Kellään kokemuksia Finnmatkojen äkkilähdöistä Tunisiaan?
Äkkilähdöllä
6
519
Vastaukset
- juu, ja ovat
Paskoja.
- Mas Allah
... vastauksesta. Voisitko ystävällisesti kertoa mikä matkastasi teki niin inhoittavan?
- annnnnnnn
mutta Tjäreborin äkkilähdöllä oltiin ,viime syksynä. Ihan positiivinen kokemus ,hyvä 3tähden hotelli ,iso huoneisto ,kaikki ok,suosittelen.On kyllä muualla oltu Finnmatkojen äkkilähdöllä ja ihan tyytyväisiä ollaan oltu.
- tappotuoppi
Ugh, eli vuosi sitten tuli heiluttua Soussen suunnilla ja koko setti tietty halppis äkkilähtönä, tais maksaa matkadeturilta jotain 289€ äkkilähtönä, viikkon reissu siis.
Deturi hoiti homman hienosti, tuli konttorilla vedettyä kahvit muutamaan otteeseen, niin mukavaa sakkia oli.
Eli finnmatkoista ei niin ole kokemusta, eiköhän ne kaikki kuitenki hyvin palvele asiakasta.
Tunisia on kuitenkin niin halpa maa että vaikka kaikki menis persiilleen niin aina selviää muutamalla lantilla/setelillä. Ei muuta kun sulka päähän ja radalle. - WIlma433
Viime keväänä olin ja hotelli oli La Paix Hammametissa,en suosittele,puutarhakaupunginosassa,keskellä "ei mittää",huoneet ankeita ja matka keskustaan pitkä,ranta huono ja likainen,henkilökunta pikkasen epäasiallinen ja Finnmatkoillahan ei ole opasta paikan päällä!!! :(
Suosittelen äkkilähdöillä DETURIA,hyvä matkanjärjestäjä,oppaat todella tähtiluokkaa,hyvät hotellit ja palvelu pelaa! :))- jg
suosittelen tjäreborkia vai miten se nyt kirjoitetaankaan jos hammametista joku hotelli niin tota mediterranee ihana puutarha ulkoilma uimaaltaat aamiainen ja illallinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068