Tyhmä kysymys mutta valaiskaapa nyt mulle, että oliko tämä kuollut Michael Jackson mies vai nainen?
Olen aina aatellu että hän on mies, mutta ei siitä ota selvää kun ulkonäkö on niin erikoinen ja lauluäänikin kuulostaa joltakin..
Kiitos jos viititte kertoa:))
mies vai nainen?? :DDD
13
3590
Vastaukset 13
- meliini
Joka tapauksessa nimimerkkisi pitää kutinsa... Mutta Michael (eikö nimikin jo sano mitään? Michael = Mikael/Mika) on mies.
- oli varmaan
vitsi, mutta mä olen oikeesti joskus lapsena kysynyt onko Michael Jackson mies vai nainen. Tiesin kyllä, että Michael on naisen nimi, mutta onhan esim. Marilyn Mansonkin mies.
- meliini
oli varmaan kirjoitti:
vitsi, mutta mä olen oikeesti joskus lapsena kysynyt onko Michael Jackson mies vai nainen. Tiesin kyllä, että Michael on naisen nimi, mutta onhan esim. Marilyn Mansonkin mies.
Sitähän mää otsikossani jo viestin. Mutta vois jättää tommoset vastedes vähemmälle.
- meliini
Kiitos vaan tiedosta, mutta tuollaisella kielenkäytöllä varustettua, epävarmoihin mediatietoihin pohjautuvaa ns. "faktaa" seksuaalisuuteen liittyvistä asioista en tarvitse.
- meliini
Lukemattomien...? Kertoo aika hyvin sun matematiikan osaamisestasi...
Kuuntele kappale nimeltä Remeber the time. Jos vähääkään osaat edes englantia, ymmärrät että Michael oli ylpeä tummasta rodustaan, eikä tehnyt leikkauksia valkaistakseen ihoaan. Ja sehän on mahdotonta, ihoa ei voi vaalentaa leikkauksilla, senhän sanoo jo maalaisjärkikin. - lueppa tämän
meliini kirjoitti:
Lukemattomien...? Kertoo aika hyvin sun matematiikan osaamisestasi...
Kuuntele kappale nimeltä Remeber the time. Jos vähääkään osaat edes englantia, ymmärrät että Michael oli ylpeä tummasta rodustaan, eikä tehnyt leikkauksia valkaistakseen ihoaan. Ja sehän on mahdotonta, ihoa ei voi vaalentaa leikkauksilla, senhän sanoo jo maalaisjärkikin.päivän iltalehti, missä hänen levyjensä tuottaja Jones sanoo, että jackson ei halunnut olla musta. Asia oli aivan niin kuin totesin aikaisemmassa kirloituksessani, että hän ei halunnut olla musta.
Ota asioista selvää ennen kuin tulet tänne vaahtoamaan, että jackson oli ylpeä mustasta rodusta. Tuottaja Jones tietää sen asian varmasti paremmin kuin Meliini. - ymmärtänyt,
lueppa tämän kirjoitti:
päivän iltalehti, missä hänen levyjensä tuottaja Jones sanoo, että jackson ei halunnut olla musta. Asia oli aivan niin kuin totesin aikaisemmassa kirloituksessani, että hän ei halunnut olla musta.
Ota asioista selvää ennen kuin tulet tänne vaahtoamaan, että jackson oli ylpeä mustasta rodusta. Tuottaja Jones tietää sen asian varmasti paremmin kuin Meliini.että se halus muuttua leikkauksilla erinäköiseksi kuin isänsä. Mutta ehkä ongelma ei ollut isäsuhde vaan isän sukupuoli. Se oli todennäköisesti vähintään transvestiitti.
- Moonwalkeri
lueppa tämän kirjoitti:
päivän iltalehti, missä hänen levyjensä tuottaja Jones sanoo, että jackson ei halunnut olla musta. Asia oli aivan niin kuin totesin aikaisemmassa kirloituksessani, että hän ei halunnut olla musta.
Ota asioista selvää ennen kuin tulet tänne vaahtoamaan, että jackson oli ylpeä mustasta rodusta. Tuottaja Jones tietää sen asian varmasti paremmin kuin Meliini.Mä taas olen lukenut jostain, että Michael oli ylpeä alkuperäsestä ihonväristään, eikä olis halunnut sen muuttuvan. Kertojana oli joku Michaelin omainen. Iltalehti onkin kaikista luotettavin tiedonlähde, halojaa?
- meliini
lueppa tämän kirjoitti:
Ota asioista selvää ennen kuin tulet tänne vaahtoamaan, että jackson oli ylpeä mustasta rodusta. Tuottaja Jones tietää sen asian varmasti paremmin kuin Meliini.Ja eikös Quincy vain epäillyt henkilökohtaisesti että Michael olisi mieluummin halunnut olla vaaleaihoinen? Ei siinä muistaakseni mitään sanottu, että Michael oli nimenomaan kertonut häpeävänsä rotuaan.
Enkä tietääkseni vaahdonnut tästä asiasta...
- identiteetiltään
on saattanut olla enemmän naisen/naisellisen puolella, mutta miehen roolissa hän eli ja oli biologisesti ja juridisesti mies.
- valli
onpas taas keksitty jutun juurta..
- hänkö ei
valli kirjoitti:
onpas taas keksitty jutun juurta..
siis ollut biologisesti mies vai? Michael Jackson on todistettavasti nähty naisten vaatteisiin pukeutuneena, mikä viittää vahvasti korostuneeseen naiselliseen identiteettiin. Onko siinä jotain pahaa, se on sitten eri asia.
- viittaa..
hänkö ei kirjoitti:
siis ollut biologisesti mies vai? Michael Jackson on todistettavasti nähty naisten vaatteisiin pukeutuneena, mikä viittää vahvasti korostuneeseen naiselliseen identiteettiin. Onko siinä jotain pahaa, se on sitten eri asia.
...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661070
- 69762
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40736- 149716
- 72697
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37665Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)76623- 45596
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k201559Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111547Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19530Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18480- 47442
- 81436
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail112435Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto64416Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline102404- 52393
- 17392
YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene23383