Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hälärisoittoja tuntemattomasta

numerosta..

Onkos kelleen muulle käynyt viime aikoina niin että on tullut ns. hälärisoitto tuntemattomasta numerosta ja jos meinaat vastata on soittaja jo sulkenut luurin?

Mulle on tullut, 25 päivä tuli ja nyt tänään 30 päivä kanssa. Itseasiassa tuli kaksikin häläriä tänään yhtä aikaa ja koska mulla on ns. varattu-siirto niin meni lankaan toinen häläri.

Mikähän noidenkin tarkoitus on? Jos jollain on asiaa niin luulisi edes sanovan jotain, sen sijaan sulkevat luurin.

Tai sitten joku tekee joko kiusallaan tahi ottaa väärän numeron. Mut jos olis väärä numero, siis vahinko niin luulisi että tajuais ja oppis lopulta ettei kannata soittaa mun numeroon koska en ole se henkilö jota koitettiin tavoittaa. Näin siis ajattelee normaalijärkinen ihminen.

2

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkjhkjkh

      Mikä häläri? Kuulemma jostakin euroopasta maksullisen numeron automaatti soittelee jotta saisi osan vastaajan soittamaan takaisin kalliilla hinnalla.

      • ap.

        Siis sellainen puhelu jossa soitetaan vain lyhyen aikaa ja katkaistaan puhelu ennenkuin vastaanottaja ehtii vastata. YLEENSÄ tarkoitus on saada vastaanottaja soittamaan takaisin.

        Mä ehdin nippanappa vastata ja samassa puhelu katkesi...tai mistä tiedän vaikka olis katkennut juuri sekuntia tai sen murto-osaa aiemmin. Eli noita mun saamia voi siis sanoa häläreiksi. Tosin noissa mun saamissa häläreissä on kummaa se että numeroa ei jäänyt. Koska jos tarkoituksena on saada mut soittamaan takaisin niin eihän se onnistu kun numeroa ei ole näkyvillä. EN minä tosin soittaisikaan takaisin. Mä soitan vain tutuille.

        Ihmetyttää sekin että miksi yrittivät samaan aikaan soittaa kahta puhelua (joista siis toinen meni lankaliittymään kun mulla se varattu-siirto kännystä lankaan).

        Todella oudolta vaikuttaa. Jos toi vielä jatkuu niin pitänee vaihtaa numeroa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe