Acer Aspire 5738Z

jensky

Tietääkö kukaan tästä koneesta tarkemmin, onko hyvä peruskone? 3 GT keskusmuisti sekä 250 Gt kiintolevy kuulostaa riittävältä. Se mikä askarruttaa on prosessori (Intel Pentium DCT4200 -tuplaydinsuoritin) sekä näytönohjain (Intel GMA4500M) ajatellen sitä, kuinka hyvä on pelikoneena. Esimerkkinä, nainen kun olen, niin vaikka Sims 3.

20

4422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolla

      koneella sims 3 pyörii helposti, itellä puolet paskempi kone ja hyvin pelittää :)

      • mitään

        Sims 3:sta raskaampaa peliä kannata kuvitellakkaan pelaavansa. Muuten kelpo kone mutta näytönohjain on integroitu emolevyyn joten se on ihan kelvoton. Kannettava kun kone on ei sitä voi päivittääkään. Jos joskus haluat pelata jotain Sims 3:sta raskaampaa osta uusi pöytäkone. EIKÄ missään tapauksessa mitään merkkikonetta kuten HP, Fujitsu, Acer, Dell, Packard Bell vaan tilaa se jostakin tietokonekaupasta (esim Tietoaseman D-Code tai Jimm´s pc-storen Gamerit). Merkkikoneissa on yleensä halpa hinta ja melkein hyvät sisuskalut mutta sitten jokin osa onkin ihan huono (esim vähän muistia muuhun laiteistoon verraten tai tehoton prosessori).


    • Aspiret on aika heikkolaatuisia kannettavia, että en niitä ostaisi. Riippuu vähän mitä pelejä haluat pelata, mutta Sims 3:n ja selainpeleihin Macbook White olisi hyvä kone.

      • Nikkes.as

        Itselläni tämä kyseinen läppäri ja hyvin pyörittää esim. Call of duty: modern warfare 1 ja 2, Bad Company.


      • Acer Aspire 5738Z
        Nikkes.as kirjoitti:

        Itselläni tämä kyseinen läppäri ja hyvin pyörittää esim. Call of duty: modern warfare 1 ja 2, Bad Company.

        Läppärit on paljon käytännöllisempiä kuin pöytäkoneet, sillä pöytäkoneet vie tilaa pöydältä. Ja lääpäri on mulle ainaki tarpeen, koska kuljetan konetta mukanani. Ja tässä koneessa on plussaa se, että tässä on integroitu 3G!


      • uteliasjihi0
        Nikkes.as kirjoitti:

        Itselläni tämä kyseinen läppäri ja hyvin pyörittää esim. Call of duty: modern warfare 1 ja 2, Bad Company.

        ai acer aspire 5738 ja millä max krafiikoilla?


      • Jumikuulalle

        Riippuu vähän mitä pelejä haluat pelata ja milloin Suomi itsenäistyi?

        Tyhmä saa olla muttei uskoa ripulitieteilijä M-Karia.


      • Anonyymi
        Acer Aspire 5738Z kirjoitti:

        Läppärit on paljon käytännöllisempiä kuin pöytäkoneet, sillä pöytäkoneet vie tilaa pöydältä. Ja lääpäri on mulle ainaki tarpeen, koska kuljetan konetta mukanani. Ja tässä koneessa on plussaa se, että tässä on integroitu 3G!

        Oletkos koskaan kuullut All i One koneista, ne vie pöydällä vain näytön tilan ja näyttö voi olla vaikka 27".
        Lääpässä on tosiaan vain se etu, että sen voi ottaa mukaan, mutta lääpät on lyhytikäisempiä ja mekaanisesti skä tehollisesti heikompia.


    • aspire 5738Z

      pakko päästä kommentoimaan. oma aspire on toiminut kerrassaan loistavasti. 64bittisestä win7sta sen verran että iso osa vanhoista peleistä ei toimi, näyttistä ei voi vaihtaa ... prossu on ihan kelvollinen. muutama uusikin peli toimii. pääosin battlefield 2sta ja league of legendsiä tulee pelattua.
      paljon plussaa tosta integroidusta 3gstä
      muutenkin kelpo kone ollut.

    • ih paska älä osta

      toi Acer Aspire 5738Z on aika heikko menee paskaks 1 sekunnissa itelläni oli tommonen kone mutta näyttö meni paskaks

    • paska7654332

      joo totta noi aspiret on heikkolaatuisii koneita kun lapsi rupes painaa näytöstä niin näyttöön tulee semmosii ihmeellisii viivoja

      • acerpoika

        ei niihi näyttöihi oo tarkotus painaa...


    • joni103

      hyvin toiminut jussina 2010 ostettu ja on vielä kuin uusi

    • tim5

      Itsekkin ostin kyseessä olevan koneen joulukuussa 2010 ja ei mitään ongelmia, kone on kuin uusi, täällä myös. Noin tasan vuosi ostosta joulun tienoon akku alko valittamaan että pitää vaihtaa ja akku ei kestä ollenkaan, vaan kun ottaa virta johdon pois, niin akku on tyhjä muutamassa minuutissa. Tuo ei minua ole juurikaan nyt haitannu kun ei konetta ole tarvinut kuljettaa mihinkään. Mutta uuden akun menen piakkoin kylläkin ostamaan kuitenkin. Tässä vain ihmetyttää se, että akku meni "rikki", kun tultiin etelän lomalta ja siellä kone toimi hyvin, mutta kun suomeen päästiin niin akku ei toiminu enää normaalisti. Oisko jokin läpivalaisu mitenkään voinu rikkoa akkua? Veikkaan itse kuitenkin yhteensattumaa ja akku sanoi itsensä irti juuri silloin.

    • lolgtyygherytre

      paska kone!!!!!

    • jessesiitonen

      Ajattelin kysyä ku sain mun papalta tollasen aser aspire 5738z että onko sen näytön ohjain ihan sysi vai ostanko uudenkoneen kun ajattelin pelata sillä jotain pelejä esim CS tai jotain tollasia

      • Kyllä mä sanoisin että tuo kone alkaa olemaan niin vanha, että CS varmaan juuri ja juuri pyörii. Uutta konetta sinuna harkitsisin. 500-700€ saat kelpo koneen, jolla varmasti pyörii hyvin pelit monta vuotta.


      • ei_pelaamiseen

        10 v. vanhalla koneella ja vielä kannettavalla et varmaankaan nykypelejä pelaile.
        Aivan kelvollinen vielä voi olla nettisurfaukseen ja vastaavaan.
        Jos se on tuo nimenomaan Intelin Core 2 prosessorilla
        http://www.expertreviews.co.uk/laptops/49506/acer-aspire-5738z-review
        niin voisi varmaankin päivittää jonkin verran nopeammaksi.

        Ebaysta saa halvalla kannettavien Core2 prosessoreita.


    • Anonyymi

      Kiintolevyn kannen, kun avaa, onko se sivussa oleva paikka modeemille.

      • Anonyymi

        Miksi kolli nostelet ikivanhoja avauksia! Ottko ihan vajakki!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe