Kokemuksia luonnollisista antioksidanteista

mitä käyttäisin

Kärsin väsyneistä ja jäykistä jaloista. Jalat ovat varsinkin aamuisin todella kankeat ja liikkeelle lähtö on hankalaa. Aineenvaihduntani on hidas ja siitä voisin päätellä että elimistööni on kerääntynyt aikalailla kuona-aineita. Olen yrittänyt puhdistaa kehoa joillakin luontaistuote kaupoista saatavilla juomakuureilla, mutta melko laihoin tuloksin.

Olen lukenut netistä kaikenlaisista pillereistä/voiteista ja jotenkin kiinnostukseni on nyt kohdistunut noihin luonnollisiin antioksidantteihin.

Onko kenelläkään käyttökokemuksia esim. vitaepro:sta tai astavitasta? Olisi mielenkiintoista lukea käyttökokemuksistanne, miten ko. tuotteiden käyttö on teitä auttanut.

18

5431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kassilohi

      Kyllä ne kuona-aineet tulee ulos ihan elimistön omasta vaikutuksesta.

      Millään pillerillä et hommaa voi hoitaa.

      Syöt kunnon ruokaa ja D-vitamiinia.

      Liiku ja venyttele.

      Kakassa ja pissassa kuona-aineet menevät ja eivät varastoidu kehoon.

    • Neljä kuukautta käyttäny

      Olen 37 vuotias mies. Olen kärsinyt kaikista vastaavista vaivoista kuten sinäkin.Ummetukset ja muut ahdistavat olot tuttuja. Liikun kolme-neljä kertaa viikossa, aamuisin jalat ja nivelet olvat jäykkiä ja kipeitä.

      Nyt neljä kuukautta Vitan käytön jälkeen olen aivan kuin uusi ihminen.
      Suolisto toimii joka päivä,ummetukset jäänyttä elämää.Polvivaivat poissa ja aamu jäykkyydet myös. Yleinen väsymystila on muuttunut energiseksi oloksi. Urheilu maistuu taas ihan uudella tavalla. Aivan kuin olisin nuortunut 10v.

      Suosittelen Vitaa lämpimästi.Minun kohdallani apua huikeasti.

      • loppari

        Taidat huijata.

        Ei yhdellä aineella saa tuollaisia vaikutuksia.


      • Neljä kuukautta käyttäny
        loppari kirjoitti:

        Taidat huijata.

        Ei yhdellä aineella saa tuollaisia vaikutuksia.

        No testaa itse miten se vaikuttaa.


      • loppari
        Neljä kuukautta käyttäny kirjoitti:

        No testaa itse miten se vaikuttaa.

        Syön kunnon ruokaa ja D-vitamiinia.

        Ei tarvii muuta.


      • terve yksilö

        Et taida itsekkään ihan terve olla, koska täällä roikut.

        Taitaa olla liikaa jotain sinun pillereissäsi ;)


      • mitä käyttäisin

        että edes yksi vastaus tuli kysymykseeni. Tuota VitaePro:ta näyttäisi saavan vaan tilaamalla ja toimitusaikakin oli aika pitkä. Astavitakin oli tilapäisesti loppunut paikkakunnaltani, joten päädyinpä hätäisenä aloittamaan kokeiluni AstaCaps nimisellä astaksantiinivalmisteella. Tässä tuotteessa on astaksantiinia 4 mg ja luontaista E-vitamiinia 10 mg.

        Toivoisin todella että voisin myös sanoa 4 kuukauden kuluttua olevani kuin uusi ihminen, sillä tämänhetkinen tilanne tuntuu todella huolestuttavalta.


      • Jaana li
        mitä käyttäisin kirjoitti:

        että edes yksi vastaus tuli kysymykseeni. Tuota VitaePro:ta näyttäisi saavan vaan tilaamalla ja toimitusaikakin oli aika pitkä. Astavitakin oli tilapäisesti loppunut paikkakunnaltani, joten päädyinpä hätäisenä aloittamaan kokeiluni AstaCaps nimisellä astaksantiinivalmisteella. Tässä tuotteessa on astaksantiinia 4 mg ja luontaista E-vitamiinia 10 mg.

        Toivoisin todella että voisin myös sanoa 4 kuukauden kuluttua olevani kuin uusi ihminen, sillä tämänhetkinen tilanne tuntuu todella huolestuttavalta.

        Moi, en itse laskisi ihan noin paljon yhden antioksidanttivalmisteen suhteen. Tosin itse on testattava mikä sopii itselle. Googlettelin tässä aikani ja päädyin itse testaamaan VietaePro:ta. Nyt 2vko käyttänyt ja vielä en ole ihmeempiä huomannut, mutta ei se tässä ajassa vielä näkyisikään. Halpa testi tuo on, kun ottaa tuon tarjouksen.

        Lisää kokemuksia ja keskustelua ainakin Herkuttele.com-keskusteluissa:
        http://www.herkuttele.com/foorumit/ruoan-valmistus/reseptit-ja-ruoan-valmistus/vitaepro-antioksidantit-tarjous


    • D3

      Kunnon ruokaa eli kasviksia ja proteiinia sekä hyviä rasvoja.

      D-vitamiinia lisäksi.

      Kyllä maha toimii eikä jää jätökset suolistoon.

      • puuttuu

        Sinulta taitaa puuttua pikkusen tietoa. Kasvikset valitettavasti eivät takaa suolen toimintaa. Moni kärsii siitäkin huolimatta ummetuksesta. Mitä muuten on kunnon ruoka? Määrittele? Oma käsityksesi siis.

        Mihin sinä unohdit KUIDUT? Kasvisruoka ei valitettavasti täytä päivittäisiä kuidunsaantitarpeita riittävässä määrin.


      • viljako varmistaa kuidut ?????
        puuttuu kirjoitti:

        Sinulta taitaa puuttua pikkusen tietoa. Kasvikset valitettavasti eivät takaa suolen toimintaa. Moni kärsii siitäkin huolimatta ummetuksesta. Mitä muuten on kunnon ruoka? Määrittele? Oma käsityksesi siis.

        Mihin sinä unohdit KUIDUT? Kasvisruoka ei valitettavasti täytä päivittäisiä kuidunsaantitarpeita riittävässä määrin.

        Rasvahysteria:

        """ Kun nykysuositusten mukaisesti syödään liikaa hiilihydraatteja (VILJAA ja SOKERIA), käynnistyy ylensyönnin noidankehä, sillä kaikki hiilihydraatit muuttuvat elimistössämme sokeriksi ja runsaasti syötyinä ne nostavat nopeasti verensokeria. Elimistömme torjuu voimakasta verensokerin nousua erittämällä runsaasti insuliinia, joka heilauttaa verensokerin nopeaan laskuun. Nopeasti laskevan verensokerin elimistö tulkitsee ”energianpuutteeksi”, mikä synnyttää yhä lisää nälän tunnetta, vaikka juuri olisi syöty runsaasti ja elimistö itse asiassa samaan aikaan varastoi liikenevää energiaa mahdollisimman tehokkaasti rasvaksi – tämän seurauksena ihminen lihoo. Kun hiilihydraattien määrää kontrolloidaan vältytään tuolta verensokerin nousujen ja laskujen kierteeltä, ja elimistö siirtyy polttamaan rasvavarastoja energiaksi. """

        Sokeri on 100% hiilihydraattia.

        Virallinen suositus nimenomaan kieltää normaalin, luonnollisen rasvan syönnin ja säännöstelee tiukasti muidenkin rasvojen käytön. Jos katsot mitä tahansa ruokasuositusta, oli se laihduttajalle, diabeetikolle tai ihan normiruokailuun niin näin se menee: "...valitse kevyitä kasvirasvoja eli margariineja, sipaisu leivän päälle riittää, loraus rypsiöljyä salaattiin, juo rasvatonta maitoa ja käytä rasvaprosentiltaan kork. 10% juustoja, leikkeleitä, lihoja, kanaa, kalaa yms." Ei näistä juuri saa edes sitä tarpeellista määrää rasvaa mitä keho tarvitsisi puhumattakaan että saanti menisi ylimäärän puolelle.

        Rasva ei todellakaan ole se lihottava asia nykyihmisten elämässä vaan rasvan ja HIILIHYDRAATTIEN sekoitus. Kukaan ei jaksa mättätä voipakettia naamaansa, mutta sekoitapa se jauhoihin ja sokeriin, niin johan menee. Hiilihydraatit lihottavat ja niiden ylenmääräinen ja jatkuva puputtaminen se lihottaa ja sairastuttaa. Ihmisillä kun ei ole enää edes ruoka-aikoja vaan suu käy koko ajan. Sipsiä, karkkia, pullia, limppareita yms. kaadetaan kitaan aamusta iltaa miten sattuu.

        Jos on vähäänkään kiinnostunut terveydestään, ottaa myös selville mitä sinne suuhunsa mättää. Minä en koske esim. prosessoituhin rasvoihin tikullakaan. Margariinit ovat vain molekyylin päässä muovista.

        Viljojen gluteeni huumeiden listalle?
        http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketiede-ja-terveys-f11/viljojen-gluteeni-huumeiden-listalle-t39451.html

        http://www.ravitsemusjaterveys.fi/

        http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=99&arkisto=1

        Krooninen D-vitamiinin puute:
        http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm

        """ Valitettavasti lääkärin velvollisuus Suomessa ei suinkaan ole kyetä auttamaan, saati ihan oikeasti auttaa kipeää ihmistä. Ainoa velvollisuus on noudattaa käypähoitosuosituksia.
        Jopa siinä tapauksessa, että lääkäri sattuisikin tietämään, miten sairaus voitaisiin jopa parantaa, ei ainoastaan "hoitaa", niin lääkäri noudattaa käypähoitosuosituksia, jollei potilas osaa muuta vaatia. Ja jos potilas lyö nyrkkiä pöytään ja sanoo "hoida minua prkl!" niin siinä hän ei silloin osaa muuta vaatia. Eikä suurin osa lääkäreistä osaa muuta odottaakaan.

        On hyvin tärkeä asia huomata, että sairauden "hoitaminen" ja sairauden "parantaminen" ovat kaksi eri asiaa. Käytännössä voivat joskus olla sama asia, mutta eivät läheskään aina. Tämä käy selväksi jos miettii mitä käytännössä ovat (käypähoitosuositusten mukaan) esim. verenpaineen (matalan tai korkean) "hoitaminen", allergioiden "hoitaminen", migreenin "hoitaminen", kilpirauhasen vajaatoiminnan "hoitaminen". Hoitamisen tavoite yllättävän monissa tapauksissa on näkyvien oireiden minimointi (yleensä jollain lääkkeellä, ja yleensä loppuiäksi), ei terveys eikä parannus.

        Eikä suurin osa lääkäreistä osaa muuta tehdäkään. Ja näiltä lääkäreiltä jotka eivät lähtökohtaisesti osaa, on ihan turha vaatia - kaunis pyyntö, nyrkki tai panssarinyrkki ovat tällöin ihan yhtä "tehokkaita". Niiltä lääkäreiltä puolestaan, joilta voi periaatteessa vaatia, käytännön toimet vaihtelevat yksityiskohtaisesti. Ajatellaanpas esimerkkinä joitain karppilääkäreitä: Aki Loikkanen on varovainen ja edellyttää selkeää potilaan tahdonilmaisua. Antti Heikkilä ja Annika Dahlqvist saattavat toimia käypähoitosuositusten vastaisesti ihan siltä pohjalta, että heidän luokseen mennään. Ruotsissa Dahlqvistin toiminta sitten johtikin tutkintaan, onko lääkärin toiminta ollut näyttöön pohjautuvaa vai ei, ja se räjäytti pankin Ruotsissa. Heikkiläkin yrittää toimillaan selkeästi provota vastaavaa tutkintaa Suomessa, mutta toistaiseksi tuloksetta. """


      • kunnon ruoka

      • tokoferoli
        kunnon ruoka kirjoitti:

        http://www.mdd.fi/Pages/artikkeli_antero1.html

        Kyllä kirjoittajalla tuntuu olevan tuo pelkkää fraasia kunnon ruuasta. Tuskin tietää puoliakaan, mitä se oikeasti on.

        Monipuolinen ruoka on myytti.
        Todellisuudessa max.10 prosenttia suomalaisista syö "oikein ".
        Suurin osa ihmisistä tuskin syö puolta kiloa tuore tavaraa -kasviksia,vihanneksia,marjoja,hedelmiä päivässä.
        Samoin hyvistä rasvahapoista on puutetta tietysti D -vitamiinista.


      • Marja 56
        kunnon ruoka kirjoitti:

        http://www.mdd.fi/Pages/artikkeli_antero1.html

        Kyllä kirjoittajalla tuntuu olevan tuo pelkkää fraasia kunnon ruuasta. Tuskin tietää puoliakaan, mitä se oikeasti on.

        Kyllä se on hienoa, että ihmiset syövät niin kovin terveellisesti.Sitten 60-vuotiaina huomataan kun paikkoja kolottaa ja särkee. Vaikka kuinka söisi terveellisesti niin silti tarvitaan antioksidantteja, että keho pysyy kunnossa pidempään. Terveellinen ruokavalio ei sisällä tarpeeksi esim. vitamiineja. Vai voiko joku terveysruokailija väittää rehellisesti syövänsä puoli kiloa kasviksia ja marjoja päivässä 1,5kg lohta viikossa?? Nimittäin näillä määrillä ainoastaan saavutetaan se taso omegaa ja vitamiineja mitä elimistö tarvitsee, muuten seuraa hapetus stressiä ja sitten on lihakset kipeänä. Antioksidanttien idea on, että ne varastoituvat elimistöön ja vaikuttavat sitä kautta pidempään. Minulla henk.koht. kokemus vitaeprosta on oikein positiivinen. Ilman tätä tuotetta kävelisin kepeillä. Puoli vuotta olen syönyt ja enää ei nilkkaa turvota ja polvikin pelaa kuin 20vuotta sitten. Tilasin heiltä myös muita tuotteita ja aion jatkossakin tilata. Näin halpoja lisäravinteita ei luontaistuote kaupoista löydy ja en todellakaan halua maksaa satoja euroja siitä että pysyn kunnossa, jos on mahdollista selvitä alle 50€ kahden kuukauden välein.


    • hortessa

      tilasin vitaepro eka satsin.nyt pitäisi tietää mitä noi aineet on.esimerkiksi sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa,ja merilevää ei suositella,siis onko tässä sitä ,entä onko B-vitamiinia.siis paremmin olis pitänyt ilmoittaa toi sisältävät aineet,on epäselvää.vastatkaa kuka tietää.kiitos

    • Anonyymi

      Pakurikääpää autaa

    • Anonyymi

      Onko joku vertaillut NaturaMed ProstaOn ja Vitamailin Prostacare pillereitä. Mikä olisi parempi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe