Esitelmän teko

JO

Oli lämmin toukokuinen päivä. Seminaarin yläasteella torstain koulupäivä oli jo lähenemässä loppuaan. Kahdeksannella luokalla oli parhaillaan äidinkielen tunti meneillään. Yksi oppilaista, Niko odotti jo malttamattomana kotiin pääsyä.

Opettaja Nissilä nousi seisomaan pöytänsä takana. Hän kopautti pari kertaa pöytää ja korotti ääntään:
- Mainitsin tuossa viime viikolla että piakkoin olisi esitelmien teon aika. Ajattelin, että ensi-viikolla voitaisiin aloittaa.
- Ääh, taasko se piina alkaa, Niko ajatteli.
- Voiko tehdä mistä aiheesta tahansa?, oppilas Jussi kysyi.
- Olen vähän ajatellut että tällä kertaa tehtäisiin niin, että minä määrään esitelmien aiheet ja parit, sanoi herra Nissilä.
Oppilaat katsoivat toisiaan epäuskoisina.
- Älä nyt jumalauta, sanoi Jussi ihmeissään.
Nissilää hymyilytti.
- Viime aikoina varsinkin pojat ovat menneet näissä esitelmissä vähän sieltä missä aita on matalin, joten päätin vähän yllättää teidät.

Tässä vaiheessa alkoi Nikokin havahtua puolittaisesta unestaan. Opettaja alkoi luetella pareja:
- Johan ja Linda, aiheena Dekkari-kirjallisuus, Jani ja Kaisa, aiheena ranskalainen runous.... Niko ja Tiina, aiheena turkistarhaus.

Niko hätkähti. Tiina, tuo yksi luokan parhaimman näköisistä tytöistä olisi hänen parinsa!
- Niko, nyt sulla on tuhannen taalan paikka, sanoi vieressä istunut Jani.

Niko ei voinut mitään, että hänen mieleensä tulvi eroottisia ajatuksia, vaikka tiesikin ne vain pelkäksi unelmoinniksi. Poikuudesta eroon pääseminen juuri Tiinan kanssa tuntui ajatuksena varsin kiihottavalta. Olihan Tiina yksi luokan vaikeimmin tavoiteltavista tytöistä, eikä ollut normaalisti juurikaan tekemisissä hieman ujon Nikon kanssa.

Tunnin päätyttyä Niko oli kävelemässä kohti pyörätelineitä, kun Tiina tuli yllättäen hänen luokseen.
- Niko, opettaja sanoi että meidän pitäisi esittää ensimmäisenä.
- Ai keskiviikkonako?, Niko kysyi hieman kangerrellen.
- Niin. Sopisiko, että aloitettaisiin jo tänään? Voisin käydä hakemassa kirjastosta pari kirjaa ja onhan mulla nettikin kotona.
Niko ei tiennyt mitä sanoa.
- Mentäisiinkö meille tekemään, olisi varmaan helpointa?, Tiina pyysi.

Nikolla alkoi seistä, mutta pitkän takin alta sitä ei onneksi huomannut.
- Moneltako mä tulen? Niko lopulta kysyi hermostuneesti.
- Puoli kuuden jälkeen olisi hyvä, Tiina vastasi.
- No tulen sitten, Niko lupasi.

Hieman puoli kuuden jälkeen, soitti Niko Tiinan ovikelloa. Hän oli tullut jalan, asuihan Tiina melko lähellä hänen kotiaan. Niko oli laittanut vähän partavettä ja taskussa oli myös pakkaus kondomeja – ihan vain varmuuden vuoksi. Tiina avasi oven. Yllään naisella oli hiaton, avara-kauluksinen paita, jota ohuet olkaimet kannattelivat. Pitkät kastanjan ruskeat hiuksensa hän oli nostanut hius-nauhalla ylös. Hän näytti hyvin seksikkäältä. Nikoa näky kiihotti väistämättä. Hän ei voinut olla ajattelematta, miltä Tiinan vartalo näyttäisikään ilman vaatteita.

Pian he menivät Tiinan huoneeseen. Tiina oli yksin kotona, sillä muut olivat lähteneet loppuviikoksi reissuun.Huone oli viihtyisä ja lattiaa koristi suuri ja pehmeä, violetin-punainen puuvilla-matto. Tiina oli etsinyt netistä tietoa turkistarhaukseen liittyen ja esitteli sitä Nikolle. Hän oli myös lainannut asiaan liittyvän kirjan, jota Niko selaili, näytellen kiinnostunutta. Tiina otti kynän käteensä ja aloitti heti kirjoittamisen.

Esitelmää tehdessä aika meni kuin siivillä. Muutaman tunnin päästä Tiina oli jo kirjoittanut kaksi paperi-arkillista tekstiä. Hän oli luonnollisesti tehnyt suurimman työn, mutta Nikokin oli heittänyt mukaan ideoitaan. Tiina tuskin arvasi, että Nikolla oli aivan muut asiat mielessään....

Yhdeksän aikoihin kaksikko siirtyi keittiöön, jossa Tiina keitti kupilliset teetä. Hän jatkoi esitelmän kirjoittamista keittiön pöydän ääressä. Valaistus oli hämyinen, hieman jopa eroottinen....
- Aika paljon ollaan saatu jo tehtyä, sanoi Tiina hieman väsyneesti hymyillen.
Niko myhäili takaisin.
- On se kyllä niin väärin, että viattomista eläimistä tehdään turkiksia, Tiina sanoi.
- Niinpä..., Niko myönteli teetä siemaillen, vaikka todellisuudessa asia ei häntä niin suuresti kiinnostanut.
Tiina katsoi Nikoa vienosti hymyillen. Nikosta alkoi tuntua, että hän oli ehkä tehnyt Tiinaan jopa pienen vaikutuksen.

Kello oli nyt jo puoli kymmenen ja väsymys alkoi entistä enemmän painaa. Tiina valitteli kipeitä hartioitaan.
- Niko voisitsä vähän hieroa?, Tiina ehdotti yllättäen
Niko meni pyynnöstä lukkoon, eikä saanut heti vastatuksi. Juuri tällaista tilaisuutta hän oli salaa toivonut.
- Voisitko? On hartiat ihan jumissa, Tiina sanoi.
- Totta kai voin, vastasi Niko lopulta hymyillen.

Niko nousi tuolilta ja käveli pöydän ääressä istuneen Tiinan taakse. Hän laski kätensä hellästi Tiinan hartioille.

Niko alkoi hieroa ensin varoen, mutta rohkeutensa kerättyään kokoajan kovemmalla otteella.
- Tuntuu tosi hyvältä, Tiina sanoi hymyillen.
- Missä sä oot oppinut hieromaan näin hyvin?
..jatkuu..

7

13206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JO

      Niko meni hieman hämilleen ja jatkoi hieromista vastaamatta mitään.
      - Mutta oikeesti, sä hierot tosi hyvin, Tiina lisäsi.
      - Jotain piileviä lahjoja kai sitten, Niko sanoi.

      Tiina sulki silmänsä. Hän tuntui nauttivan täysin siemauksin Nikon käsittelystä.

      Tiinan tietämättä Nikolla oli ollut jo minuutteja kovana. Tiina hymähteli nautinnosta ja Nikolle tuli tunne kuin Tiina olisi ollut nyt sulaa vahaa hänen käsissään. Hieroessaan Nikolla oli myös mahdollisuus hieman ”katsella näköaloja” eli tarkastella Tiinan kauniita muotoja entistäkin tarkemmin. Hän piti näkemästään ja alkoi melkein tuntua kuin kova kulli tunkeutuisi housujen läpi. Tiina hengitti syvään ja hänen ylös ja alas liikkuvat terhakkaat rintansa näyttivät nyt vastustamattomilta. Ainoa asia jota Niko olisi halunnut nyt tehdä, oli panna Tiinaa oikein kunnolla.

      Niko yritti kaikkensa pitääkseen halut sisällään, mutta ei voinut enää vastustaa kiusausta. Hän siirtyi hiljalleen hartioista olkapäihin ja tämän jälkeen alkoi varovasti ujuttaa oikeaa kättään Tiinan paidan sisään. Tiina ei laittanut vastaan....Kohta hän tunsikin kämmenessään Tiinan kiinteän, paljaan poven. Se tuntui muodokkaalta ja mitä enemmän Niko sitä kosketti, sitä enemmän hän kiihottui. Sormenpäissään hän tunsi Tiinan nännin, joka oli jo aivan kova. Niko alkoi hellästi hyväillä Tiinan rintaa ja lopulta myös kevyesti hieroa sitä.

      Silloin Tiina yhtäkkiä havahtui ja nousi nopeasti ylös. Niko veti kätensä paidan sisästä ennätys-vauhdilla.
      - Niko, mitä ihmettä sä oikein teet!!
      Tiina oli ollut niin ajatuksissaan ja nauttinut hieronnasta, ettei ollut aluksi edes tiedostanut Nikon käden olevan intiimillä alueella.
      - Miten niin?, Niko kysyi, näytellen kuin mitään ei olisi tapahtunut.
      Tiina katsoi Nikoa epäileväinen ja tarkasteleva ilme kasvoillaan.

      - Piditkö hieronnasta?, Niko kysyi yrittäen vapauttaa tunnelmaa.
      - Se oli oikein mukavaa, mutta.....
      - Kello alkaa olla jo paljon. Pitää lähteä kotiin, keskeytti Niko Tiinan lauseen.

      Niko käveli eteiseen ja puki takin ylleen. Hän avasi ulko-oven.
      - Jatketaan huomenna loppuun, Niko sanoi.
      - Niin, jatketaan huomenna...., sanoi Tiina hieman mietteliään kuuloisena.

      Niko meni ulos ja sulki ulko-oven perässään. Heti oven sulkeuduttua Nikon oli aivan pakko runkata....

      Seuraavana aamuna tullessaan koululle, Niko näki Tiinan sattumalta pyörätelineiden luona.
      Tiina vaikutti jotenkin etäiseltä.
      - Tulenko taas puoli kuuden jälkeen?, Niko kysyi.
      - Tule vaan. Saadaan varmasti tänään jo loppuun, Tiina sanoi, mutta ei edes kunnolla vilkaissut Nikoon päin.

      Niko havaitsi Tiinan äänenpainossa jotain erilaista kuin normaalisti. Muutenkin Tiina oli tunneilla vähän tavallista vaisumpi. Niko ymmärsi, ettei eilinen rinnan puristelu ollut niitä kaikkein viisaimpia temppuja. Ei hän voinut sitä katua, niin taivaalliselta se oli tuntunut, mutta oli selvää että mahdollisuudet päästä yhtään pidemmälle olivat nyt lopullisesti menneet.

      Koulupäivän päätyttyä Niko vietti joitain tunteja kotonaan ja suuntasi sitten sovittuun aikaan Tiinan luokse. Kortsut hän jätti nyt suosiolla kotiin. Ajatus Tiinan lämpenemisestä oli ollut alun perinkin pelkkää toiveajattelua ja eilisen mokan jälkeen oli turha enää rakennella pilvilinnoja.

      Niko saapui kuistille. Ovi ei ollut lukossa, mutta Niko soitti ovikelloa. Tiina avasi oven tällä kertaa hiukset avattuina, pitkähihainen, ihonmyötäinen paita yllään.

      Tiinan huoneessa ilmapiiri oli jännittynyt. Tiina oli jatkanut esitelmän omin päin jo lähes loppusuoralle. Tiina istui huoneen pehmeällä matolla ja jatkoi kirjoittamista. Myös Niko istahti matolle Tiinaa vastapäätä, mutta nainen ei irroittanut katsettaan paperista. Piinaava hiljaisuus jatkui edelleen ja Nikoa harmitti, että hänen niin kovasti haluamansa tyttö ehkä jopa vihasi häntä tällä hetkellä.
      - Se meni vähän penkin alle se eilinen, sanoi Niko varovasti.
      Tiina katsahti Nikoa nyt ensimmäistä kertaa koko päivänä.
      - Mua harmittaa, jos sä käsitit sen tilanteen väärin, Niko jatkoi.
      - Ai käsitin vai? Ei siinä mun mielestä ollut mitään epäselvää, Tiina sanoi.
      - Sori.
      - No, hyvä että sä oot sentään pahoillas, Tiina sanoi ja katsoi Nikoa hieman epäilevästi.
      - Tehdään nyt vaan tätä esitelmää ja unohdetaan se eilinen.
      - Olkoon sitten, sanoi Tiina jo hieman leppyneenä.

      Seuraavat tunnit kuluivat esitelmää kirjoittaessa. Tunnelma oli pikku hiljaa vapautunut ja Tiina pystyi jo vitsailemaan eilisen tapahtumilla. Niko yritti kovasti tyhjentää mielestään kaiken eroottisen, mutta jokainen Tiinan ele oli yksinkertaisesti ilo silmälle. Nikon katse alkoi harhailla yhä enemmän Tiinan rinnoissa.
      - Niko pitäisikö meidän jättää tämä... Niko, kuunteletko sinä edes?
      Niko tuijotti lumoutuneena Tiinan rintavarustusta, eikä kuullut lainkaan Tiinan puhetta.

      Samalla hetkellä Tiina huomasi Nikon housujen pullottavan etumuksen. Nikolla oli täysi-mittainen seisokki päällä.
      - Mitä ihmettä tää taas on?, Tiina kysyi hämmästynyt ilme kasvoillaan.
      ..jatkuu..

      • JO

        Havahduttuaan tilanteeseen, Niko oli todella nolona. Hän ei saanut sanaakaan sanotuksi.
        Tiina vaikutti hieman järkyttyneeltä. Hänen käsityksensä Nikosta kilttinä poikana oli kääntynyt parissa vuorokaudessa täysin päälaelleen.

        Niko ymmärsi, että nyt kun totuus oli tullut julki, ei hänellä ollut enää mitään menetettävää. Hän siirtyi matolla entistä lähemmäksi Tiinaa ja laittoi kätensä tämän olkapäille.
        - Tiesitkö, että sä oot tosi seksikäs?, Niko sanoi kuiskaten.
        Hän alkoi silittää Tiinan käsivarsia ja vasenta poskea ja valmistautui suutelemaan tyttöä. Tiina laittoi kätensä väliin viimehetkellä.
        - Niko, sun on nyt parasta lähteä.

        Niko tiesi, että oli turha yrittää harata vastaan. Hän poistui eteiseen, puki takin nopeasti ylleen ja meni ulko-ovelle. Tiina jäi tuijottamaan Nikon perään erikoinen ilme kasvoillaan.

        Niko poistui pihalta ajatukset sekavina. Tuntui kuin hän olisi ollut hetken taivaassa, mutta vain hetkeä myöhemmin oli matto vedetty taas jalkojen alta. Tiina tuskin haluaisi olla enää missään tekemisissä hänen kanssaan tämän jälkeen.

        Silloin Niko huomasi, että hänen kännykkänsä oli kateissa. Niinpä tietysti. Hän oli unohtanut sen Tiinan huoneeseen. Kaiken tapahtuneen jälkeen ei ollut mukavaa marssia takaisin sisään, mutta minkäs mahtoi. Niko ei kehdannut soittaa ovikelloa, koska arveli, ettei Tiina päästäisi häntä enää edes sisään. Niko käveli eteiseen ja siitä käytävälle, joka johti Tiinan huoneeseen. Tiinaa ei näkynyt missään ja Niko nappasi kännykän pöydältä. Hän päätti poistua hissukseen, mutta silloin hän kuuli jostain outoa ääntä. Niko pysähtyi käytävälle.... Ääni kuului Tiinan vanhempien makuuhuoneesta.

        Niko lähestyi makuuhuonetta ja ääni kuului nyt entistä selvemmin.... Aivan kuin joku olisi hymähdellyt ja hengittänyt raskaasti. Niko kurkisti varovasti sisään ja näki jotain sellaista, jota hän ei olisi ikinä odottanut näkevänsä. Tiina makasi vanhempiensa parisängyn päällä tyydyttäen itseään! Oikea käsi hänellä oli housuissaan, vasemman hyväillessä rintoja. Silmät suljettuina hän voihki nautinnosta.

        Niko ei voinut uskoa tilannetta. Tiina oli sittenkin tuntenut sen saman eroottisen latauksen kuin hänkin. Enää Niko ei arastellut, vaan käveli oikopäätä sisään.

        Tiina kiljaisi säikähdyksestä nähdessään kutsumattoman vieraan.
        - Niko, mitä sä täällä teet?
        - Mulle tuli tunne, että mua vielä tarvitaan täällä.
        Niko meni sängylle ja suuteli Tiinaa väkisin. Tiina ei laittanutkaan enää vastaan.

        Niko työnsi kätensä Tiinan paidan ja rintaliivien sisään ja alkoi puristella Tiinan uhkeita rintoja. Tiinan kasvoille nousi nautinnollinen hymy.

        - Ei me voida tehdä näin, Tiina sanoi, muttei laittanut lainkaan vastaan, kun Niko suuteli hänen kaulaansa ja täyteläisiä huuliaan.
        - Ihan oikeastiko sä vieläkin haluat, että mä lähden?, Niko sanoi ja ujutti kätensä Tiinan housuihin, alkaen hieroa klitorista sormillaan.
        Tiinan pillu oli täysin märkä.
        - Ei, älä mene. Mä en halua, että sä lähdet.... Mä en tosiaankaan halua sitä!, Tiina sanoi kiihkeästi ja suuteli vuorostaan Nikoa.

        Tiina työnsi kätensä Nikon housuihin ja tarrasi kiinni tämän valtavasta seisokista. Hän veti sen esiin.
        - Onpas sulla iso, Tiina kuiskasi ja alkoi vetää esinahkaa ylös ja alas. Niko oli jo orgasmin partaalla, mutta pystyi tahdonvoimalla estämään purkauksen.
        - Mä arvasin jo eilen, että sulla on iso kyrpä.
        - Niinkö? Miten sä eilen sellaisia mietit?
        - Mä yllätyin itekin, kuinka mä kiihotuin siitä sun hieronnasta. Mun jalkojen välissä alkoi kihelmöidä.
        - Mä sain vähän eri kuvan, Niko sanoi ja puristi nyt vuorostaan Tiinan kiinteitä pakaroita.
        - En mä pystynyt aluksi itsellenikään myöntämään, että mä halusin sua. Mä oon omistautunut mun poikaystävälle.
        - Ai sulla on poika-ystäväkin?
        - Niin, mut ei puhuta siitä nyt, Tiina sanoi ja katsoi Nikoa flirttailevasti silmiin.
        - Sillä on muuten paljon pienempi kalu kuin sulla, Tiina sanoi hengästyneenä ja runkkasi Nikon kovaa kyrpää yhä nopeammin. Tämän jälkeen hän päätti tutustua kaluun vähän lähemmin.

        Niko huokaisi nautinnosta, kun Tiina puristi tämän penistä entistä kovempaa ja otti sen suuhunsa. Hän alkoi imeä kivi-kovaa kullia ja Nikon olotila ei olisi voinut olla juurikaan parempi. Tiina nuoli hetken kalun päätä, jonka jälkeen hän alkoi imeä sitä sisään-ulos-tyylillä. Niko oli jo laukeamaisillaan suoraan Tiinan suuhun, mutta Tiina lopetti, kun Niko oli vain muutaman sekunnin päässä orgasmista.

        Tämän jälkeen he alkoivat vähentää vaatteita toisiltaan. Niko veti Tiinan rintaliivit irti hampaillaan ja alkoi imeä Tiinan nännejä. Ne olivat kovat ja hyvin arat, joten Tiina tunsi suurta nautintoa.
        Kohta Tiina olikin heittänyt jo kaikki Nikon vaatteet nurkkaan ja itselläänkin hänellä oli jäljellä enää vain pikku-housut. Niko oli nostanut Tiinan päälleen. Niko tunsi Tiinan muodokkaan, alastoman vartalon omaa kehoaan vasten. Tiina tarrautui Nikoa vasten kaikella voimallaan. Tiinan upeat rinnat painautuivat Nikoa vasten.
        ..jatkuu..


      • JO
        JO kirjoitti:

        Havahduttuaan tilanteeseen, Niko oli todella nolona. Hän ei saanut sanaakaan sanotuksi.
        Tiina vaikutti hieman järkyttyneeltä. Hänen käsityksensä Nikosta kilttinä poikana oli kääntynyt parissa vuorokaudessa täysin päälaelleen.

        Niko ymmärsi, että nyt kun totuus oli tullut julki, ei hänellä ollut enää mitään menetettävää. Hän siirtyi matolla entistä lähemmäksi Tiinaa ja laittoi kätensä tämän olkapäille.
        - Tiesitkö, että sä oot tosi seksikäs?, Niko sanoi kuiskaten.
        Hän alkoi silittää Tiinan käsivarsia ja vasenta poskea ja valmistautui suutelemaan tyttöä. Tiina laittoi kätensä väliin viimehetkellä.
        - Niko, sun on nyt parasta lähteä.

        Niko tiesi, että oli turha yrittää harata vastaan. Hän poistui eteiseen, puki takin nopeasti ylleen ja meni ulko-ovelle. Tiina jäi tuijottamaan Nikon perään erikoinen ilme kasvoillaan.

        Niko poistui pihalta ajatukset sekavina. Tuntui kuin hän olisi ollut hetken taivaassa, mutta vain hetkeä myöhemmin oli matto vedetty taas jalkojen alta. Tiina tuskin haluaisi olla enää missään tekemisissä hänen kanssaan tämän jälkeen.

        Silloin Niko huomasi, että hänen kännykkänsä oli kateissa. Niinpä tietysti. Hän oli unohtanut sen Tiinan huoneeseen. Kaiken tapahtuneen jälkeen ei ollut mukavaa marssia takaisin sisään, mutta minkäs mahtoi. Niko ei kehdannut soittaa ovikelloa, koska arveli, ettei Tiina päästäisi häntä enää edes sisään. Niko käveli eteiseen ja siitä käytävälle, joka johti Tiinan huoneeseen. Tiinaa ei näkynyt missään ja Niko nappasi kännykän pöydältä. Hän päätti poistua hissukseen, mutta silloin hän kuuli jostain outoa ääntä. Niko pysähtyi käytävälle.... Ääni kuului Tiinan vanhempien makuuhuoneesta.

        Niko lähestyi makuuhuonetta ja ääni kuului nyt entistä selvemmin.... Aivan kuin joku olisi hymähdellyt ja hengittänyt raskaasti. Niko kurkisti varovasti sisään ja näki jotain sellaista, jota hän ei olisi ikinä odottanut näkevänsä. Tiina makasi vanhempiensa parisängyn päällä tyydyttäen itseään! Oikea käsi hänellä oli housuissaan, vasemman hyväillessä rintoja. Silmät suljettuina hän voihki nautinnosta.

        Niko ei voinut uskoa tilannetta. Tiina oli sittenkin tuntenut sen saman eroottisen latauksen kuin hänkin. Enää Niko ei arastellut, vaan käveli oikopäätä sisään.

        Tiina kiljaisi säikähdyksestä nähdessään kutsumattoman vieraan.
        - Niko, mitä sä täällä teet?
        - Mulle tuli tunne, että mua vielä tarvitaan täällä.
        Niko meni sängylle ja suuteli Tiinaa väkisin. Tiina ei laittanutkaan enää vastaan.

        Niko työnsi kätensä Tiinan paidan ja rintaliivien sisään ja alkoi puristella Tiinan uhkeita rintoja. Tiinan kasvoille nousi nautinnollinen hymy.

        - Ei me voida tehdä näin, Tiina sanoi, muttei laittanut lainkaan vastaan, kun Niko suuteli hänen kaulaansa ja täyteläisiä huuliaan.
        - Ihan oikeastiko sä vieläkin haluat, että mä lähden?, Niko sanoi ja ujutti kätensä Tiinan housuihin, alkaen hieroa klitorista sormillaan.
        Tiinan pillu oli täysin märkä.
        - Ei, älä mene. Mä en halua, että sä lähdet.... Mä en tosiaankaan halua sitä!, Tiina sanoi kiihkeästi ja suuteli vuorostaan Nikoa.

        Tiina työnsi kätensä Nikon housuihin ja tarrasi kiinni tämän valtavasta seisokista. Hän veti sen esiin.
        - Onpas sulla iso, Tiina kuiskasi ja alkoi vetää esinahkaa ylös ja alas. Niko oli jo orgasmin partaalla, mutta pystyi tahdonvoimalla estämään purkauksen.
        - Mä arvasin jo eilen, että sulla on iso kyrpä.
        - Niinkö? Miten sä eilen sellaisia mietit?
        - Mä yllätyin itekin, kuinka mä kiihotuin siitä sun hieronnasta. Mun jalkojen välissä alkoi kihelmöidä.
        - Mä sain vähän eri kuvan, Niko sanoi ja puristi nyt vuorostaan Tiinan kiinteitä pakaroita.
        - En mä pystynyt aluksi itsellenikään myöntämään, että mä halusin sua. Mä oon omistautunut mun poikaystävälle.
        - Ai sulla on poika-ystäväkin?
        - Niin, mut ei puhuta siitä nyt, Tiina sanoi ja katsoi Nikoa flirttailevasti silmiin.
        - Sillä on muuten paljon pienempi kalu kuin sulla, Tiina sanoi hengästyneenä ja runkkasi Nikon kovaa kyrpää yhä nopeammin. Tämän jälkeen hän päätti tutustua kaluun vähän lähemmin.

        Niko huokaisi nautinnosta, kun Tiina puristi tämän penistä entistä kovempaa ja otti sen suuhunsa. Hän alkoi imeä kivi-kovaa kullia ja Nikon olotila ei olisi voinut olla juurikaan parempi. Tiina nuoli hetken kalun päätä, jonka jälkeen hän alkoi imeä sitä sisään-ulos-tyylillä. Niko oli jo laukeamaisillaan suoraan Tiinan suuhun, mutta Tiina lopetti, kun Niko oli vain muutaman sekunnin päässä orgasmista.

        Tämän jälkeen he alkoivat vähentää vaatteita toisiltaan. Niko veti Tiinan rintaliivit irti hampaillaan ja alkoi imeä Tiinan nännejä. Ne olivat kovat ja hyvin arat, joten Tiina tunsi suurta nautintoa.
        Kohta Tiina olikin heittänyt jo kaikki Nikon vaatteet nurkkaan ja itselläänkin hänellä oli jäljellä enää vain pikku-housut. Niko oli nostanut Tiinan päälleen. Niko tunsi Tiinan muodokkaan, alastoman vartalon omaa kehoaan vasten. Tiina tarrautui Nikoa vasten kaikella voimallaan. Tiinan upeat rinnat painautuivat Nikoa vasten.
        ..jatkuu..

        - Mä en kestä tätä kiimaa. Tää on niin ihanaa, Tiina sanoi kuin ekstaasissa.

        Tiina irroitti otteensa ja siirtyi pois Nikon päältä. Hän meni makaamaan selälleen.
        - Haluatsä pillua?, Tiina sanoi flirttailevalla äänensävyllä.
        Nuo taika-sanat Niko oli toivonut kuulevansa jo koko ylä-asteen ajan.

        Niko riisui naisen pikkuhousut ja sydän hakkasi jo ylikierroksilla. Tiina levitti kauniit säärensä ja Nikon silmien alla oli nyt naisen kiimainen ja märkä posliini-pimppi. Niko kumartui ja alkoi nuolla pimppiä kiihkeästi. Tiina voihki nautinnosta. Niko jatkoi häpyhuulien nuolemista ja pyöritteli klitorista kielensä kärjellä.
        - Aah, aah, älä lopeta!, Tiina voihki.

        Tiinan pillu oli nyt entistäkin märempi ja Niko alkoi työntää kieltään yhä syvemmälle. Sisään, ulos, sisään, ulos. Tiina vaikeroi kiimasta ja nautinnosta, kun Niko nai häntä kielellään.

        Tiinan voihkinta oli muuttunut jo lähes kiljunnaksi.
        - Mä tuun nyt!! Tiina huusi ja sai valtavan orgasmin.
        Nesteet valuivat naisen tussusta ja Niko vain jatkoi nuolemista entistä kiihkeämmin. Tiina alkoi saada orgasmeja aivan sarjana.
        - Jatkaaahh, Tiina voihki ja tarttui Nikoa hiuksista, painaen miehen päätä yhä kovemmin pilluaan vasten.

        Kun Niko viimein lopetti, Tiina suorastaan tärisi orgasmin kouristuksessa. Nyt Niko otti valtavaksi paisuneen kalunsa ja asetteli sen Tiinan häpyhuulten väliin. Sitten hän työnsi sen Tiinan sisään. Tiinan pimppi oli niin märkä, että se suorastaan imaisi kalun. Niko alkoi panna hitaasti sisään ja ulos. Tunne oli sanoinkuvaamaton. Ensimmäistä kertaa hän oli Tiinan sisässä ja se tuntui juuri niin taivaalliselta, kuin hän oli kuvitellutkin.
        - Tuntuu niin hyvältä, Nikooh!!
        - Puske kovemmin!, Tiina kiljui.
        Kalu upposi joka työnnöllä yhä syvemmälle ja syvemmälle.
        Kohta Niko meni taas makaamaan selälleen ja nosti Tiinan istumaan reisiensä päälle. Tiina käänsi Nikon peniksen jälleen pimpsansa sisään. Hän ratsasti nyt Nikon kalulla ja Niko vain kovensi otteitaan.
        Tiina painui makuulle Nikon päälle. Nyt Niko tunsi jälleen Tiinan koko jumalaisen vartalon itseään vasten. Hän hyväili Tiinan rintoja, suuteli tämän huulia ja samaan aikaan nai yhä syvemmälle tämän kiimaista pimppiä.

        - Pane muaah!!, Tiina huusi nautinnossaan ja samalla hetkellä Niko sai valtaisan orgasmin.
        Sperma suorastaan tulvi Tiinan pimppiin ja nainen sai itsekin jälleen orgasmin.
        Nikolle hetki oli ikimuistoinen, eikä nautintoa voisi edes kuvailla sanoin. Tiina ja Niko painautuivat toisiaan vasten uskomattoman elämyksen kokeneena. Molemmat olivat hengästyneitä ja olo oli täydellisen rentoutunut. He jäivät suutelemaan sängylle vielä hetkeksi, jonka jälkeen Tiina nosti peiton heidän päälleen ja sammutti valot. Molemmat nukahtivat ja heräsivät sylikkäin vasta aamun sarastaessa.

        Herätessään alaston Tiina sylissään, oli Nikon tunne harvinaisen autuas. Kylläpäs oli melkoinen ilta, Niko ajatteli. Toki häntä myöskin huolestutti, mitähän mieltä Tiina oli tapahtuneesta jälkikäteen? Pelko oli kuitenkin turhaa, sillä Tiina oli edelleen täysin haltoissaan eilisillan yllättävästä käänteestä.
        - Mun on pakko myöntää, että tää oli mun paras pano koskaan, Tiina sanoi hymyillen ja suuteli jälleen Nikoa.

        Lopulta pari nousi ylös ja meni vielä yhdessä suihkuun. He pesivät toistensa vartalot ja harrastivat myös suu-seksiä suihkun alla, päättäen session kylpyhuoneen seinää vasten suoritettuun pika-panoon.

        Tämän jälkeen he pukivat ylleen ja Nikon oli aika lähteä kotiin.
        - Tästä ei puhuta sitten sanallakaan koulussa, Tiina pyysi.
        Niko näytti kädellään, että hänen huulensa olivat sinetöidyt.
        - Nähdään ensi viikolla.
        - Nähdään!

        Jos Niko olikin aiemmin vihannut esitelmien tekoa, niin tämän kokemuksen jälkeen hän olisi mielellään tehnyt niitä vaikka joka päivä.


      • HaHxx
        JO kirjoitti:

        - Mä en kestä tätä kiimaa. Tää on niin ihanaa, Tiina sanoi kuin ekstaasissa.

        Tiina irroitti otteensa ja siirtyi pois Nikon päältä. Hän meni makaamaan selälleen.
        - Haluatsä pillua?, Tiina sanoi flirttailevalla äänensävyllä.
        Nuo taika-sanat Niko oli toivonut kuulevansa jo koko ylä-asteen ajan.

        Niko riisui naisen pikkuhousut ja sydän hakkasi jo ylikierroksilla. Tiina levitti kauniit säärensä ja Nikon silmien alla oli nyt naisen kiimainen ja märkä posliini-pimppi. Niko kumartui ja alkoi nuolla pimppiä kiihkeästi. Tiina voihki nautinnosta. Niko jatkoi häpyhuulien nuolemista ja pyöritteli klitorista kielensä kärjellä.
        - Aah, aah, älä lopeta!, Tiina voihki.

        Tiinan pillu oli nyt entistäkin märempi ja Niko alkoi työntää kieltään yhä syvemmälle. Sisään, ulos, sisään, ulos. Tiina vaikeroi kiimasta ja nautinnosta, kun Niko nai häntä kielellään.

        Tiinan voihkinta oli muuttunut jo lähes kiljunnaksi.
        - Mä tuun nyt!! Tiina huusi ja sai valtavan orgasmin.
        Nesteet valuivat naisen tussusta ja Niko vain jatkoi nuolemista entistä kiihkeämmin. Tiina alkoi saada orgasmeja aivan sarjana.
        - Jatkaaahh, Tiina voihki ja tarttui Nikoa hiuksista, painaen miehen päätä yhä kovemmin pilluaan vasten.

        Kun Niko viimein lopetti, Tiina suorastaan tärisi orgasmin kouristuksessa. Nyt Niko otti valtavaksi paisuneen kalunsa ja asetteli sen Tiinan häpyhuulten väliin. Sitten hän työnsi sen Tiinan sisään. Tiinan pimppi oli niin märkä, että se suorastaan imaisi kalun. Niko alkoi panna hitaasti sisään ja ulos. Tunne oli sanoinkuvaamaton. Ensimmäistä kertaa hän oli Tiinan sisässä ja se tuntui juuri niin taivaalliselta, kuin hän oli kuvitellutkin.
        - Tuntuu niin hyvältä, Nikooh!!
        - Puske kovemmin!, Tiina kiljui.
        Kalu upposi joka työnnöllä yhä syvemmälle ja syvemmälle.
        Kohta Niko meni taas makaamaan selälleen ja nosti Tiinan istumaan reisiensä päälle. Tiina käänsi Nikon peniksen jälleen pimpsansa sisään. Hän ratsasti nyt Nikon kalulla ja Niko vain kovensi otteitaan.
        Tiina painui makuulle Nikon päälle. Nyt Niko tunsi jälleen Tiinan koko jumalaisen vartalon itseään vasten. Hän hyväili Tiinan rintoja, suuteli tämän huulia ja samaan aikaan nai yhä syvemmälle tämän kiimaista pimppiä.

        - Pane muaah!!, Tiina huusi nautinnossaan ja samalla hetkellä Niko sai valtaisan orgasmin.
        Sperma suorastaan tulvi Tiinan pimppiin ja nainen sai itsekin jälleen orgasmin.
        Nikolle hetki oli ikimuistoinen, eikä nautintoa voisi edes kuvailla sanoin. Tiina ja Niko painautuivat toisiaan vasten uskomattoman elämyksen kokeneena. Molemmat olivat hengästyneitä ja olo oli täydellisen rentoutunut. He jäivät suutelemaan sängylle vielä hetkeksi, jonka jälkeen Tiina nosti peiton heidän päälleen ja sammutti valot. Molemmat nukahtivat ja heräsivät sylikkäin vasta aamun sarastaessa.

        Herätessään alaston Tiina sylissään, oli Nikon tunne harvinaisen autuas. Kylläpäs oli melkoinen ilta, Niko ajatteli. Toki häntä myöskin huolestutti, mitähän mieltä Tiina oli tapahtuneesta jälkikäteen? Pelko oli kuitenkin turhaa, sillä Tiina oli edelleen täysin haltoissaan eilisillan yllättävästä käänteestä.
        - Mun on pakko myöntää, että tää oli mun paras pano koskaan, Tiina sanoi hymyillen ja suuteli jälleen Nikoa.

        Lopulta pari nousi ylös ja meni vielä yhdessä suihkuun. He pesivät toistensa vartalot ja harrastivat myös suu-seksiä suihkun alla, päättäen session kylpyhuoneen seinää vasten suoritettuun pika-panoon.

        Tämän jälkeen he pukivat ylleen ja Nikon oli aika lähteä kotiin.
        - Tästä ei puhuta sitten sanallakaan koulussa, Tiina pyysi.
        Niko näytti kädellään, että hänen huulensa olivat sinetöidyt.
        - Nähdään ensi viikolla.
        - Nähdään!

        Jos Niko olikin aiemmin vihannut esitelmien tekoa, niin tämän kokemuksen jälkeen hän olisi mielellään tehnyt niitä vaikka joka päivä.

        Tää oli tosi kiihottava tarina! Ihan alko omaki pillu kostumaa! Tällassii pitäis tehä lisää!


      • ...lolökm,..
        JO kirjoitti:

        - Mä en kestä tätä kiimaa. Tää on niin ihanaa, Tiina sanoi kuin ekstaasissa.

        Tiina irroitti otteensa ja siirtyi pois Nikon päältä. Hän meni makaamaan selälleen.
        - Haluatsä pillua?, Tiina sanoi flirttailevalla äänensävyllä.
        Nuo taika-sanat Niko oli toivonut kuulevansa jo koko ylä-asteen ajan.

        Niko riisui naisen pikkuhousut ja sydän hakkasi jo ylikierroksilla. Tiina levitti kauniit säärensä ja Nikon silmien alla oli nyt naisen kiimainen ja märkä posliini-pimppi. Niko kumartui ja alkoi nuolla pimppiä kiihkeästi. Tiina voihki nautinnosta. Niko jatkoi häpyhuulien nuolemista ja pyöritteli klitorista kielensä kärjellä.
        - Aah, aah, älä lopeta!, Tiina voihki.

        Tiinan pillu oli nyt entistäkin märempi ja Niko alkoi työntää kieltään yhä syvemmälle. Sisään, ulos, sisään, ulos. Tiina vaikeroi kiimasta ja nautinnosta, kun Niko nai häntä kielellään.

        Tiinan voihkinta oli muuttunut jo lähes kiljunnaksi.
        - Mä tuun nyt!! Tiina huusi ja sai valtavan orgasmin.
        Nesteet valuivat naisen tussusta ja Niko vain jatkoi nuolemista entistä kiihkeämmin. Tiina alkoi saada orgasmeja aivan sarjana.
        - Jatkaaahh, Tiina voihki ja tarttui Nikoa hiuksista, painaen miehen päätä yhä kovemmin pilluaan vasten.

        Kun Niko viimein lopetti, Tiina suorastaan tärisi orgasmin kouristuksessa. Nyt Niko otti valtavaksi paisuneen kalunsa ja asetteli sen Tiinan häpyhuulten väliin. Sitten hän työnsi sen Tiinan sisään. Tiinan pimppi oli niin märkä, että se suorastaan imaisi kalun. Niko alkoi panna hitaasti sisään ja ulos. Tunne oli sanoinkuvaamaton. Ensimmäistä kertaa hän oli Tiinan sisässä ja se tuntui juuri niin taivaalliselta, kuin hän oli kuvitellutkin.
        - Tuntuu niin hyvältä, Nikooh!!
        - Puske kovemmin!, Tiina kiljui.
        Kalu upposi joka työnnöllä yhä syvemmälle ja syvemmälle.
        Kohta Niko meni taas makaamaan selälleen ja nosti Tiinan istumaan reisiensä päälle. Tiina käänsi Nikon peniksen jälleen pimpsansa sisään. Hän ratsasti nyt Nikon kalulla ja Niko vain kovensi otteitaan.
        Tiina painui makuulle Nikon päälle. Nyt Niko tunsi jälleen Tiinan koko jumalaisen vartalon itseään vasten. Hän hyväili Tiinan rintoja, suuteli tämän huulia ja samaan aikaan nai yhä syvemmälle tämän kiimaista pimppiä.

        - Pane muaah!!, Tiina huusi nautinnossaan ja samalla hetkellä Niko sai valtaisan orgasmin.
        Sperma suorastaan tulvi Tiinan pimppiin ja nainen sai itsekin jälleen orgasmin.
        Nikolle hetki oli ikimuistoinen, eikä nautintoa voisi edes kuvailla sanoin. Tiina ja Niko painautuivat toisiaan vasten uskomattoman elämyksen kokeneena. Molemmat olivat hengästyneitä ja olo oli täydellisen rentoutunut. He jäivät suutelemaan sängylle vielä hetkeksi, jonka jälkeen Tiina nosti peiton heidän päälleen ja sammutti valot. Molemmat nukahtivat ja heräsivät sylikkäin vasta aamun sarastaessa.

        Herätessään alaston Tiina sylissään, oli Nikon tunne harvinaisen autuas. Kylläpäs oli melkoinen ilta, Niko ajatteli. Toki häntä myöskin huolestutti, mitähän mieltä Tiina oli tapahtuneesta jälkikäteen? Pelko oli kuitenkin turhaa, sillä Tiina oli edelleen täysin haltoissaan eilisillan yllättävästä käänteestä.
        - Mun on pakko myöntää, että tää oli mun paras pano koskaan, Tiina sanoi hymyillen ja suuteli jälleen Nikoa.

        Lopulta pari nousi ylös ja meni vielä yhdessä suihkuun. He pesivät toistensa vartalot ja harrastivat myös suu-seksiä suihkun alla, päättäen session kylpyhuoneen seinää vasten suoritettuun pika-panoon.

        Tämän jälkeen he pukivat ylleen ja Nikon oli aika lähteä kotiin.
        - Tästä ei puhuta sitten sanallakaan koulussa, Tiina pyysi.
        Niko näytti kädellään, että hänen huulensa olivat sinetöidyt.
        - Nähdään ensi viikolla.
        - Nähdään!

        Jos Niko olikin aiemmin vihannut esitelmien tekoa, niin tämän kokemuksen jälkeen hän olisi mielellään tehnyt niitä vaikka joka päivä.

        meni vähän yli mut muuten hyvä!


      • Lissu ja Pentti
        JO kirjoitti:

        - Mä en kestä tätä kiimaa. Tää on niin ihanaa, Tiina sanoi kuin ekstaasissa.

        Tiina irroitti otteensa ja siirtyi pois Nikon päältä. Hän meni makaamaan selälleen.
        - Haluatsä pillua?, Tiina sanoi flirttailevalla äänensävyllä.
        Nuo taika-sanat Niko oli toivonut kuulevansa jo koko ylä-asteen ajan.

        Niko riisui naisen pikkuhousut ja sydän hakkasi jo ylikierroksilla. Tiina levitti kauniit säärensä ja Nikon silmien alla oli nyt naisen kiimainen ja märkä posliini-pimppi. Niko kumartui ja alkoi nuolla pimppiä kiihkeästi. Tiina voihki nautinnosta. Niko jatkoi häpyhuulien nuolemista ja pyöritteli klitorista kielensä kärjellä.
        - Aah, aah, älä lopeta!, Tiina voihki.

        Tiinan pillu oli nyt entistäkin märempi ja Niko alkoi työntää kieltään yhä syvemmälle. Sisään, ulos, sisään, ulos. Tiina vaikeroi kiimasta ja nautinnosta, kun Niko nai häntä kielellään.

        Tiinan voihkinta oli muuttunut jo lähes kiljunnaksi.
        - Mä tuun nyt!! Tiina huusi ja sai valtavan orgasmin.
        Nesteet valuivat naisen tussusta ja Niko vain jatkoi nuolemista entistä kiihkeämmin. Tiina alkoi saada orgasmeja aivan sarjana.
        - Jatkaaahh, Tiina voihki ja tarttui Nikoa hiuksista, painaen miehen päätä yhä kovemmin pilluaan vasten.

        Kun Niko viimein lopetti, Tiina suorastaan tärisi orgasmin kouristuksessa. Nyt Niko otti valtavaksi paisuneen kalunsa ja asetteli sen Tiinan häpyhuulten väliin. Sitten hän työnsi sen Tiinan sisään. Tiinan pimppi oli niin märkä, että se suorastaan imaisi kalun. Niko alkoi panna hitaasti sisään ja ulos. Tunne oli sanoinkuvaamaton. Ensimmäistä kertaa hän oli Tiinan sisässä ja se tuntui juuri niin taivaalliselta, kuin hän oli kuvitellutkin.
        - Tuntuu niin hyvältä, Nikooh!!
        - Puske kovemmin!, Tiina kiljui.
        Kalu upposi joka työnnöllä yhä syvemmälle ja syvemmälle.
        Kohta Niko meni taas makaamaan selälleen ja nosti Tiinan istumaan reisiensä päälle. Tiina käänsi Nikon peniksen jälleen pimpsansa sisään. Hän ratsasti nyt Nikon kalulla ja Niko vain kovensi otteitaan.
        Tiina painui makuulle Nikon päälle. Nyt Niko tunsi jälleen Tiinan koko jumalaisen vartalon itseään vasten. Hän hyväili Tiinan rintoja, suuteli tämän huulia ja samaan aikaan nai yhä syvemmälle tämän kiimaista pimppiä.

        - Pane muaah!!, Tiina huusi nautinnossaan ja samalla hetkellä Niko sai valtaisan orgasmin.
        Sperma suorastaan tulvi Tiinan pimppiin ja nainen sai itsekin jälleen orgasmin.
        Nikolle hetki oli ikimuistoinen, eikä nautintoa voisi edes kuvailla sanoin. Tiina ja Niko painautuivat toisiaan vasten uskomattoman elämyksen kokeneena. Molemmat olivat hengästyneitä ja olo oli täydellisen rentoutunut. He jäivät suutelemaan sängylle vielä hetkeksi, jonka jälkeen Tiina nosti peiton heidän päälleen ja sammutti valot. Molemmat nukahtivat ja heräsivät sylikkäin vasta aamun sarastaessa.

        Herätessään alaston Tiina sylissään, oli Nikon tunne harvinaisen autuas. Kylläpäs oli melkoinen ilta, Niko ajatteli. Toki häntä myöskin huolestutti, mitähän mieltä Tiina oli tapahtuneesta jälkikäteen? Pelko oli kuitenkin turhaa, sillä Tiina oli edelleen täysin haltoissaan eilisillan yllättävästä käänteestä.
        - Mun on pakko myöntää, että tää oli mun paras pano koskaan, Tiina sanoi hymyillen ja suuteli jälleen Nikoa.

        Lopulta pari nousi ylös ja meni vielä yhdessä suihkuun. He pesivät toistensa vartalot ja harrastivat myös suu-seksiä suihkun alla, päättäen session kylpyhuoneen seinää vasten suoritettuun pika-panoon.

        Tämän jälkeen he pukivat ylleen ja Nikon oli aika lähteä kotiin.
        - Tästä ei puhuta sitten sanallakaan koulussa, Tiina pyysi.
        Niko näytti kädellään, että hänen huulensa olivat sinetöidyt.
        - Nähdään ensi viikolla.
        - Nähdään!

        Jos Niko olikin aiemmin vihannut esitelmien tekoa, niin tämän kokemuksen jälkeen hän olisi mielellään tehnyt niitä vaikka joka päivä.

        Kaveri on kirjoittanut juttunsa kolmessa pätkässä. hähhhhhäääää loppuko ideat välillä kesken. luuuuuuuuuuuuuuuuuuuseri.


      • X)XDX)XD
        Lissu ja Pentti kirjoitti:

        Kaveri on kirjoittanut juttunsa kolmessa pätkässä. hähhhhhäääää loppuko ideat välillä kesken. luuuuuuuuuuuuuuuuuuuseri.

        Juu, täysi-ikäisen tekstiä toi ylläoleva :D Mut siis, tarina oli MAHTAVA, jokseenkin joskus meni ihan pikkuriikkisen liian yli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe