Heippa, ostin viime viikolla vanhan (-97) KA:n jossa ei ollut kuin yksi avain. Nyt kun siinä on tuo ajonesto niin vara-avaimen teettäminen ei näytä olevan aivan yksinkertainen juttu.
Tietääkö kukaan missä, joko Länsi-Uudellamaalla tai Helsingissä niitä tehtäisiin? Ja mikä mahtaa olla hintataso?
(Ei kannata kirjoittaa, että katso netistä, sen olen jo tehnyt).
Kiitos etukäteen vastauksista!
KA:n ajonestoavaimen teettäminen
3
1329
Vastaukset
- tekevät
se avain pitää ohjelmoida niin että auto tunnistaa sen. Käytännössä ford merkkihuolto on se jolla on nuo tarvittavat vempaimet.
Viime keväänä teetin omaan Focukseeni tuollaisen avaimen, taittuvaa mallia.
Maksoi noin 320 egee Helsingin Veholla. Avaimen mötikän osuus tuosta oli alle satanen ja työtä sitten loput (avaimen koodaus ja auton koodaus ymmärtämään avainta)- tettää
merkkiliikkeessä. itse teetin ka -98 toisen avaimen avainsuutarilla ja maksoi 35 ekua. mullakin oli autoon vain yksi avain.
- ei pariteta
tettää kirjoitti:
merkkiliikkeessä. itse teetin ka -98 toisen avaimen avainsuutarilla ja maksoi 35 ekua. mullakin oli autoon vain yksi avain.
jos auto ja avain pitää parittaa niin se on tehtävä merkkiliikkeen sutenööreillä.
Jos ei tartte parittaa niin moni avainsuutari osaa kyllä sellaisen avaimen vääntää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205