Miksei Riesu ole missään elokuvassa?

-.-

On todella outoa, että Riesu ei ole missään elokuvassa, kun se on jokaisessa kirjassakin ollut. Mielestäni Riesu on tärkeä hahmo Harry Potter -sarjassa. Jopa verinen paronikin näytettiin ensimmäisessä elokuvassa, vaikka häntä ei ole paljoa kirjoissa näytetty.

25

7717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen...

      Ei se ole juonen kannalta niin tärkeä. Hyvä kun verisen paronin siihen ekaanki ottivat. Ku sehän liittyy juoneen sillon viimesessä kirjassa. Jos sitä tappohommaa nyt siihen otetaan.

      • meneppäs??5

        Meeppäs poika kattoon tuo ykkös leffa uudestaan riesu tulee lattian läpi alkajaispidoissa..


      • aimisjuu
        meneppäs??5 kirjoitti:

        Meeppäs poika kattoon tuo ykkös leffa uudestaan riesu tulee lattian läpi alkajaispidoissa..

        jes, katon huomenna, haluun nähd riesun ;) ja en alottanu tätä keskusteluu .
        :DD


      • riesu, vaan
        meneppäs??5 kirjoitti:

        Meeppäs poika kattoon tuo ykkös leffa uudestaan riesu tulee lattian läpi alkajaispidoissa..

        lihava munkki


      • Anonyymi
        meneppäs??5 kirjoitti:

        Meeppäs poika kattoon tuo ykkös leffa uudestaan riesu tulee lattian läpi alkajaispidoissa..

        Meeppäs poika ite kattoo uusiks... Se on Lihava Munkki


    • paljona muutakin

      jätetty pois. Esimerkiksi olisi ollut mukava, jos Billin
      ja Fleurin kihlaus olisi ollut elokuvassa. Samoin kuin se, että
      ihmissusi hyökkäsi Billin kimppuum. Mutta kaikkea ei kai voi saada
      elokuviin. Oli myös pettymys, kun Hermionen S.Y.L.K.Y -homma
      jätettiin pois.

      • doddii

        on totta et greybackin hyökkäystä ei näytetty mut ne häät on vasta viimesessä kirjassa/(leffassa)


      • Potter__922
        doddii kirjoitti:

        on totta et greybackin hyökkäystä ei näytetty mut ne häät on vasta viimesessä kirjassa/(leffassa)

        S.Y.L.K.Y olis kyllä ollu tosi kivaa saada mukaan (: sitten eniten virheitä on ehkäpä tehty feeniksin killassa taikka azkabanin vangissa. kun AV'n leffassa Harry saa vasta lopussa sen Tulisalaman vaikka kirjassa se tapahtui kutakuinkin keskellä leffaa. Missään leffassa ei myöskään kerrottu, että Harry sai Siriuksen ansiosta luvan käydän Tylyahossa. 5.kirjassa vaan yhtäkkiä Harry kulki ihan samaa reittiä kuin kaikki muutkin oppilaat eikä salatunnelia pitkin.


      • Joksu
        doddii kirjoitti:

        on totta et greybackin hyökkäystä ei näytetty mut ne häät on vasta viimesessä kirjassa/(leffassa)

        Häät on viimeisessä, mutta edellä harmiteltiin sitä, ettei kihlajaisia näytetty.


      • Anonyymi

        Niin ja eihän siinä mainittu mitä kolmivelhoturnajaisten palkintorahoille tehtiin eikä myöskään siitä että Dolores määräsi Harrylle elinkautisen huispauskiellon


    • Tuli mieleen,kun Harmaaselkä mainittiin yhdessä viestissä,kun kävin tässä vähän aika sitten kattomassa Puoliverisen prinssin elokuvateatterissa,niin Harmaaselkää ei nimellisesti muuten mainittu elokuvassa sitä etsintäkuulutusta lukuunottamatta,vaikka Harmaaselkä esiintyikin itse elokuvassa.Eikä se edes puhunut mitään koko elokuvassa juuri mitään. -__-''

      • v vtab

        Eikö se huilannu jotain lopussa ennenku dumbledore kuoli?


      • Joksu
        v vtab kirjoitti:

        Eikö se huilannu jotain lopussa ennenku dumbledore kuoli?

        Miten tuo mun vastaus tuonne oli mennyt..? :P Noo, ei sen kai väliä..


    • kskj

      Ärsyttävää. mimäkin OLisim halunnut nähdä Riesun. Ei siiyä ole edes kunnollista kuvaa netissä.

      Anteeks kirjotusvirheet, e jaksa korjata :D

    • Tarkotuksella jätetty pois se riesu

    • Anonyymi

      Riesua ei ole sen takia elokuvissa, sillä kohtaukset joissa riesu oli, ei ollut tärkeitä juonen kannalta. Lisäksi elokuva olisi pitkittynyt riesua myötä.

      • Anonyymi

        No niin tuokin on totta mutta olisi ollut kiva että se olisi ollut ainakin siinä kun lihavan leidin muotokuva viillettiin auki ja Riesuhan kertoi Dumbledorelle että sen viilsi Sirius Musta


    • Anonyymi

      Itse asiassa Riesu on näytetty leffoissa( tai ainakin min. yhdessä) 🙂

      • Anonyymi

        Riesu on mun lempparihahmoista olis kiva nähä sen vaatteet kun kirjoissa kerrottiin vaan että hattu jossa on kulkusia ja oranssi rusetti


    • Anonyymi

      Minun mielestä Riesunkin olisi pitänyt olla elokuvissa kun sehän kertoi siitä Sirius Mustastakin (Azkabanin vanki kirjassa) ja oli mukana velhojen sodassa. Oli melko harmi kun ei se esiintynyt elokuvissa kun oli kuitenkin kaikissa kirjoissa. Mutta on hyvä että paroni on elokuvissa kun se liittyy siihen harmaa leidin kuolemaan.

    • Anonyymi

      Riesu on jätetty pois, sillä lapsinäyttelijät nauroivat hassuille kohtauksille, joissa riesu oli mukana ja se ei ollut juonen kannalta oleellinen hahmo (ps. Niin ainakin oon lukenut ) :D

    • Anonyymi

      Ja kuvaamisesta ei tullut mitään ku näyttelijät vaan nauro

    • Anonyymi

      Ööö se on henki

    • Anonyymi

      Voiko Harry Potter elokuvat saada suomeksi?

      • Anonyymi

        no tottakai.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe