Onkos kelleen muulle käynyt viime aikoina niin että on tullut ns. hälärisoitto tuntemattomasta numerosta ja jos meinaat vastata on soittaja jo sulkenut luurin?
Mulle on tullut, 25 päivä tuli ja nyt tänään 30 päivä kanssa. Itseasiassa tuli kaksikin häläriä tänään yhtä aikaa ja koska mulla on ns. varattu-siirto niin meni lankaan toinen häläri.
Mikähän noidenkin tarkoitus on? Jos jollain on asiaa niin luulisi edes sanovan jotain, sen sijaan sulkevat luurin.
Tai sitten joku tekee joko kiusallaan tahi ottaa väärän numeron. Mut jos olis väärä numero, siis vahinko niin luulisi että tajuais ja oppis lopulta ettei kannata soittaa mun numeroon koska en ole se henkilö jota koitettiin tavoittaa. Näin siis ajattelee normaalijärkinen ihminen.
Hälärisoittoja tuntemattomasta
2
518
Vastaukset
- fkjhkjkh
Mikä häläri? Kuulemma jostakin euroopasta maksullisen numeron automaatti soittelee jotta saisi osan vastaajan soittamaan takaisin kalliilla hinnalla.
- ap.
Siis sellainen puhelu jossa soitetaan vain lyhyen aikaa ja katkaistaan puhelu ennenkuin vastaanottaja ehtii vastata. YLEENSÄ tarkoitus on saada vastaanottaja soittamaan takaisin.
Mä ehdin nippanappa vastata ja samassa puhelu katkesi...tai mistä tiedän vaikka olis katkennut juuri sekuntia tai sen murto-osaa aiemmin. Eli noita mun saamia voi siis sanoa häläreiksi. Tosin noissa mun saamissa häläreissä on kummaa se että numeroa ei jäänyt. Koska jos tarkoituksena on saada mut soittamaan takaisin niin eihän se onnistu kun numeroa ei ole näkyvillä. EN minä tosin soittaisikaan takaisin. Mä soitan vain tutuille.
Ihmetyttää sekin että miksi yrittivät samaan aikaan soittaa kahta puhelua (joista siis toinen meni lankaliittymään kun mulla se varattu-siirto kännystä lankaan).
Todella oudolta vaikuttaa. Jos toi vielä jatkuu niin pitänee vaihtaa numeroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078