Minkälaista ääntä pitää mopedi kun männänrenkaat on rikki?
kuuleeko ihan selvästi pari metriä moposta vai pitäkö tunkee pää sylinteri viereen ja yrittää väkisellä kuunnella???
Jos ne renkaat on rikki niin mitä oireita tulee, kuumeneeko yhtään nopeemmin?
Semmoset vastaa jotka oikeesti tietää kiitos.
MÄNNÄNRENKAAT
9
12453
Vastaukset
- sadfsdhgdh
En tiedä.
- huntterix
moposi mitä luultavammin ei toimi jos ne on lähteny kävelemään.
- dfgdfgdfg
Jos männänrengas on rikki, mutta mopo ei ole leikannut kiinni vai käy edelleen, niin ääni on korkeaa sirinää muun moottorin äänen ohessa.
Ammattimies kuulee kyllä tuollaiset äänet. - 135345235
Mulla meni pv:stä männänrenkaat ni ku poljinta polkas ni siel vaa rahisee.. ja siitäki tietää jos pistät vaihteen silmää mut se ei purista yhtää ni sillo menny.. Ja sitten jos sulla on menny ne männän renkaat ni suosittelen tarkistaa sen mopon alapään kanssa jos sinne on menny niitä renkaan palasia ni huonol tuuril ne palaset tulee sitte sinne sylkä ja männän kaa tekemisii ja sillo se on taas remontissa.. ite ainaki tarkistin sillo ku meni ei siin pitki mee jos tietää mitä tekee
- löö
hävis tehoi vitusti ku oli poikki
- Anonyymi
Mites jos ajelen Solifer Sm - 75 ilman toista männänrengasta? Toisesta lähti n. 2cm palanen laittaessa.
- Anonyymi
Mites jos ajelen Solifer Sm - 75 ilman toista männänrengasta? Toisesta lähti 2sentin pala laittaessa.
- Anonyymi
Tuohon en vastaa, mutta nää pärinäpojat vois työntää päänsä pakoputken päähän ja kuunnella pärinöitä.
- Anonyymi
Ei pysy tyhjäkäynnil oikee kunnol ja si huudattaa korkeel kierroksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844