Tuossa Euroopan juna-aikataulujen haku systeemi:
http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/En?L=b-rail
Kun haen reitin esim Köpiksestä Pariisiin, niin junien vaihtoja voi olla jopa 8. Varaisitteko liput kaikkiin näihin 5een junaan jo aiemmin, esim Tukholmassa?
Entä miten varaaminen tapahtuu?? Menemmekö lunastamaan niitä vain luukulle ja sanomme että liput on varattu tällä ja tällä nimellä, tässä interraillippu jne.
Niin ja tarkoittaako "trains with no surcharge" että junissa ei ole lisämaksuja, vaan reililippu riittää?
Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Junat+lisämaksut
dese
1
454
Vastaukset
- itsekin lähdössä
Itse suunnittelin reitin raileurope.com:in avulla... Ja vähemmän vaihtoja saa tuollakin hakukoneella, kun ei pidä vaihtojen määrää "unlimited".
Esim. kokeilin reittiämme Tukholmasta berliiniin, jonka itse selvitämme kolmella junalla, tuo hakukone tarjosi vain kahden minuutin aikaisemmin perillä olon takia ylimääräisiä vaihtoja.
varaamisesta haluaisin myös itsekin kysyä =S ajattelin että tiedustelen asiaa suomessa kun ostan reililipun ja ehkäpä ne yhden reitin varaukset saa aina ostettua
lähtöasemalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574