Miksei Riesu ole missään elokuvassa?

-.-

On todella outoa, että Riesu ei ole missään elokuvassa, kun se on jokaisessa kirjassakin ollut. Mielestäni Riesu on tärkeä hahmo Harry Potter -sarjassa. Jopa verinen paronikin näytettiin ensimmäisessä elokuvassa, vaikka häntä ei ole paljoa kirjoissa näytetty.

25

10572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen...

      Ei se ole juonen kannalta niin tärkeä. Hyvä kun verisen paronin siihen ekaanki ottivat. Ku sehän liittyy juoneen sillon viimesessä kirjassa. Jos sitä tappohommaa nyt siihen otetaan.

      • meneppäs??5

        Meeppäs poika kattoon tuo ykkös leffa uudestaan riesu tulee lattian läpi alkajaispidoissa..


      • aimisjuu
        meneppäs??5 kirjoitti:

        Meeppäs poika kattoon tuo ykkös leffa uudestaan riesu tulee lattian läpi alkajaispidoissa..

        jes, katon huomenna, haluun nähd riesun ;) ja en alottanu tätä keskusteluu .
        :DD


      • riesu, vaan
        meneppäs??5 kirjoitti:

        Meeppäs poika kattoon tuo ykkös leffa uudestaan riesu tulee lattian läpi alkajaispidoissa..

        lihava munkki


      • Anonyymi
        meneppäs??5 kirjoitti:

        Meeppäs poika kattoon tuo ykkös leffa uudestaan riesu tulee lattian läpi alkajaispidoissa..

        Meeppäs poika ite kattoo uusiks... Se on Lihava Munkki


    • paljona muutakin

      jätetty pois. Esimerkiksi olisi ollut mukava, jos Billin
      ja Fleurin kihlaus olisi ollut elokuvassa. Samoin kuin se, että
      ihmissusi hyökkäsi Billin kimppuum. Mutta kaikkea ei kai voi saada
      elokuviin. Oli myös pettymys, kun Hermionen S.Y.L.K.Y -homma
      jätettiin pois.

      • doddii

        on totta et greybackin hyökkäystä ei näytetty mut ne häät on vasta viimesessä kirjassa/(leffassa)


      • Potter__922
        doddii kirjoitti:

        on totta et greybackin hyökkäystä ei näytetty mut ne häät on vasta viimesessä kirjassa/(leffassa)

        S.Y.L.K.Y olis kyllä ollu tosi kivaa saada mukaan (: sitten eniten virheitä on ehkäpä tehty feeniksin killassa taikka azkabanin vangissa. kun AV'n leffassa Harry saa vasta lopussa sen Tulisalaman vaikka kirjassa se tapahtui kutakuinkin keskellä leffaa. Missään leffassa ei myöskään kerrottu, että Harry sai Siriuksen ansiosta luvan käydän Tylyahossa. 5.kirjassa vaan yhtäkkiä Harry kulki ihan samaa reittiä kuin kaikki muutkin oppilaat eikä salatunnelia pitkin.


      • Joksu
        doddii kirjoitti:

        on totta et greybackin hyökkäystä ei näytetty mut ne häät on vasta viimesessä kirjassa/(leffassa)

        Häät on viimeisessä, mutta edellä harmiteltiin sitä, ettei kihlajaisia näytetty.


      • Anonyymi

        Niin ja eihän siinä mainittu mitä kolmivelhoturnajaisten palkintorahoille tehtiin eikä myöskään siitä että Dolores määräsi Harrylle elinkautisen huispauskiellon


    • Tuli mieleen,kun Harmaaselkä mainittiin yhdessä viestissä,kun kävin tässä vähän aika sitten kattomassa Puoliverisen prinssin elokuvateatterissa,niin Harmaaselkää ei nimellisesti muuten mainittu elokuvassa sitä etsintäkuulutusta lukuunottamatta,vaikka Harmaaselkä esiintyikin itse elokuvassa.Eikä se edes puhunut mitään koko elokuvassa juuri mitään. -__-''

      • v vtab

        Eikö se huilannu jotain lopussa ennenku dumbledore kuoli?


      • Joksu
        v vtab kirjoitti:

        Eikö se huilannu jotain lopussa ennenku dumbledore kuoli?

        Miten tuo mun vastaus tuonne oli mennyt..? :P Noo, ei sen kai väliä..


    • kskj

      Ärsyttävää. mimäkin OLisim halunnut nähdä Riesun. Ei siiyä ole edes kunnollista kuvaa netissä.

      Anteeks kirjotusvirheet, e jaksa korjata :D

    • Tarkotuksella jätetty pois se riesu

    • Anonyymi

      Riesua ei ole sen takia elokuvissa, sillä kohtaukset joissa riesu oli, ei ollut tärkeitä juonen kannalta. Lisäksi elokuva olisi pitkittynyt riesua myötä.

      • Anonyymi

        No niin tuokin on totta mutta olisi ollut kiva että se olisi ollut ainakin siinä kun lihavan leidin muotokuva viillettiin auki ja Riesuhan kertoi Dumbledorelle että sen viilsi Sirius Musta


    • Anonyymi

      Itse asiassa Riesu on näytetty leffoissa( tai ainakin min. yhdessä) 🙂

      • Anonyymi

        Riesu on mun lempparihahmoista olis kiva nähä sen vaatteet kun kirjoissa kerrottiin vaan että hattu jossa on kulkusia ja oranssi rusetti


    • Anonyymi

      Minun mielestä Riesunkin olisi pitänyt olla elokuvissa kun sehän kertoi siitä Sirius Mustastakin (Azkabanin vanki kirjassa) ja oli mukana velhojen sodassa. Oli melko harmi kun ei se esiintynyt elokuvissa kun oli kuitenkin kaikissa kirjoissa. Mutta on hyvä että paroni on elokuvissa kun se liittyy siihen harmaa leidin kuolemaan.

    • Anonyymi

      Riesu on jätetty pois, sillä lapsinäyttelijät nauroivat hassuille kohtauksille, joissa riesu oli mukana ja se ei ollut juonen kannalta oleellinen hahmo (ps. Niin ainakin oon lukenut ) :D

    • Anonyymi

      Ja kuvaamisesta ei tullut mitään ku näyttelijät vaan nauro

    • Anonyymi

      Ööö se on henki

    • Anonyymi

      Voiko Harry Potter elokuvat saada suomeksi?

      • Anonyymi

        no tottakai.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe