Agility 50 viritys

Larba93

Elikkä kun variaattori on avattu, niin mitenkäs sen mutterin saa siitä irroitettua? On nääs ihan HELVETIN tiukassa.. yritin tunnin siinä sitä avata mutta tuloksetta...

Auttakaa joku.

Kiitos

6

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietävinään

Avaa se pulttipyssyllä tai käytä kiintolenkkiä ja vasaraa. Oletko hommannut viritys holkin variaattoriin? Helpoin tapa saada Agilityyn vauhtia ja tehoa on ostaa rajoittamaton CDI boxi. Vakio kulkee mittariin sillä reilut 70km tunnissa.

• Larba93

olen ajatellut ohentaa alkuperäis holkkia.. onko järkevää / mahdollista?

CDIstä olen leikannut tämän mustan johdon poikki ja vetänyt kytkimen tankoon jotta voi ajaa rajoitin päällä 45km/h tai rajoittamattomana (55km/h).

• wiiiiiiii

me iskän kans koitettii myös saada sitä mutterii pois monta tuntii mut sit laitettii siihe joku jousen puristin tai sellane sen ihme pyöreen jutun ympärille :D ja sit lähti helposti. onneee vaa sulle.. vaikee homma se kyl on.

• Larba93

Joo.. Ite aion kiilaa sen jollain 6-kulma avaimella tai metallin pätkällä silleen sen rattaan ja kopan väliin.. jos tajuut.. :D

Ja sit hyvä ku kaikis keskusteluissa se kuullostaa nii helpolt ku "otat siit sen mutterin pois ja sit se holkki on siin ja otat sen pois ni sit kulkee"

joo helpommin sanottu ku tehty.. :DD

• hehhhehehh93
        Larba93 kirjoitti:

Joo.. Ite aion kiilaa sen jollain 6-kulma avaimella tai metallin pätkällä silleen sen rattaan ja kopan väliin.. jos tajuut.. :D

Ja sit hyvä ku kaikis keskusteluissa se kuullostaa nii helpolt ku "otat siit sen mutterin pois ja sit se holkki on siin ja otat sen pois ni sit kulkee"

joo helpommin sanottu ku tehty.. :DD

joo kyl tajuun :D vittu meki koitettii niin randomi keinoi siihe mut sit lopult saatii se. Nyt sit toi romu kulkee ku mikäki :o

• Larba93
        hehhhehehh93 kirjoitti:

joo kyl tajuun :D vittu meki koitettii niin randomi keinoi siihe mut sit lopult saatii se. Nyt sit toi romu kulkee ku mikäki :o

Onko totta että jos ottaa holkin pois/ohentaa sitä, niin se ei kulje lujempaa jos rajoitin on päällä? vai?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe