Hidas puhelin, ärsyttää!

tyttö vaa

Ostin muutama viikko sitten ericssonin W302- mallisen puhelimen ja olen harmikseni havainnut että se on armottoman hidas. Esim. viestiä kirjoitettaessa tekstinsyöttö laahaa monta sanaa jäljessä ja minkä tahana valikon selaaminen on järkyttävän hidasta.

Puhelimessa on vain muutama biisi ja kuva, se ei siis ole täynnä. Mistä hitaus voi johtua ja voiko sille tehdä mitään? Hyödyttäisikö suuremman muistikortin osto mitään..?

Kiitos paljon jos joku vastaa! :)

6

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perär.

sekin voi auttaa.

• vierailija:D:D

ookko koittanu päivitystä?

• virta pois

Sony Ericssonin käyttöohjeissa suositellaan laittamaan välillä virta pois puhelimesta, irroittamaan akku ja parin minuutin kuluttua laittamaan akku takaisin sekä käynnistämään uudelleen. Tuo voi nopeuttaa puhelimen toimintaa. Huomaa myös oletko tallentanut biisit ja kuvat puhelimen muistiin vai muistikortille (todennäköisesti ovat kuitenkin kortilla).
      Siirrä myös tekstareita puhelimen muistista muistikortille: mene Viestinvälitys - Viestit - Viestien hallinta - Puhelimessa. Tämän jälkeen valitse Avaa, mene Asetukset ja Siirrä kohteeseen -> Muistikortti
      Näin saat tilaa puhelimen muistiin ja todennäköisesti myös puhelimen toiminta nopeutuu.
      Kun olet siirtänyt tärkeitä tekstareita muistikortille ja poistanut tarpeettomat, käynnistä puhelin uudelleen. Tuo kuvaamasi hitaus viittaisi siihen, että puhelimessa on päällä "turhaa kuormaa".

• ville222

minulla on sama kännykkä ollut jo vuoden, eikä ole ollut samaa ongelmaaa, mutta videot ei näy hyvin muistikortilla kun ostin uuden 2GB muistikortin

• Anonyymi

Jos 2gt ram, se voi aiheuttaa nykimistä.

• Anonyymi

Suoritin vaikuttaa nopeuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1957
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1882
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1425
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1231
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1184
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      87
      700
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe