Suurin putki???

Tuunaaja-Teppo

Mikä mahtaa ollla suurin hormikoko pakoputkenpäähän minkä voin laittaa 1.3L Corollaan? 8"-ilmastointihormi on nyt paikallaan muta Abc:n pihalla Primerassa oli vielä suurempi! Luulin että olisin saanut suuret rispektit parkkiksella kun on ton kokoinen tuning-putki mutta en olekaan kukko tunkiolla. Mitä nyt teen? Setäni on ilmastointifirmassa töissä että voiskohan se tuoda sieltä jotan 10-12" ränniä. Mahtuukohan paikalleen? Se varmaan saisi kaikki kateelliseksi ja lulemaan että MINUN Corollassa on ihan sairaat tehot kun pakoputkikin on nooooiinnn suuri! Eikö se niin mene että iso putki,myös isot tehot!? Ei uskalla tulla viivalle kukaan kun näkee mun 12"-putkenpään! Mirrit ihan kuumina minuun ja ja mun Corollaan!!

Kun saan tuon pakoputkenpään riittävän isoksi alan värkkäämään kylän suurimmat bassokajarit takakoppaan. Se vasta antaa rispektiä kaduilla kun bassot jumputtaa niin että pellit resonoi koko autossa ja kuuluu korttelien päähän kun meitsi tulee lippis takaperin päässä! 8000W subbarit olen jo tilannut netistä. Kylän vahvin bodari joutuu nostamaan subbarit paikoilleen kun niiden magneetit on niiiin IISOOOT etten itse jaksa niitä nostaa. Takapenkit tietty joutuu ottamaan pois mutta mitä sitä ei olisi valmis tekemään kunnon basson jumputuksen eteen! : ) Kun pysähdyn Mäccärille syömään jätän reteesti popit soimaan pihalle että kaikki kylän porukka tulee ihailemaan miten bassot jytkyttää. Jakelen kaikille kuulosuojaimia ettei tärykalvot rikkoudu kun anna matalien taajuuksien möyriä Abc:n pihalla. Tarvii tietty pitää pikkasen välimatkaa Mäccärin ikkunoihin ettei ne säry koska siitä saattaa tulla melkoinen lasku.

Ensiviikonloppuna näette ja kuulette...... !!!! ; )

17

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenkki-jere

      Haha, mullapas on 400hv jenkissä kiillottamattomat 2,25" putkenpäät jotta tuollaiset tuning-terpat luulevat pärjäävänsä ja lähtevät valoista koittamaan ;)

      • Tuunaaja-Teppo

        Mut hei man,mulla on sit vielä etu-ja takaspoikku ja etumaskissa feikki-coolerinkenno ritilän takana!! Mieti sitä. Kyllä lähtee! Kiiltävät spinnerit pyörii 21" renkaissa. Sit vielä lopuks hei.....arvaa imeeks takadiffuusorit kärryn perää hyvin alaspäin et saan meinaan pitoa ku 265/21" nakit yrittää saada pitoo asfaltista!! Sit mä käytän pelkästään Shellin superoktaanilöpöö et tehot nousee ainakin 0.2 Bar:ia et sopii tulla koittamaan!! Try it baby!!! ; )


    • corollan

      ikkunat hajoaan ennen noita mäkkärin ikkunoita :D

      • Tietoa

        Vaikka tässä kirjoittelevat henkilöt jotka eivät ole olleet eturivissä kun älykkyytä on jaettu. Otsikko voi houkutella täysipäisiäkin. Tieliikennelain mukaan suurin sallittu henkilöauton pakoputken pään halkaisija on 120 mm ja erityisistä syistä saa olla 150 mm. Ei ole mainittu mitä ne syyt ovat. Lisäksi pakoputken päästä mitattuna 50 mm:n päästä pitää olla tilaa ympärillä 50 mm. Eivät nykyisin puutu asiaan itsellä oli ovaaliputki leveys 155 mm. Pakokaasuletku ei mahtunut uskoivat mukana ollutta päästötodistusta.


      • muille tyhmille
        Tietoa kirjoitti:

        Vaikka tässä kirjoittelevat henkilöt jotka eivät ole olleet eturivissä kun älykkyytä on jaettu. Otsikko voi houkutella täysipäisiäkin. Tieliikennelain mukaan suurin sallittu henkilöauton pakoputken pään halkaisija on 120 mm ja erityisistä syistä saa olla 150 mm. Ei ole mainittu mitä ne syyt ovat. Lisäksi pakoputken päästä mitattuna 50 mm:n päästä pitää olla tilaa ympärillä 50 mm. Eivät nykyisin puutu asiaan itsellä oli ovaaliputki leveys 155 mm. Pakokaasuletku ei mahtunut uskoivat mukana ollutta päästötodistusta.

        koska sinulla tuntuu TIETOA olevan että mikä juttu se on kun 1.3L Corollaan laitetaan oikeasti 4-5-tumainen pakoputkenpää??? Kuvitteleeko tällaisten tuuning-rännien asentajat että muut liikenteessä luulee että ko.autoissa olisi jotenkin hirveestii tehoa tai kyseessä olisi urheiluauto tai jotain...? Kyllä tavii olla usempistahevosvoimainen auto että esim.2,5" putki alkaa tehojen puolesta ahdistamaan. Tämän voi jo todeta ihan kiihdytyskilpailuissa joissa OIKEASTI on moottoreissa useimmissa reilusti tehoa. Mulle on toisaalta aivan sama miten tuning-heebot kinnerinsä ulkonäöen pilaa mutta olisi vaan mielenkiintoista tietää miksi ilmastointihormia käytetään nykyään autojen pakoputkissa!! ; )


      • kjtyuikp
        muille tyhmille kirjoitti:

        koska sinulla tuntuu TIETOA olevan että mikä juttu se on kun 1.3L Corollaan laitetaan oikeasti 4-5-tumainen pakoputkenpää??? Kuvitteleeko tällaisten tuuning-rännien asentajat että muut liikenteessä luulee että ko.autoissa olisi jotenkin hirveestii tehoa tai kyseessä olisi urheiluauto tai jotain...? Kyllä tavii olla usempistahevosvoimainen auto että esim.2,5" putki alkaa tehojen puolesta ahdistamaan. Tämän voi jo todeta ihan kiihdytyskilpailuissa joissa OIKEASTI on moottoreissa useimmissa reilusti tehoa. Mulle on toisaalta aivan sama miten tuning-heebot kinnerinsä ulkonäöen pilaa mutta olisi vaan mielenkiintoista tietää miksi ilmastointihormia käytetään nykyään autojen pakoputkissa!! ; )

        "mikä juttu se on kun 1.3L Corollaan laitetaan oikeasti 4-5-tumainen pakoputkenpää??? "

        Miksi naiset meikkaa? Miksi miehet kasvattavat viikset? Miksi joku tuunaa? Kyllä se laittajansa mielestä näyttää hienolta. Eihän sillä mitään merkitystä tehoihin tms. tarvii ollakaan. Onpa vain tuonut laittajalleen hyvän mielen. Jos se sen lisäksi ärsyttää naapurin puristista virittäjävelhoa, niin aina parempi!


      • ne mittaa
        kjtyuikp kirjoitti:

        "mikä juttu se on kun 1.3L Corollaan laitetaan oikeasti 4-5-tumainen pakoputkenpää??? "

        Miksi naiset meikkaa? Miksi miehet kasvattavat viikset? Miksi joku tuunaa? Kyllä se laittajansa mielestä näyttää hienolta. Eihän sillä mitään merkitystä tehoihin tms. tarvii ollakaan. Onpa vain tuonut laittajalleen hyvän mielen. Jos se sen lisäksi ärsyttää naapurin puristista virittäjävelhoa, niin aina parempi!

        päästö uudesta civicist iskeekö ne jonkun adapterin sinne putkeen että saa sen letkun siihen


      • Zoui
        muille tyhmille kirjoitti:

        koska sinulla tuntuu TIETOA olevan että mikä juttu se on kun 1.3L Corollaan laitetaan oikeasti 4-5-tumainen pakoputkenpää??? Kuvitteleeko tällaisten tuuning-rännien asentajat että muut liikenteessä luulee että ko.autoissa olisi jotenkin hirveestii tehoa tai kyseessä olisi urheiluauto tai jotain...? Kyllä tavii olla usempistahevosvoimainen auto että esim.2,5" putki alkaa tehojen puolesta ahdistamaan. Tämän voi jo todeta ihan kiihdytyskilpailuissa joissa OIKEASTI on moottoreissa useimmissa reilusti tehoa. Mulle on toisaalta aivan sama miten tuning-heebot kinnerinsä ulkonäöen pilaa mutta olisi vaan mielenkiintoista tietää miksi ilmastointihormia käytetään nykyään autojen pakoputkissa!! ; )

        Tässä tälläinen kaavio putkiston mitoituksesta.
        http://www.magnaflow.com/wideopen/performdata.asp


      • High Dollar port job
        muille tyhmille kirjoitti:

        koska sinulla tuntuu TIETOA olevan että mikä juttu se on kun 1.3L Corollaan laitetaan oikeasti 4-5-tumainen pakoputkenpää??? Kuvitteleeko tällaisten tuuning-rännien asentajat että muut liikenteessä luulee että ko.autoissa olisi jotenkin hirveestii tehoa tai kyseessä olisi urheiluauto tai jotain...? Kyllä tavii olla usempistahevosvoimainen auto että esim.2,5" putki alkaa tehojen puolesta ahdistamaan. Tämän voi jo todeta ihan kiihdytyskilpailuissa joissa OIKEASTI on moottoreissa useimmissa reilusti tehoa. Mulle on toisaalta aivan sama miten tuning-heebot kinnerinsä ulkonäöen pilaa mutta olisi vaan mielenkiintoista tietää miksi ilmastointihormia käytetään nykyään autojen pakoputkissa!! ; )

        saadaan sen auton käyntiääni kuulostaan siltä kun pieris peltiämpäriin ...
        ja on meinaaan miehekkään kuulonen, jos koko putkisto on liian väljä niin vääntö kärsii alhaalta mut se on toi ämpäriinpiereminen siinä se juttu


    • thyyner timppa

      mulla on koko takapönttö korvattu -88 1.0 micrassa tommosella 10" ilmastointi vaimentajalla toisella puolella on ihan näön vuoksi samanlainen paitsi feikki. katon loppupäässä on 2mmx1m pellistä taivutettu takasiipi tällä ku pistele valoista ni downforce on niin kova että koko auto keulii kun hurjapäissä konsanaan, hyvin palaa kumi kun lähtee keulii. harmivaan mun ilmastointi pönttö ottaa vaan vähän maahan kiinni mutta hienot kipinät lähtee. Tummensin muuten takalasit bilteman mattamustalla ei näy sisälle eikä ulos sillä samalla biltema reisulla ostin myös spinneri kapselit. ensviikolla maalaan viper raidat telalla... pellin päällä on muuten pulkasta tehty air scoop tehot nous heti ihan selkeesti.

      • Reijo-Revittäjä

        mut Tulkaas poijjat kahtomaan meikän kadettia tänne kaketsulle ;) Lasit on niin tummat, einää sisään eikö ulos, kymmppiplus on lopputulos!


      • tyyner timppa
        Reijo-Revittäjä kirjoitti:

        mut Tulkaas poijjat kahtomaan meikän kadettia tänne kaketsulle ;) Lasit on niin tummat, einää sisään eikö ulos, kymmppiplus on lopputulos!

        mieli tulla katto mutta ei kato pysty kun asensin bilteman madallussarjan johon kuullu rälläkkä ja laikka nyt on maavara keulalta semmoset 6cm takaa 12cm ei rapakaan roisku kun pyörät on nätisti kaaren sisässä. samalla madallussarjalla tein kattoluukun niin johan tuli kylällä parit blondit kyytiin. Toinen kehu kovasti jalkatiloja ja viissiin tuli pistettyä tiineeks mutta hei sellasta sattuu. jostain syystä tytöt lähti kun juomat loppu en kyllä tiiä miks.


    • volvo s40

      itellän on 2.5" putkisto :P iha hyvi pörisee ja kyllähä lyötyy myös turboo :P ahtopaineet semmoset 1.0 bar :D

      • Bensa Lenkk-Ari

        Mulla on vahvarissakin enemmän KiloWatteja kun sun Volvossa!! ; )


      • töttöröö

        jos t4 vakio ahdot 0.9bar...


    • volvo s40

      lol :)

    • volvo s40

      on joo 0.9

      ahdot on oikeesti 1.2 bar ei sen enemppää!!

      pihassa on myös toinen turbo volvo v40 penkis käyty ja kyllähä siitä saatii irti vaa 300 hv :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe