Elikkä mun silmien valkuaisten reunat on välillä vähän kellertäviä, ei itse huomaa peilistä ellei tarkkaan katso, vaan kaveri huomautti siitä. Kellertävä osa on siis vain valkuaisen ulkoreunoilla. suonia menee onkin verran siinä. Iho on minusta ihan normaalin värinen. Olen ollut auringossa nyt viikon ajan melkein kokopäivän koska olin leirillä. En juo enkä polta. Tätä on nyt ollut muutama päivä, tai ainakin kaveri vasta siitä toissapäivänä sanoi. Ikää mulla on 14 v. Mitähän vois olla?
Pelottaa vaan että onko jotain vakavampaa.
keltaiset valkuaisen reunat
5
5809
Vastaukset
- dghghgfh
mutta ei ne valkuaiset kellerrä kuin ihan sen verran että justiin huomaa jos tarkkaan kattoo. ja ei oikeeestaan mitöön noista oireista ole ollu kun tuota edellistä vähän. ja ne valkuaiset kellertää vain silmän klo 14-16 välillä ja 08-10. ja kun en juo enkä käytä mitään neuloja tai oo nussinu ketään niin miten vois olla tuo kun siinä sanottiin että voi johtua hepatiitistä tai alkoholista. ja oon kuullu että tuota on monessa vaarattomassakin jutussa tuota kellerrystä.
- fgdfgfdg
ja lisään vielä että ne kellertävät kohdat ei näy aina, äsken kun kävin katsomassa niin kellerrystä ei näkynyt juuri ollenkaan. oon juonu aika paljon kolajuomia tässä viime aikoina, onkohan sillä vaikutusta?
- ............
fgdfgfdg kirjoitti:
ja lisään vielä että ne kellertävät kohdat ei näy aina, äsken kun kävin katsomassa niin kellerrystä ei näkynyt juuri ollenkaan. oon juonu aika paljon kolajuomia tässä viime aikoina, onkohan sillä vaikutusta?
jos sulla on helposti ärtyvät silmät, voi kellertää (jos paljo verisuonia, silmät punoittaa). mutta voithan kävästä lääkärillä...
- Anonyymi
Mulla on ihan sama juttu. Mutta minulla on myös pieniä verenvuotoja silmässä, että saattaa olla siitä, mutta en oo varma. Toivottavasti kummallakaan ei oo mitään maksaongelmia tai muuta vakavaa. Minäkin olen 14
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218461Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391631- 3811361
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2871340- 61285
- 671232
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331050Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241036Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36968