Voi voi...

issu56

75

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkii

misä koirat ?

• HÄKISSÄ

siin kellarin oven vieres.

• issu56
        HÄKISSÄ kirjoitti:

siin kellarin oven vieres.

Kun noin hyvin kuvittelet tiedäväsi, niin kerrohan nyt myös mistä ja mihin se tarha rajoittuu...eli kerro sen kokonaispinta-ala...odotan sitä enemmän kuin mielenkiinnolla!!!

• vähintään
        issu56 kirjoitti:

Kun noin hyvin kuvittelet tiedäväsi, niin kerrohan nyt myös mistä ja mihin se tarha rajoittuu...eli kerro sen kokonaispinta-ala...odotan sitä enemmän kuin mielenkiinnolla!!!

80 neliötä. Muistelen että sinulla on kuusi koiraa.
        Ja toivottavasti kenenkään koiria ei 'säilytetä' missään tarhassa vaan pääsevät kunnon lenkeille ja saavat olla ihmisten seurassa eivätkä tarhakoirina päivät pitkät.
        Enkä ole tuo edellinen kirjoittaja vaikka otankin kantaa.

• Siinähän tuo päivä on mennyt pihalla nyppiessä....lämmintä on riittänyt oikein mukavasti.....

Nyt illalla kävin Plantagenissa etsimässä Tuhatkaunoa, mutta eipä ollut....Sitte sieltä mukaan tarttui Pikkujasmike ja Kameliajasmike...

http://www.kukkamaa.com/Koristepensaita/pikkujasmike.jpg

http://aurora.pp.fi/annesgarden/pensas/philavirginialis1.jpg

No nyt alkaa täälä olla kaikki kasvit ja vähän muutakin, mitä multa jäi tuonne vanhaan pihaan...

Ai nii ja ostettiin me 2 punaherukka ja 2 mustaherukka pensastakin..

• ahaa,,,,,

montahan vasullista meinaat niistä tuottaa?

• tänään matkaan taimitarhalta neljä erilaista köynnöskuusamaa, saas nähdä miten niiden käy.
        Kyllästyin odottelemaan että herääkö kärhöt henkiin ja ajateltiin kokeilla jotain uutta.

• ahaa,,,,, kirjoitti:

montahan vasullista meinaat niistä tuottaa?

jos nyt tarkoitat noita herukoita, niin ei niistä mitään vasullisia tuoteta, ihan vaan suoraan pensaasta käyttöön...

• Haukullinen kirjoitti:

tänään matkaan taimitarhalta neljä erilaista köynnöskuusamaa, saas nähdä miten niiden käy.
        Kyllästyin odottelemaan että herääkö kärhöt henkiin ja ajateltiin kokeilla jotain uutta.

Aina on mielenkiintoista kokeilla jotain uutta...älä nyt kuitenkaan tuhoa vielä niitä kärhöjä...

• Sikra kirjoitti:

Aina on mielenkiintoista kokeilla jotain uutta...älä nyt kuitenkaan tuhoa vielä niitä kärhöjä...

Siirrän ne sivummalle, jospa lähtisivät vielä kasvuun.

• issu56

tuo Plantagen on, sillä tänäänkin kävin siellä kahdesti :).

Mulla mukaan toisella kerralla tarttui näitä:

http://www.plantagen.fi/upload/PlantPictures/HOSREC-A_large.jpg

ja näitä:

http://www.plantagen.fi/upload/PlantPictures/CLEJAC-A_large.jpg

Jonain päivänä pitäisi käydä toisaalta hakemassa vielä näitäkin muutama lisää:

http://www.plantagen.fi/upload/PlantPictures/CORAEL-A_large.jpg

Tahtois myös jonkusen näitä:

http://www.plantagen.fi/upload/PlantPictures/RHOLUZ-A_large.jpg

jossain vaiheessa, mutta se vaihe tulee kyllä vasta sitte, kun suunnitellut pytingit on pystyssä :)).

• Sulla on kyllä kukkien meri suorastaan!!!

Me ollaan tänään oltu viettämässä lomapäivää keskisuomessa, takasin tullessa pysähdyttiin mökillä saunomassa ja uittamassa koira vielä kertaalleen.

Huomenna on tosi aikainen lähtö, ennen kuutta pitäis olla tien päällä, silloin on vielä viileää ajella.

• issu56

suorastaan ja varsinkin se meri :)).

• oisko kuvii??

Iloisista koirista omissa koiramaisissa touhuissaan kauniissa puutarhassa.

• sinun kuvasi sinun koiristasi?

Jos katsos vaadit jotakuta esittelemään kuvia koiristaan niin esittele ensin ne omat koirasi.

• issu laittas
        Haukullinen kirjoitti:

sinun kuvasi sinun koiristasi?

Jos katsos vaadit jotakuta esittelemään kuvia koiristaan niin esittele ensin ne omat koirasi.

kuvia koiristaan puutarhassa leikkimässä jos minä laittasin omistani? =))

• issu laittas kirjoitti:

kuvia koiristaan puutarhassa leikkimässä jos minä laittasin omistani? =))

jokin pakkomielle Issusta tai koiristaan?

Tiedätkö että alkaa sen verran kyllästyttämään tuo idioottimainen jankkaamisesi ja Issun perässä itkemisesi ja kuolaamisesi että nyt teen pienen pienen palautteen johon liitän jokaisen sinun tämän päivän aikana Issulle kirjoittamasi veetuilun ja jankutuksen.

Jos et itse tajua lopettaa niin katotaan mitä mieltä YP on touhustasi.

• Kukakohan tänkin mahto
        Haukullinen kirjoitti:

Tiedätkö että alkaa sen verran kyllästyttämään tuo idioottimainen jankkaamisesi ja Issun perässä itkemisesi ja kuolaamisesi että nyt teen pienen pienen palautteen johon liitän jokaisen sinun tämän päivän aikana Issulle kirjoittamasi veetuilun ja jankutuksen.

kirjottaa ja keneen tässä mahdattiin vihjata, hmmm hmmmm... tiedätkö sinä?
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8264629/38561360

• se olin
        Haukullinen kirjoitti:

harmainta aavistusta, ehkä se olit sinä?

varmaankin minä.

• Pukeli 1
        Haukullinen kirjoitti:

Eihän hän idioottimaisesti jankuta ollenkaan ja kuolaa vielä vähemmin.
        Sinähän se nyt siinä uhkailet, ai jaa nyt muistankin yhden jutun, muistatko sinä, se oli silloin, kun niistä serkkupojista juteltiin, silloin syytit minua uhkailusta ?
        Koita nyt vain rva. Haukullinen pysyä housuissasi ja olla yhtään puuttumatta jos joku kyselee siitä miksi koirat eivät pääse pihalle vapaasti juoksentelemaan.

• jankkaa jatkuvasti
        Haukullinen kirjoitti:

että kaikki jotka eivät kuvin todista sitäsuntätä, valehtelevat ja keksivät kaiken kertomansa omasta päästään.
        Onko se mielestäsi viisaampaa käytöstä kuin kysyä, voisiko hän laittaa joskus kuvia koiristaan kun kuitenkin niistä joskus kertoo?
        Kannattaisiko sinun joskus riisua ne pinkit rillit ja katsoa miten täällä kukakin kirjoittaa toisille?

• Pukeli 1 kirjoitti:

Eihän hän idioottimaisesti jankuta ollenkaan ja kuolaa vielä vähemmin.
        Sinähän se nyt siinä uhkailet, ai jaa nyt muistankin yhden jutun, muistatko sinä, se oli silloin, kun niistä serkkupojista juteltiin, silloin syytit minua uhkailusta ?
        Koita nyt vain rva. Haukullinen pysyä housuissasi ja olla yhtään puuttumatta jos joku kyselee siitä miksi koirat eivät pääse pihalle vapaasti juoksentelemaan.

pukeli huoli omista housuistasi äläkä yritä määräillä mitä saan kirjoittaa, vai oletko muka joku sefu?

• jankkaa jatkuvasti kirjoitti:

että kaikki jotka eivät kuvin todista sitäsuntätä, valehtelevat ja keksivät kaiken kertomansa omasta päästään.
        Onko se mielestäsi viisaampaa käytöstä kuin kysyä, voisiko hän laittaa joskus kuvia koiristaan kun kuitenkin niistä joskus kertoo?
        Kannattaisiko sinun joskus riisua ne pinkit rillit ja katsoa miten täällä kukakin kirjoittaa toisille?

nyt miten lystäät,on vain kovin selvää kuka se siellä taas kitiseekään, kummallista että olet kiinnostunut vain Issun koirista, mikset kysele kenenkään muun koirien perään?
        Oletko tänään(kään) vienyt koiralaumaasi lenkille?

• vain issu
        Haukullinen kirjoitti:

nyt miten lystäät,on vain kovin selvää kuka se siellä taas kitiseekään, kummallista että olet kiinnostunut vain Issun koirista, mikset kysele kenenkään muun koirien perään?
        Oletko tänään(kään) vienyt koiralaumaasi lenkille?

otti asiakseen rääpiä minun galleriasivustani silloin kun kirjoitin rekattuna, väitti etten ole suoraselkäinen koska minulla ei ole siellä kuvaa kuten HÄNELLÄ. Siitä käytiin monta keskustelua.
        Vain issun olen nähnyt kiivaasti väittävän että ihmisten kirjoitukset eivät pidä paikkansa koska heillä ei ole KUVIA todisteena joka paikasta.

Olen lenkkeilyttänyt yhden koiran laumani tänään, kiitos kysymästä, takana on 28 km pururataa, metsätietä ja maantien laitaa, gps-llä mitattu.

• lupia jakelet
        Haukullinen kirjoitti:

pukeli huoli omista housuistasi äläkä yritä määräillä mitä saan kirjoittaa, vai oletko muka joku sefu?

uhkaillen. Sinä et määrää mitä täälä keskustellaan. Ylläpitoon lähtee toisilta.kin kyselyä. Turha hurskastella.

• Pukeli 1
        Haukullinen kirjoitti:

sefu, mutta saatan jonakin päivänä olla:)))

• vie ..
        vain issu kirjoitti:

otti asiakseen rääpiä minun galleriasivustani silloin kun kirjoitin rekattuna, väitti etten ole suoraselkäinen koska minulla ei ole siellä kuvaa kuten HÄNELLÄ. Siitä käytiin monta keskustelua.
        Vain issun olen nähnyt kiivaasti väittävän että ihmisten kirjoitukset eivät pidä paikkansa koska heillä ei ole KUVIA todisteena joka paikasta.

Olen lenkkeilyttänyt yhden koiran laumani tänään, kiitos kysymästä, takana on 28 km pururataa, metsätietä ja maantien laitaa, gps-llä mitattu.

koiraa 28 kilometrin lenkille helteellä?

• niin kuuma
        vie .. kirjoitti:

koiraa 28 kilometrin lenkille helteellä?

eilen että tätä kaveria olisi haitannut. Tänään on liian lämmin tehdä muuta kuin vetää sikeitä ja syödä jäätelöä.

• issu56

niistä, mutta miksi sillä vaivaat pientä päätäsi???

• issu56
        jankkaa jatkuvasti kirjoitti:

suorastaan hirvittävää, kun mun mielipiteeni on aina ollut, että sanomisensa pitää myös pystyä toteen näyttämään. Vaan sekös on jankuttamista yhtäkkiä...hyvin outoa, kun itse pälätät mitä mielikuvituksesi ikänä tuottaakaan, mutta milloinkaan sulla ei ole ollut esittää edes yhtä pienintäkään kuvatodistetta, että kirjoittamasi/väittämäsi olisi totuudenmukainen.

Sinuna pitäisin pään kiinni ja unohtaisin sormien olemassaolon tykkänään...yrittäisit edes pikkuisen niitä säästellä...omien sanojesi mukaan sohloja sormia!!!

• sanomisien
        issu56 kirjoitti:

suorastaan hirvittävää, kun mun mielipiteeni on aina ollut, että sanomisensa pitää myös pystyä toteen näyttämään. Vaan sekös on jankuttamista yhtäkkiä...hyvin outoa, kun itse pälätät mitä mielikuvituksesi ikänä tuottaakaan, mutta milloinkaan sulla ei ole ollut esittää edes yhtä pienintäkään kuvatodistetta, että kirjoittamasi/väittämäsi olisi totuudenmukainen.

Sinuna pitäisin pään kiinni ja unohtaisin sormien olemassaolon tykkänään...yrittäisit edes pikkuisen niitä säästellä...omien sanojesi mukaan sohloja sormia!!!

toteen näyttämistä yhdeltäkään muulta kirjoittajalta kuin umalehtiseltä. Näet joka paikassa umalehtisen, kuvittelet että umalehtinen jatkuvasti kadehtii sinua, yrität kohottaa itseäsi koko ajan umalehtisen yläpuolelle vähättelemällä ja haukkumalla, ja syyttämällä häntä kaikkien viestien kirjoittamisesta mitkä eivät sinua miellytä. Että vielä parjaat häntä käyttämällä siihen hänen sairauttaan, erittäin raukkamaista ja halpamaista sinulta!

• n.sorsa
        issu56 kirjoitti:

aletaan muakin näköjään näkemään ties kenenä kirjoittajana, kun ei todellakaan ole edes nykyjään aikaa kun n. 2 tuntia päivässä kirjoitella, kun pitää kotiasioiden lisäksi töissäkin käydä ja minulla ei todellakaan ole tapana duunissa tietokonetta raahata mukana, vaan ainoastan tehdä töitä. Mutta joillakin ei todellakaan ole muuta kun virtuaalielämää tällä palstalla näköjään, kun lukee juttuja täällä silloin, kun joskus satun palstalle kiireiltäni kerkeemään ja näköjään nää virtuaalielämän ihmiset luulee kaikkien muidenkin elävän virtuaalielämää. Kohta oikean koiran kanssa ulos ja alkaa pikkuhiljaa valmistua yöpuulle ja huomenna aamulla taas puuhastelemaan ja ehkä shoppailemaankin.

• oli tuossa
        n.sorsa kirjoitti:

aletaan muakin näköjään näkemään ties kenenä kirjoittajana, kun ei todellakaan ole edes nykyjään aikaa kun n. 2 tuntia päivässä kirjoitella, kun pitää kotiasioiden lisäksi töissäkin käydä ja minulla ei todellakaan ole tapana duunissa tietokonetta raahata mukana, vaan ainoastan tehdä töitä. Mutta joillakin ei todellakaan ole muuta kun virtuaalielämää tällä palstalla näköjään, kun lukee juttuja täällä silloin, kun joskus satun palstalle kiireiltäni kerkeemään ja näköjään nää virtuaalielämän ihmiset luulee kaikkien muidenkin elävän virtuaalielämää. Kohta oikean koiran kanssa ulos ja alkaa pikkuhiljaa valmistua yöpuulle ja huomenna aamulla taas puuhastelemaan ja ehkä shoppailemaankin.

viestissä johon vastasit, minua luultiin taas kerran umalehtiseksi. Mitään muuta täällä ei eräiden päähän enää mahdu kuin umalehtinen. Väännetään ja herjataan. Voiko tuollaisella olla mitään muuta enää elämässä kuin tämä palsta ja pakkomielteen kohde.

• ole sairas
        sanomisien kirjoitti:

toteen näyttämistä yhdeltäkään muulta kirjoittajalta kuin umalehtiseltä. Näet joka paikassa umalehtisen, kuvittelet että umalehtinen jatkuvasti kadehtii sinua, yrität kohottaa itseäsi koko ajan umalehtisen yläpuolelle vähättelemällä ja haukkumalla, ja syyttämällä häntä kaikkien viestien kirjoittamisesta mitkä eivät sinua miellytä. Että vielä parjaat häntä käyttämällä siihen hänen sairauttaan, erittäin raukkamaista ja halpamaista sinulta!

Hän on itse kertonut palstalla että lääkärien mielestä hän on terve eikä pääse eläkkeelle.

• pystyt samassa
        oli tuossa kirjoitti:

viestissä johon vastasit, minua luultiin taas kerran umalehtiseksi. Mitään muuta täällä ei eräiden päähän enää mahdu kuin umalehtinen. Väännetään ja herjataan. Voiko tuollaisella olla mitään muuta enää elämässä kuin tämä palsta ja pakkomielteen kohde.

viestissä mainitsemaan hänet?

• n.sorsa
        oli tuossa kirjoitti:

tietokoneen kanssa ei ole aikaa päivässä aikaa kun n.2 tuntia, ja siihen sisältyy myös lehdet ja pankit, sekä muut mahdolliset hyötyasiat netissä. Eikä 2 tuntiin sisälly siis pelkästään pulinat missä ei viitsi jostain syystä edes nykyisin kirjoitella paljoakaan ja viikonloputkin on mukavampi viettää vaikka idyylisessä omakotitalo miljöössä mitä tein viime lauantaina, kun kävin nauttimassa ystäväni luonna rauhaisesta pihapiiristään. Ei todellakaan viitsi edes joka päivä täällä kirjoitella, ja vaikka en kirjoita niin jossakin puskassa nähdään, ja siten kun pitkän tauvon jälkeen erhtyy kirjoitaa herjataan jostain banneista, kun ei tosiaakaan ole nykyisin aikaa tietokoneella jos aikoo hoittaa asioita oikeassa elämässä, en edes telkkariakaan ole kerennyt katsella tällä viikolla, kun sitä puuhastelua riittää ihan ominn tarpeisiin oikeassa elämässä vaikka kukkien hoitaminen kupittaan saven 1930 kannullani h. noin 30€ ylöspäin ehjä tekijän puumerkillä.

• Kyllästynyt palstailija

Sinusta lähtee palautetta ylläpitoon, perustelu on päivittäinen häiriköinti jota kohdistat nimimerkki Issu56:hun.

• 11022
        sanomisien kirjoitti:

pois nuo sairausjutut, sinä tiedät kuinka todenperäisiä ne ovat.

• g-pula-aho
        Pukeli 1 kirjoitti:

sefu, mutta saatan jonakin päivänä olla:)))

Milloinkaan tämän palstan sefu se on fakta!
        Ja mistä sinäkin muka tiedät päästääkö kukakin koiransa minnekkin vapaasti juoksemaan??
        Sulla on aika isot luulot itsestäsi taas!

• g-pula-aho

sen sairaan ihmisen suhteen...

• Kyllähän
        Kyllästynyt palstailija kirjoitti:

Sinusta lähtee palautetta ylläpitoon, perustelu on päivittäinen häiriköinti jota kohdistat nimimerkki Issu56:hun.

ziellä puzkizza näköjään vierailet itzekkin!Tee ihmeezzä ilmotuz niin voidaan yhdezzä ylläpidön kanzza luezkella zinun tai ziiz izzun kirjoitukzia....

• sen luulet
        g-pula-aho kirjoitti:

Milloinkaan tämän palstan sefu se on fakta!
        Ja mistä sinäkin muka tiedät päästääkö kukakin koiransa minnekkin vapaasti juoksemaan??

tietäväsi et mistään ja se on FAKTA !

Vaihtaisit tyyliä sakuli. Nicki vaihtuu, ihminen nickin takaa ei!!

• sama sulla
        sen luulet kirjoitti:

sil erol vaa, et sä oot välil rekattun ja nyt taas puskas;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• on niiiiin
        g-pula-aho kirjoitti:

sen sairaan ihmisen suhteen...

normi juttuu eräältä vakkarilta että.....katoppa kuule ite,ja kuka näkyykään....ai näkyy moni,no eipä ole ihme kun on noin monta nickiä;);)!

• g-pula-aho
        sen luulet kirjoitti:

Minä tiedän enemmän, kun sinä ikinä edes pystyt kuvittelemaan mitä tiedän!
        Vaihda sinäkin tyyliä tai ainakin kristallipalloa kun osuit taas kerran harhaisesti hutiin!
        Oletko rakastunut siihen sakuliin kun sen kaikkialla näet vaikka ei olisikaan paikalla??

• g-pula-aho
        on niiiiin kirjoitti:

normi juttuu eräältä vakkarilta että.....katoppa kuule ite,ja kuka näkyykään....ai näkyy moni,no eipä ole ihme kun on noin monta nickiä;);)!

sanonta jos et sitä tiedä?
        Noin sanotaan ihmiselle, joka syyttää muita omista virheistään tms.
        Kukaan yksittäinen ei ole voinut tuotakaan sanontaa pelkästään itselleen omia !!
        FAKTA !!!

ps. kurkkaa tosiaan uudestaan sinne peiliisi, toivottavasti siellä on apinasuodatin!

• niin niin
        issu56 kirjoitti:

-----mun mielipiteeni on aina ollut, että sanomisensa pitää myös pystyä toteen näyttämään. ------

Näytäs nyt toteen suoraselkäsenä että niitä koiria teiltä vielä löytyy.

• issu56
        niin niin kirjoitti:

-----mun mielipiteeni on aina ollut, että sanomisensa pitää myös pystyä toteen näyttämään. ------

Näytäs nyt toteen suoraselkäsenä että niitä koiria teiltä vielä löytyy.

näkyy niinkuin missä???

• onkimato koukussakin. .
        issu56 kirjoitti:

näkyy niinkuin missä???

on kateellinen tolle kiemurtelullesi. Totuutta ei tule suoraselkäiseltä. Kerro reilusti vaan. että koirat ovat saaneet väistyä tuottamattomina.

• issu56
        onkimato koukussakin. . kirjoitti:

on kateellinen tolle kiemurtelullesi. Totuutta ei tule suoraselkäiseltä. Kerro reilusti vaan. että koirat ovat saaneet väistyä tuottamattomina.

miksi valehtelisin...sun mieliksikö? Ei kuule onnistu vielä huomennakaan ja kyllä tuo kuusikko tuossa ihan hyvin on elävien kirjoissa ja kuule ihan sulle nyt tiedoksi, että noista yksikään ei omia sanojasi käyttäen ole tuottanut milloinkaan yhtäänkään mitään muuta kuin koiramaista iloa, joten hillitse itsesi nyt jo pikkuhiljaa!!!

• koko päivän
        onkimato koukussakin. . kirjoitti:

palstan ääressä, niin nopeasti vastaat joka kerta kun Issu56 viimein kirjoittaa viestin.

• issu56
        Kyllähän kirjoitti:

ziellä puzkizza näköjään vierailet itzekkin!Tee ihmeezzä ilmotuz niin voidaan yhdezzä ylläpidön kanzza luezkella zinun tai ziiz izzun kirjoitukzia....

sentäänl, mitä mongerrusta vanhalta ihmiseltä...käsittämättömän naurettavaa!!!

• Sivusta seuraava
        issu56 kirjoitti:

miksi valehtelisin...sun mieliksikö? Ei kuule onnistu vielä huomennakaan ja kyllä tuo kuusikko tuossa ihan hyvin on elävien kirjoissa ja kuule ihan sulle nyt tiedoksi, että noista yksikään ei omia sanojasi käyttäen ole tuottanut milloinkaan yhtäänkään mitään muuta kuin koiramaista iloa, joten hillitse itsesi nyt jo pikkuhiljaa!!!

Hän vain yrittää saada loukattua sinua, hänellähän "kuolee yllättäen miehen syliin" niitä koiria joista ei voi enää hyötyä koska pitää tehdä tilaa uusille.

• issu56
        Sivusta seuraava kirjoitti:

Hän vain yrittää saada loukattua sinua, hänellähän "kuolee yllättäen miehen syliin" niitä koiria joista ei voi enää hyötyä koska pitää tehdä tilaa uusille.

mutta kun se valitettavasti menee aina niin, että niin paljon ikävää kun toiselle haluat, saat sen kaiken aina takaisin tavalla tai toisella. Ja siksi toisekseen, vois olla esillä ja kirjoittaa ihan reilusti ja rehdisti omalla nickillään...!

• Hyvä issu!
        issu56 kirjoitti:

mutta kun se valitettavasti menee aina niin, että niin paljon ikävää kun toiselle haluat, saat sen kaiken aina takaisin tavalla tai toisella. Ja siksi toisekseen, vois olla esillä ja kirjoittaa ihan reilusti ja rehdisti omalla nickillään...!

Hyväksyt toiseen nimimerkkiin kohdistuvan ilkeämielisen panettelun ja kannustat oikein siinä, mutta et mitään itseesi kohdistuvaa vihjailua.

Suoraselkäääääääänen ooooooooooooot!!!!!!!!!!!!!

• issu56
        Hyvä issu! kirjoitti:

Hyväksyt toiseen nimimerkkiin kohdistuvan ilkeämielisen panettelun ja kannustat oikein siinä, mutta et mitään itseesi kohdistuvaa vihjailua.

Suoraselkäääääääänen ooooooooooooot!!!!!!!!!!!!!

rupeisit käyttämään niitä näivettyneitä aivosolujasi, sillä olis jo korkea aika!!!

Vastaan ilkeilyihin aina täysillä, mutta en niitä aloita ja sen tiedät helvetin hyvin itsekin, joten jospa nyt jo viimein voisit lopettaa tuon jatkuvan soosaamisen ja vääristelyn!!!

• aloita . .
        issu56 kirjoitti:

rupeisit käyttämään niitä näivettyneitä aivosolujasi, sillä olis jo korkea aika!!!

Vastaan ilkeilyihin aina täysillä, mutta en niitä aloita ja sen tiedät helvetin hyvin itsekin, joten jospa nyt jo viimein voisit lopettaa tuon jatkuvan soosaamisen ja vääristelyn!!!

kannustat vaan ja peesaat! =)))

• aloita . . kirjoitti:

Huomaa että olet taas koko päivän kirjottanut Issulle suunnattuja kitinöitä, ihmeen sinnikäs häirikkö olet.

• missä sä
        Haukullinen kirjoitti:

Huomaa että olet taas koko päivän kirjottanut Issulle suunnattuja kitinöitä, ihmeen sinnikäs häirikkö olet.

sellasta näät? =))))
        Ihmeen sinnikäs arvuuttelija olet.

• issu56
        aloita . . kirjoitti:

sulla, kun jatkuvalla syötöllä yrität henkeen ja vereen haastaa riitaa ja vääristellä asioiden totuudenperäisyyttä???
        Katsos edelleenkään et onnistu yrityksissäsi syytää omia mokiasi muiden piikkiin ikävä kyllä!!!

• issu56
        Haukullinen kirjoitti:

miten tuhlaa ja on tuhlannut kauneimmat kesäpäivät sisällä istumalla nenä näytöllä vain odottaen seuraavaa iskua. Voi voi, miten tylsää hällä sitte, kun kesä on mennyt ja mitä hälle siitä käteen jäi...voi voi.

• vituttaako hei
        missä sä kirjoitti:

sellasta näät? =))))
        Ihmeen sinnikäs arvuuttelija olet.

sinnuu yksinäisyys ko ei ees parisuhe toimi ?

• ummukka.
        g-pula-aho kirjoitti:

Vaihda sinäkin tyyliä tai ainakin kristallipalloa kun osuit taas kerran harhaisesti hutiin!
        Oletko rakastunut siihen sakuliin kun sen kaikkialla näet vaikka ei olisikaan paikalla??

on rakastunt pohjanmaahankii mut se alue eip vastaa ummukan yrityksiin ja sehän kurttuu pistääp vihaks ja si kostaa omal erikoisel tavallaans joka on ko pikku ipanan tekossii ja nauruttaa vai muit .

• oot hei
        sanomisien kirjoitti:

täys seko pipi pää umpi kiero sonta kasa

• n.sorsa
        Haukullinen kirjoitti:

on ottannut herneet minullekkin ja syytämällä syyntää törkyään näppiksiltä oikeen urakalla issu56 ja minulle ja suunta on selvä mistä kirjoitukset tulee myös lakia rikkovat kirjoitukset puskista ja kuvittelee joku/kut että saavat jatkaa touhuansa kauankin minun kohdalla.

• n.sorsa kirjoitti:

on ottannut herneet minullekkin ja syytämällä syyntää törkyään näppiksiltä oikeen urakalla issu56 ja minulle ja suunta on selvä mistä kirjoitukset tulee myös lakia rikkovat kirjoitukset puskista ja kuvittelee joku/kut että saavat jatkaa touhuansa kauankin minun kohdalla.

Tuo vain yrittää paikata jotain elämässään olevaa tyhjiötä.

Kannattaa ohittaa nuo ilkeytensä.

• issu56
        n.sorsa kirjoitti:

eihän meidän kannata siitä mitään piitata todellakaan. Antaa vaahdota senkus kerkiää, sillä omaa tyhmyyttänsähän niin tekee.

• sie sinne
        g-pula-aho kirjoitti:

sanonta jos et sitä tiedä?
        Noin sanotaan ihmiselle, joka syyttää muita omista virheistään tms.
        Kukaan yksittäinen ei ole voinut tuotakaan sanontaa pelkästään itselleen omia !!
        FAKTA !!!

ps. kurkkaa tosiaan uudestaan sinne peiliisi, toivottavasti siellä on apinasuodatin!

koloos takaasii

• issu56
        sie sinne kirjoitti:

koloos takaasii

ihan oikeasti enää, sillä tuo sun touhus ei ole mistään kotoisin!!!

• Sisukkuus palkittii.
        g-pula-aho kirjoitti:

No ny se rakastunut on sit saannu vastarakkautta siltä sakulilta, on se niin herttaist ko kaks valehtelevaa akkaa löysivät toisesa, ja rakastuivat toisihinsa epätoivoisesti.

• Hyväksikäyttäjiä.
        g-pula-aho kirjoitti:

Toi lemauhtinen ei edes tiedä mitä sana rakkaus tarkoittaa, niinkuin et tiedä sinäkään.
        Kaksi tunnevammaista, oman edun tavoittelijoita.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      241
      2064
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      789
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      780
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      761
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe