Löytyykö täältä Royal caninin breed BOXER ruokaa syöttäviä?
Jos, niin millaisia kokemuksia kys.ruoastA?
http://www.royalcanin.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=54&Itemid=1042
Royalin bokserin ruoka
6
832
Vastaukset
- "Nyrkkeilijä"
Kokemusta RC maxi adultista, ja koira ei saanut massaa, vain paskaa tuli paljon, siis huomattavia määriä, eli ei pystynyt minun bokseri käyttämään kyseistä safkaa hyväkseen, nykyään neuta ja "osa parffausta" ja hyvin menee....
- ma vain
Perheessämme 2 bokseria, 3v. uros ja 2v. narttu.
Urokselle Royal Canin Boxer Adult ihan ok, mutta nartun vatsa ei sitä siedä.
Sontii paljon ja kaasujakin riittää.
Narttu syö tällä hetkellä PROFormancen Active Adultiaja murren mixiä.
Sonnan määrä normaali ja massaakin on kertynyt sopivasti. - Dalian2009
ma vain kirjoitti:
Perheessämme 2 bokseria, 3v. uros ja 2v. narttu.
Urokselle Royal Canin Boxer Adult ihan ok, mutta nartun vatsa ei sitä siedä.
Sontii paljon ja kaasujakin riittää.
Narttu syö tällä hetkellä PROFormancen Active Adultiaja murren mixiä.
Sonnan määrä normaali ja massaakin on kertynyt sopivasti.Ei ole kokemusta ko topicin muonasta mutta maalaisjärkeni pakottaa vastaamaan. Se (siis mj) omaa väärässäolemisenhistorian mutta:
onko ihmispuolella olemassa mustaihoisille tai aasialaisille "omaa" ruokavaliota ??
eri sairauksien hoitoon tarkoitetut spesiaalimuonat juuri vielä pitkin hampain jummarran mutta nämä rotukohtaiset?
jos joku kykenee tieteellisin perustein selvittämään mulle niiden olemassaolon niin ok; muussa tapauksessa laitan kastiin: "ei se ole tyhmä ketä pyytää, vaan se, joka maksaa". - "Nyrkkeilijä"
Dalian2009 kirjoitti:
Ei ole kokemusta ko topicin muonasta mutta maalaisjärkeni pakottaa vastaamaan. Se (siis mj) omaa väärässäolemisenhistorian mutta:
onko ihmispuolella olemassa mustaihoisille tai aasialaisille "omaa" ruokavaliota ??
eri sairauksien hoitoon tarkoitetut spesiaalimuonat juuri vielä pitkin hampain jummarran mutta nämä rotukohtaiset?
jos joku kykenee tieteellisin perustein selvittämään mulle niiden olemassaolon niin ok; muussa tapauksessa laitan kastiin: "ei se ole tyhmä ketä pyytää, vaan se, joka maksaa".Samaa mieltä osittain Dalianin kanssa, ei rotukohtaisia ruokia vaan laadukkaita ruokia, niitä syötän koiralleni, katsokaa www.neufrau.net lukekaa mitä kyseinen ruoka sisältää, tajuatte jujun, Ilmari Virtanen saattaa tuntua erikoiselta kaverilta paikka paikoin, mutta tajuaa hyvän ruuan päälle. Kyseinen safka sis.mm. sika, naudan maha, kieli, maksa, munuainen, kananmuna, valkosipuli, nokkonen, ab piimä ja koira kiittää....... Jos joskus käy niin että haluan kiusata koiraani antamalla sille "nappuloita" niin tarjoan orijenin ruokaa, lihaa ja kasviksia ei soijaa, vehnää eikä muuta sontaa, mutta koirani on hyvä, en siis ala kiusaamaan sitä!!!!!!!!!!!!!
- McRoyal
Parempiakin kyllä löytyy, käy kysymässä esim. lemmikkieläinkaupassa. Hinnoiissa ja laaduissa on myös eroja ! Minkä ikäinen BOXERisi on ???
MR - Bokserin omistaja
Syötetään 9 kk narttubokserille Royal Canin'n junioribokseriruokaa. Ei allergioita, massaakin tulee hyvin, nyt 29 kg. Mutta sontii pirusti - vähintään kolme kertaa päivässä.
Tuntuu, että sonnan mukana menee ruokaa hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510