Onko Kimillä mitään toivoa Tämän kauden F1 kisoissa.Vai kannattaisko Kimin laittaa hanskat naulaan?? Montoya vie nimittäin koko potin ja Kimi ei pääse edes pisteille.....
Kimillä toivoa ??
6
727
Vastaukset
- aapo
en mä tiedä.
- mii
ootko tosiaan tätä mieltä?? millä perusteilla??
hanskat naulaan näin aikasessa vaiheessa!eihän Kimi oo päässy vielä kunnolla ees vauhtiin urallaan ja sä oot jo ehottamassa että Kimin pitäs laittaa hanskat naulaan *pah* kyllähän Kimi sentään pisteille pääsee ja voittaa muutaman kisan, mutta myöskään mä en usko että Kimi vielä TÄLLÄ kaudella voittaa mestaruutta koska auto on niin paska yleensä! - mä vaan...
kyl kimillä on toivoo!!
se jätkä uskoo itteensä!!
on toinen asia erikseen,et kestääks niitte auto.. - pikkupiru
kimin ei kannata laittaa hanskoja tiskiin kimi voitaa tänä vuonna mestaruuden
- pikkupieru
Eipä voittanut vaan vasta 3 vuotta myöhemmin.
- fani fan
miks jotkut miettiii jotain hanskoja, ei ymmarrä?
monet kyllä kesällä jättää hanskat johkin, mutta tuskin koko vuodeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1169708- 949312
- 207875
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä257209Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776264Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585408Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84678En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234375- 384303
- 394223