Siilen kosto??

Mäyräkoiramme 3v alkoi yöllä ravistella korviaan tavallista enemmän ja ääni oli lähes mäiskettä.
Nousin katsomaan mikä hätänä ja molemmat korvan lehdet oli paisuksissa kuin tyynyt.
Kirsu on kuiva ja lämmin joten jotain on vialla.
Sunnuntaina tämä veijari meni silkkiuikun pesälle ja sai selkäsaunan lintuemolta ja toissa iltana siili sai kyytiä.
Onko kellään kokemuksia tälläisistä oireista?

8

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vietävä

      Hyvin vakavia oireita, viepäs pian eläinlääkäriin. Syytä ei ole järkeä arvailla.

      • Sanoi että turha lähteä arvailemaan mihin koira reagoi kosa syitä näin kesä aikaa on miljoonia.


    • järki parka

      sano soittaa eläinlääkärille???!!!

      • käynyt lääkärillä?

        Jos et ole, oireet vain pahenavat kokoajan ja laskusi kasvaa. Ell voit neuvotella osamaksusta, jos se on syy. Älä anna eläimen kärsiä, KUN OLET SEN OTTANUT VASTUULLESI!


      • käynyt lääkärillä? kirjoitti:

        Jos et ole, oireet vain pahenavat kokoajan ja laskusi kasvaa. Ell voit neuvotella osamaksusta, jos se on syy. Älä anna eläimen kärsiä, KUN OLET SEN OTTANUT VASTUULLESI!

        Allerginenreaktio kortisoni ja antibioottikuuri päällä.
        Kyllä meillä elukat lääkäriin viedään aina kun siihen tarvetta ilmenee.
        Tänään teen maksalaatikosta ja makkarasta täytekakun ku koissu täyttää 3v.


      • Lääkäriaika tilattiin kyllä heti aamusta.


    • kääpiön orja

      Tuskin on kyseessä pahempaa kuin allerginen reaktio. Ja jotta asiasta saisi aikaan vääntöä, uskallan väittää että koiran syödessä vihreää heinää tapahtuu aivan sama. Tosin toisilla oireilla.
      Olen nyt muutamia vuosia hämmästellyt, kun koira oksentaa tai menee lähes koomaiseen tilaan syötyään heinää. Kyse on todellakin allergisesta reaktiosta. Ei mistään "suolienpuhdistamisepisodista" kuin vanha kansa väittää ja uskoo. Uskokoon vaan. Ei se totuutta muuta.
      Se heinä, aiheuttaa klorofyllin, eli lehtivihreän yliherkkyydestä aiheutuvan reaktion.
      Kun koira, joka syö heinää, tekee niin, pitäisi sitä asiaa verrata siihen miksi pieni lapsi syö kiviä...saadakseen kivennäisiä? Tai miksi pieni lapsi joi lipeää? Desinfoidakseen nielunsa?
      Kyllä koiran omistavan pitäisi tajuta se, että se koira vanhanakin on se ikuinen 2 vuotias. Ja siis täysin omistajansa huollettava. Niihin turvonneisiin korviin en sen enempää ota kantaa kun en tiedä miten pitkään annatte koiran olla vedessä jonka uimakelvollisuudesta tai koiran yleisestä kunnosta kukaan ei voi tietää. Itse en laskisi koiraani veteen ilman valvontaa enkä edes näkymättömän linnun pesälle.

    • jaa....

      täysin laitonta päästää koira lintujen pesille, sakot omistajalle tuollaisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe