toimiiko kaikki kytkyt kaikilla operaattorin liittymillä. Mitä haittaa on ostaa kytky puhelin jos se on operaattorivapaa ?
tietämätön
1
385
Vastaukset
- Aguel
Useimmiten kytkyliittymän puhelin on SIM lukittu, joten siinä ei toimi toisen operaattorin kortit. Toisilla taasen EI ole SIM-lukittu ja se toimii kuin mikä tahansa puhelin, millä tahansa operaattorilla. Mutta miksi maksaa puhelinta toiselle ja liittymää ja käyttöä toiselle ? - tarkkaan täytyy tehdä laskelmat jos niin on edullisinta. minuuttihinnat on aika samat kaikilla. normaali liittymässä. Ja huom omaa numeroasihan et voi käyttää kuin yhdellä operaattorilla, eli sillä miltä olet kytkyn hankkinut. esim. Tai esim. otat yhdeltä operaattorilta kytky luurin millä tahansa uudella numerolla ja varsinaista omaasi käytät -jos sen puhelu/tekstari ovat edullisemmat. Yleensä edullisin hinta on pakteissa ja jos saa puheaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959