Miten yksin matkustaneet olette hoitaneet probleeman että pitäisi jättää tavarat vartioimatta rannalle jos haluaa mennä mereen uimaan?
Lähtö sunnuntaina ja olisi mukava meressäkin käydä, mietityttää vaan että onko edes vaatteita ja pyyhettä enää jäljellä kun tulee takaisin uimasta.
Pieni käytännön ongelma
2
540
Vastaukset
- 5.7-09
yksin lähden minäkin sunnuntaina ja tuo on pieni ongelma. shortsit jalkaan ja pyyhe kainaloon eikä muuta. jos pyyhe viedään niin eiköhän niitä saa uusia aika edulliseen paikan päältä, tuskin niitä sortseja sentään jalasta viedään :D
tietty arvotavarat hotellin tallelokeroon. Ei siellä rannalla paljon ylimäärästä roinaa kannata mukana olla. - Mia1
Tosiaan vain pyyhe mukaan. Kaulassa rahaa varten vedenpitävä kotelo. Olin viimevuonna myös yksin ja vieressäni oli toinen yksin oleva, joka pyysi vahtimaan reppuaan. Toki olisinko itse pyytänyt vahtimaan, kun tuntuu ettei kehenkään voi luottaa =)))). Hyvin meni, eikä mitään viety.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918