Oletteko kokeneet maanjäristyksiä Kreetalla lomaillessanne? Pelottiko? Miltä tuntui?
Maanjäristys Kreetalla tänään
6
1539
Vastaukset
- ennustajavelho
Ensi yönä Kreetalla rytisee, tunnen sen luissani.
- ennustajavelho
Ensi yönä Kreetalla rytisee, tunnen sen luissani.
- silmien kiilto
sellaiselta? Niin se menee joskus lomatunnelmissa, yö menee rytinäksi ja aamulla on raukea mutta tyydyttynyt olo.
- vo hyvänen aika
silmien kiilto kirjoitti:
sellaiselta? Niin se menee joskus lomatunnelmissa, yö menee rytinäksi ja aamulla on raukea mutta tyydyttynyt olo.
vielä kun ottaa sinisen karkin niin kyllä järityksen voimakkuus on mahtava lisäksi ne jälkijäritykset tulevat vielä monta kertaa yössä. laavaa tulee myös, ihan siivottavaksi asti.
- juss69.siksnain
- Niin sanoppa ukolles et popsii niit sinisii pastilleja kotonas vaa...Jo lakkaa tanner tömisemästä
- rodos
mutta viime kesänä Rodoksella oltiin maanjäristyksen aikaan. Herättiin siihen että koko huone tärisi. Tuntui vähän samalta kuin joku Ruotsin-laiva peruuttaa Ahvenanmaalle, sellaiselta tärinältä. Alkuun unenpöpperössä luulinkin että olin laivalla kunnes tajusin että olenkin Rodoksella... Mutta, ei mitään traumoja jäänyt, enemmänkin oli sellainen "once in a lifetime"- kokemus (toivottavasti...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886