöstä että jos kuitenkin se elämäsi nainen tulisi eteesi ja haluaisi lapsen kanssasi niin miten sitten?... No kerroin vain totuuden eli ei olisi elämäni nainen...

      Vuosia myöhemmin tapasin ex-yh-äidin jonka lapset jo maailmalla kuten omakin, olemme yhdessä edelleenkin 15v. tapaamisen jälkeen! Ei se nainen vaan ne lapset on se lopullinen este uudessa suhteessa itselleni!

      Oma elämä pitää olla omaa elämää!

    • Anonyymi

      Johan oli älytön aloitus ollut kauan aikaa sitten. Mitäs etsit seuraa kapakasta. Ja ei kaikki yh:t ole samanlaisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe