Kuukautiset

hillopäivät

Tästä aiheesta ei vissiin ole kukaan vielä kirjoittanut?
Minäpä nyt kirjoitan.

Miten teillä seurustelevilla ja yhdessä asuvilla menee kuukautisten kanssa elo.Kun meillä tyttöystävä stressaa kuukautisista.Se ei halua että kosken tai menen lähellekkään sängyssä tai muutenkaan jos sillä on mensut.Muutenkin se ihan hirveen kireä ja tuittuilee kamalasti.
Mulla kun on kuukautiset,se melkein potkii sängystä sohvalle nukkumaan.
Tiedä sitten mikä siinä on,kun kuukautisethan ovat naiselle maailman luonnollisin asia.
Olen kuullut että moni harrastaa seksiäkin niiden aikana?

Mua kyllästyttää katsoa kalenterista että taas ne päivät lähestyy.Lähdenkin mielelläni pois kotoa niiksi päiviksi ja palaan kun tyttis on palautunut normaaliksi.

Tää ei ole mikään provo,vaan ihan totta.
Teille vähän hämmästeltävää että tämmöinenkin ongelma voi olla.

15

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohikulkenut heteromies

on se jos lesboillakin on kuukautiset. Nehän liittyy lastentekoon ja sehän ei ole lesbojen alaa.

• kuukautiset

niinkuin kaikilla miehilläkin on siemensyöksy vaikkei ne lapsia teekään.

• ohikulkenut heteromies
        kuukautiset kirjoitti:

niinkuin kaikilla miehilläkin on siemensyöksy vaikkei ne lapsia teekään.

Tuo oli kesätuuraaja ja luultavimmin lesbo itsekin.

Eipä tuo minua haittaa kunhan suurinpiirtein kirjoittelee järkeviä. :-)

• jolle kukaan
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

Tuo oli kesätuuraaja ja luultavimmin lesbo itsekin.

Eipä tuo minua haittaa kunhan suurinpiirtein kirjoittelee järkeviä. :-)

ei enää vastaa. Yksinäisyyttään siiinä huutelee raukka.

• ohikulkenut heteromies
        jolle kukaan kirjoitti:

ei enää vastaa. Yksinäisyyttään siiinä huutelee raukka.

Oma vaikutelmani on se, että pohtija on palstan tervejärkisemmästä päästä. En siis ole sama eikä ole mitään tietoa henkilöllisyydestä.

Eihän tätä tietenkään saisi sanoa mutta aika monessa tapaamassani tai nettikirjoittelevassa lesbossa on melko selviä mielisairauden oireita.
        Usein ei sen pahempaa kuin että haluaa asioita ja samaan aikaan ei halua ja sitten viettää elämänsä tätä pohtien. Mutta on selvästi paranoidejakin, onneksi psykopaatteja ei vielä ole tullut vastaan.

• pähkäiltävä asia

Olen lesbo ja minulla on hormoonikierukka!

Syy tähän on selvä, en halua kuukautisia näkyväksi jotenka käytän sellaista.
        Sekä, se poistaa ikävät kivut.

Olen erittäin naisellinen lepakko, ja tosiaan haluan tämän kohdan itsestäni pois kierukalla. harrastaa seksiä aina kun mahdollista.

• BedHead

tylsää että naisesi on kovin kiukkuherkkä menkkaränkkäaikaan.

Mulla itselläni ei kuukautisia juuri huomaa, vähän vatsa pipinä pari tuntia ja siinäpä se. Menkatkin aika olemattomat ja ohi parissa päivässä. Toisella osapuolella sen sijaan.... kestää reilun viikon ja pari päivää on kuin persheeseen ammuttu emokarhu. Mutta kun parin päivän känkkis on ohi niin sitte taas palautuu elämä normilleen.

Seksipuoleen ei vaikuta oikeastaan mitenkään. Jopa tuon parin pv:n "mökötyksen" lomasta hän hinkuu kyllä lakanoihin.

Ja yhdessä oltu aika tekee kyllä tehtäviään.. kierto on hissukseen molemmilla muuttunut niin että suunnilleen samaan aikaan tiputellaan.

Ja kultaseni.. kun jotenkin saisit sen muistettua että kun otat wc:n kaapista viimeisen tamponin niin ostaisit uusia tilalle... tai edes sanoisit että vika meni niin minä toisin.. "nimim. muutamista vahingoista viisastuneena piiloitellut yksittäisiä tampooneja milloin mihinkäkin kaappeihin ja laatikoihin, jokaisen käsilaukun taskuihin varalle..."

• ...

"tylsää että naisesi on kovin kiukkuherkkä menkkaränkkäaikaan. "

Ei kun päinvastoin, tylsää ei ainakaan pitäisi olla! Sehän tekee arjesta vaan jännempää kun ei koskaan tiedä millä päällä toinen on ja mitä sieltä on vastassa, jos erehtyy sanomaan tai tekemään jotain väärin!

• ainakin

tekee enempi mieli seksiä just ennenku menkat alkaa ja niiden aikanakin.Yleensä kyllä ei tule hommailtua niiden aikana.Hellitään kyllä paljon muuten että toiseen saa kyllä koskea,mutta alakertaan ei tule mentyä.

Ja meillä ei känkkäränkkäillä,yöt ehkä alkupäivinä on huonounisempia.
        Kumpikin meistä huolehtii omista tamppooneista,joten niitäkään ei tarvii jemmailla:)

• kiukutellaan

ja itketään. Toinen on kiukkuinen ja toinen hirmuisen herkkä alkavalla viikolla. Alkuun se rassasi, muttei enää. Intohimo on katossa ennen menkkoja. Ensimmäiset vuotopäivät pidetään taukoa, mut sit voi taas halutessaan sekstailla tietyin ehdoin.

• naisellinen1

jos on masu kipeä ni buranaa ;)
        ja rakastella voi aivan mainiosti kun laittaa tulpan elikkäs tamponin, mielikuvitusta peliin, ja ihanaa peppuseksiä

• näihin mitä

vaan

• menoa

En voi kyllä ymmärtää. Itse en ole niitä, jotka olisivat kiukkuisia ja itkuisia hormonien vuoksi. Sänkypuuhat onnistuvat ihan yhtä mainiosti joka kuukauden päivä. Minkä tähden vuodon aikana ei voisi sekstailla? Meillä käytetään tampooneja ja kuukuppia, ei tule kyllä rakastellessa mitään ongelmia ja sotkuja. Ainoa haitta kuukautisista ovat lievät kivut parin ekan päivän aikana, mutta siinäpä se. Mielestäni kurjaa ettei tyttöystäväsi osaa suhtautua kovin luontevasti normaaliin asiaan, itse en ehkä jaksaisi tuollaista kumppania. Seksiä ja hyvänäpitoa olettaisin automaattisesti suhteessa saavani niin silloin kun vuodan tai en.

• meillä päin

Vanhan kokemukseni mukaan kuukautiskierto alkaa noudatella biologian sanelemana suunnilleen samoja ratoja jossakin vaiheessa yhdessäoloa. Tämän suhteen alussa ihmettelin, kuinka niin voi ikinä tapahtua, kun tyttiksellä on tosi lyhyt kierto ja mulla puolestaan tosi pitkä. Se onkin ehkä aiheuttanut hiukan ongelmia, kun minusta tuntuu että minun biologinen järjestelmä reistailee nykyään... Kuukautiset ei oikein tiedä että milloin pitäis tulla. Yleensä ne tulevat suunnilleen samaan aikaan kaiken epäröinnin jälkeen.

Itse olen kyllä se pahempi osapuoli kuukautisten aikaan. Yleensä olen aika herkällä tuulella ja allapäin. Vanhat suhteeseen liittyvät ikävät asiat pyörivät mielessä. Kenties se johtuu juuri kokemastani herkkyydestä.

Huomaan että kiinnostus seksiin on korkeimmillaan ennen kuukautisia ja niiden jälkeen. Meillä harrastetaan seksiä niin, että minä saan seksiä kuukautistenkin aikana, koska haluan sitä. Kuukautisten aikana tuntuu eri tavoin herkältä ja mielestäni olen saanut silloin parhaimmat orgasmini ikinä. Meitä ei pieni sotku haittaa (eikä sotkua yleensä edes erityisemmin tule) ja suihkussakin on kiva harrastaa seksiä aina välillä.

Tyttöystäväni sen sijaan ei halua seksiä kuukautisten aikana, ei ole halunnut koko suhteemme aikana. En oikeastaan tiedä edes täsmällisen tarkkaa syytä tähän. Minua se ei yleensä häiritse. Saahan hän haluta silloin kun haluaa ja minä puolestani voin nauttia yksinoikeudella kuukautisten aikaan. Onhan tietenkin hiukan ikävää menettää tyttöystävä viikoksi kuukautisille, mutta sen jälkeen onkin sitten erityisen kiihkeää. :)

• parisuhteessa

Ikävä kuulla, että tyttöystäväsi ei hyväksy naisena olon "kirousta".. Puhun itse "kirouksesta", koska en itsekään kuukautisista pidä, mutta ne tulevat, halusin tai en; se vain täytyy hyväksyä.

Asuessani parisuhteessa exäni kanssa, ei kuukautisten olemassaolo paljoa haitannut. Minun sekava kiertoni sekoitti tyttöystäväni säännöllisen kierron ja siinä sitten yhdessä jännitettiin, koska alkavat. Seksiä harrastettiin ihan vapaasti niiden aikanakin; kiitos kuukupin! Suosittelen kuukuppia kyllä lämpimästi kaikille muutenkin. Säännöllinen tyhjentäminen vain on hieman epämiellyttävää puuhaa, mutta sillä välillä menkat voi unohtaa täysin ja alapesun jälkeen suuseksikin onnistuu ongelmitta.

Exäni ja minä olemme molemmat kireitä ennen kuukautisia ja vielä ensimmäisinä päivinä, mutta kun sen tiedostaa, niin yrittää ymmärtää ja varoa tekemisiään. Mikäli kuukautiet ovat kovinkin kivuliaat ja kiristävät liikaa pinnaa, voi siitä keskustella lääkärin kanssa; samoja keltarauhaspillereitä, joita käytetään menkkojen siirtoon, käytetään myös pms-oireiden lieventämiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4894
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe