Täällähän ne Linux säätäjät on taas yön valvoneet ja levitelleet paskaa palstan täyteen pugisella spagetti myllyllään, vai sanoisiko
"suutarillaan", Hahhaa.... aivan, Suutari....
Tiedättekö te Linux virittelijät mikä on "suutari"...? no minä kerron,
vanhana upseerina tiedän että se on toimimaton räjähde, vaarallinen sellainen, "purkkapommi", Hohhoo
Tämä onkin hyvä:
"Suutarit ovat hyvin vaarallisia ja niiden käsittely, kuten räjähteiden yleensäkin, on erikoisammattimiehen työtä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suutari_(räjähde)
Toisaalta voihan Linsucksia kutsua vaikka "hylsyksi"..Hahhaa
Tehän ette tiedä mikä se on?
Annan esimerkin:
Noniin esimerkiksi minulla on monta muovipussillista
"hylsyjä" ne on palautettava automaattiin josta
saan hieman "korvausta" jotta voin ostaa tilalle
uusia "patruunoita", HohhooHAHHHAAAAAA..
Olenpas hauska tänään, harmi vaan että Linux
hylsyjä tämä ei naurata, he eivät ymmärrä vitsejä ja ovat
kriittisiä tosikkoja, sellaisia kernelin"purkajia", Hahhaa
Lähdenkin tästä kalliille "aamupalalle" jonnekkin terassille,
olen sen verran hyvällä päällä että nakkaan tarjoilijallekkin
50€ tipin, vaikka se ei suomessa yleistä olekkaan.
Sitten lähden rannalle ja rasvaan kauniita naisia
aurinkorasvalla, he vuorostaan antavat minulle "tippiä"
Hohhooooo.
Täällä ne säätää
11
189
Vastaukset
Luulin sinun olevan vanhemman kuin neljäntoista. Taisin olla pahasti väärässä...
- ja tuossa...
Jannun täytyy olla juovuksissa kun tuollaisia kirjoittelee.
- neuvoja.
Antakaa sen jauhaa yksin paskaa. Minä en tuommoisen ääliön kanssa läppää ala heittämään samaa sekidaa vuodesta toiseen.
- kepulaisten
neuvoja. kirjoitti:
Antakaa sen jauhaa yksin paskaa. Minä en tuommoisen ääliön kanssa läppää ala heittämään samaa sekidaa vuodesta toiseen.
"sonnimies", kun se sai bannit sinne, eli p4 on yleinen häirikkö.
Mopo-Nelonen, et ole vieläkään todistanut olevasi upseeri. Olet vain todistanut olevasi yli-luuseri.
"olen sen verran hyvällä päällä että nakkaan tarjoilijallekkin
50€ tipin, vaikka se ei suomessa yleistä olekkaan"
Hyvästi Pentin työttömyyskorvaus..- Pentti Nelonen
Hyvä Linux säätäjä, oletko optimisti vai pessimisti?
"Puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä? Optimisti sanoisi puoliksi täynnä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Optimismi
Linux käyttäjille, nämä ovat sivistyssanoja, tiedättekö?
Minä kuulun optimisteihin, olen positiivisia ajatuksia täynnä.
En ole negatiivinen pessimisti kuten Linux käyttäjä, joka vain vittuilee täällä.
Lähdenpäs käynnistämään uljaan V8 "ratsuni".... - Pentti Nelonen
Alkaa olla hieno rusketus, niin ja Windows pelaa hienosti.
Linux virittelijät pelaa taskubiljardia, Hohho Myöhään liikenteessä, tässä jo duunissakin oltu vaikka kuinka ja paljon! ;-)
Vai suutari... Kumpi mahtaa olla vanhempi, suutari, vai suutari... Eli, oliko kengät VAI ammukset ensin? ;-)
Ja hylsy löytyy niin ammuksesta (EI kaikissa), kuin WC paperirullastakin (ei kaikissa näissäkään)... ;-)- Pentti Nelonen
Pumpattava Barbara vapauttaa naishuolista. Se antaa parhaan tyydytyksen asennettuna uusimmalla Windows-käyttiksellä. Auringonottoa varten se kannattaa rasvata, ettei käy liian kuumana. Se vierastaa kernelin kääntämistä, joten linuxsin käyttäjät älkää vaivatko Barbaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448369Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462318Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262162- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811687- 341546
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai16917