joka aamu on vieras ja tuntematon
saa ihon kananlihalle
askelin kevein
anna puuta...bogoilen auringon lämpöön pihalle
mutta, se ei siitä muutu
olen lähelläsi
silloinkin kun et minua nää
sen hetken toivon sinun muistavan
se voi joskus riittää...
päivä kerrallaan.
Se jokin
7
193
Vastaukset
- vieras ja tuntematon
Se riittää, usko pois! Kiitos taskulämpöisestä runostasi. :)
- enkelin-tuli
taskulämpö...
vieras sana suussa
työntää kädet taskuun
iiik..sähkölasku
se piti viedä maksuun.
ja ilta on ilta
lähelläkin tummuvi
auringonsilta.
Miksi nyt runollansa
itkettää???
Elämästä paljon ei
jälkeen jää?
Kun päättyvi päivät
kerralla?
Niin poistuvi häivät
herrallan.
Meille kaikki lasketaan
kerralla.
Kiitos tästä enkuli.- enkelin-tuli
tarkoitus ei ole itkettää
ehkä olen niin synkee....
en ole menossa minnekkään
istun nyt tässä...
jotta saadaan parempi mieli
irvistä tai sano kova sana...
sitä mieli....
tahrat paperilla mitään muuta
anna tulla...parannetaan hetki maailmaa
kestän kyllä...availe sitä sanaista suuta. - enkelin-tuli
pelästyin että tuskaa tuottaa...
en tiedä miten hyvin ja hyvin tunnet musiikkia
Yön uusi biisi nostaa karvani kanalihalle...
se uppoo...siinä on jokin.
- sinulla on
syyt ei ole olla toivoton
kanssani sen voisit jakaa
lopputulosta en takaa
vierees kun hiljaa hiivin
kurkin takaa enkelin siiven.- enkelin-tuli
tänään oli niin kylmä
että kaivaa olisi saanut turkit
sammunut lie rakkauden sielu
reissusta rähjääntyneenä
huutaa kahvia nielu
lämpöä laittaa
siitä ei kai haittaa
toivoton en ole tässä
hyvällä fiiliksellä
festareilta palasi ässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540