Minulla on matkan varrella sattunut kaikenlaista. Olen polttanut käteni saunassa päissään, saman käden olen myös palelluttanut kännissä, känni tappeluissa olen saanut pari kertaa mustat silmät, Kännissä olen myös nyrjäyttänyt nilkkani ja lyönyt pääni niin pahasti että tuli kasvo murtuma. Salilla olen reväyttänyt selkäni ja penskana olen viiltänyt ja polttanut näppini lukemattomia kertoja. Lisäksi erinäisiä lieviä urheiluvammoja. Mopolla kaaduttuani teininä sain kyynärpäästä luun näkymään ja selän verille. kertokaa mitä vaurioita ja vammoja teille on tullut.
Paljon vammoja
Jouns
2
447
Vastaukset
- jouns
Unohdin että olen myös vetänyt autolla puuhun, jolloin päähän tuli reikä ja hius muruma.
- shsh
kannattaisiko rajoittaa juomista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472