ninjan mallien eroja??

ninjakuume

HEI!

Olisiko joku asiasta oikeasti tietävä? Eli mitä eroa on ninjan malleilla kun on ninjaa ja ninja r:ää ym.. eli kaikesta mallien eroista tietoja saa laittaa. ja meneekö se vuosimallin mukaan kun joissain on terävämpi perä vai johtuuko juuri näistä eri malleista?
Ja kun nyt suunnittelen uudehkon pyörän ostoa (600)
niin kumpi olisi parempi, gsxr vai ninja?

hyviä ja huonoja puolia molemmista...

t.tietämätön

kiitos kaikillle etukäteen!

20

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroja

      Ninja ei ole mikään mallimerkki eikä mallitunnus. Se on vaan tarra jota kawa on laitellut mm. zx,zxr ja gbz malleihin.
      Ärrä on joissakin vanhemmissa malleissa tarkoittanut neljäpyttyistä moottoria.

      Aiheesta on kirjoiteltu aiemminkin ja jotkut on ninjassa suurempiakin merkityksiä ollut näkevinään mutta niistä ei ole kuultu perusteita....

      • joooooop

      • eroja..
        joooooop kirjoitti:

        http://www.kawasaki.fi/Ninja250R


        Mikäs tollanen mahtaa olla etteis vaan ninja....

        Kovin näytti tuo linkkisi ninja zx:ltä. Mistä oli vaan jätetty zx pois.

        Sito Gruppo the parent company of LeoVince USA uses the latest technology with unique hands on craftsmanship to deliver the highest performance Motorycle Exhaust, Scooter Exhaust and ATV Exhaust

        Zdjęcia Kawasaki ZX250R 2008



        Mutta ei sen väliä olkoon vaikka sitten ninja jos se paremmalta niin kuulostaa....


      • mallisto
        eroja.. kirjoitti:

        Kovin näytti tuo linkkisi ninja zx:ltä. Mistä oli vaan jätetty zx pois.

        Sito Gruppo the parent company of LeoVince USA uses the latest technology with unique hands on craftsmanship to deliver the highest performance Motorycle Exhaust, Scooter Exhaust and ATV Exhaust

        Zdjęcia Kawasaki ZX250R 2008



        Mutta ei sen väliä olkoon vaikka sitten ninja jos se paremmalta niin kuulostaa....

        on olemassa...
        Lukeekaa allaolevasta jos osaatte...

        http://www.kawasaki.fi/news.asp?Id=340E9424AA5


      • eroja...
        mallisto kirjoitti:

        on olemassa...
        Lukeekaa allaolevasta jos osaatte...

        http://www.kawasaki.fi/news.asp?Id=340E9424AA5

        En ole onnistunut tuoltakaan sivustolta vielä lukemaan mitä se ninja kawasakeissa käytännössä tarkoittaa?
        Kerro jos saat selville.

        Veikkaisin että on vaan brändäystempaus niille jotka haluaa vehkeensä ninja nimellä ostaa.
        Tuolta listalta näytti puuttuvan zx-11 NINJA.


      • mallisto
        eroja... kirjoitti:

        En ole onnistunut tuoltakaan sivustolta vielä lukemaan mitä se ninja kawasakeissa käytännössä tarkoittaa?
        Kerro jos saat selville.

        Veikkaisin että on vaan brändäystempaus niille jotka haluaa vehkeensä ninja nimellä ostaa.
        Tuolta listalta näytti puuttuvan zx-11 NINJA.

        onse nyt ihme jos ei osaa lukee...
        ninja mallisto juhlii 25v vuotistaivaltaan...
        joka perhanan pyörän mallinimessä on ninja....
        ihme jäärä...


      • jooooooop
        eroja.. kirjoitti:

        Kovin näytti tuo linkkisi ninja zx:ltä. Mistä oli vaan jätetty zx pois.

        Sito Gruppo the parent company of LeoVince USA uses the latest technology with unique hands on craftsmanship to deliver the highest performance Motorycle Exhaust, Scooter Exhaust and ATV Exhaust

        Zdjęcia Kawasaki ZX250R 2008



        Mutta ei sen väliä olkoon vaikka sitten ninja jos se paremmalta niin kuulostaa....

        on kylläkin kawasaki ninja 250r


      • gpz 900
        mallisto kirjoitti:

        onse nyt ihme jos ei osaa lukee...
        ninja mallisto juhlii 25v vuotistaivaltaan...
        joka perhanan pyörän mallinimessä on ninja....
        ihme jäärä...

        Höpö höpö. Ninja on Kawasakin markkinoinnissa käyttämä nimi ja esim. listassa ensimmäisenä oleva pyörä on malliltaan GPZ900R ja sitä ei suomessa ole ikinään myyty Ninjana.

        Lueppa vaikka Kawan historiasta. Äläkä lue mitään jenkkiläistä historiaa sillä jenkkilässä kaikki Kawat on ninjoja.

        Esim. vaikka muualla maailmassa ER6F on ER6F mutta jenkkilässä se onkin Ninja650R. ER6N on sentään jenkkilässäkin ER6N.

        Legendaarinen Kawasakin vastaisku pappa Tunturille eli GPZ 500S on vieläkin jenkkilässä myynnissä ja varmaan arvaattekin minkä nimisenä sitä myydään, no tietenkin Ninja500R


      • eroja....
        mallisto kirjoitti:

        onse nyt ihme jos ei osaa lukee...
        ninja mallisto juhlii 25v vuotistaivaltaan...
        joka perhanan pyörän mallinimessä on ninja....
        ihme jäärä...

        Kuten edellinen tuossa jo jutusteli ninja merkillä on myyty eri mallisia pyöriä eri aikoina. Ninja ei ole sinänsä mikään malli. Vieläkään.
        Tuolta linkitetyltä mainossivustoltakaan ei käynyt täysin selville mikä se ninja loppujen lopuksi on. Eli mikä niitä kaikkia ninja pyöriä yhdistää. (veikkaisin siis mainostemppua ja brändäyskikkaa kulkevimmille malleille)

        Itekin olen samaa koittanut joskus selvitellä ja ei ole vastausta kuulunut. Kerro sinä nyt sitten mikä tekee pyörästä ninjan ja mikä ei?
        Eli esim. miksi kawasaki 250 Ninja on Ninja.
        Mutta zx250 ei?


      • se ninja
        eroja.... kirjoitti:

        Kuten edellinen tuossa jo jutusteli ninja merkillä on myyty eri mallisia pyöriä eri aikoina. Ninja ei ole sinänsä mikään malli. Vieläkään.
        Tuolta linkitetyltä mainossivustoltakaan ei käynyt täysin selville mikä se ninja loppujen lopuksi on. Eli mikä niitä kaikkia ninja pyöriä yhdistää. (veikkaisin siis mainostemppua ja brändäyskikkaa kulkevimmille malleille)

        Itekin olen samaa koittanut joskus selvitellä ja ei ole vastausta kuulunut. Kerro sinä nyt sitten mikä tekee pyörästä ninjan ja mikä ei?
        Eli esim. miksi kawasaki 250 Ninja on Ninja.
        Mutta zx250 ei?

        on mallisto ei malli.. sitä tässä on koko ajan toitotettu, mutta kun ei tajuu niin ei tajuu,,,,,,


      • eroja....
        se ninja kirjoitti:

        on mallisto ei malli.. sitä tässä on koko ajan toitotettu, mutta kun ei tajuu niin ei tajuu,,,,,,

        Hoh-hoijakkaa. Keskustele nyt lasten sitten järkevästi...


      • apuun
        eroja.... kirjoitti:

        Hoh-hoijakkaa. Keskustele nyt lasten sitten järkevästi...

        äiti,, lapses huutaa


      • 500r
        gpz 900 kirjoitti:

        Höpö höpö. Ninja on Kawasakin markkinoinnissa käyttämä nimi ja esim. listassa ensimmäisenä oleva pyörä on malliltaan GPZ900R ja sitä ei suomessa ole ikinään myyty Ninjana.

        Lueppa vaikka Kawan historiasta. Äläkä lue mitään jenkkiläistä historiaa sillä jenkkilässä kaikki Kawat on ninjoja.

        Esim. vaikka muualla maailmassa ER6F on ER6F mutta jenkkilässä se onkin Ninja650R. ER6N on sentään jenkkilässäkin ER6N.

        Legendaarinen Kawasakin vastaisku pappa Tunturille eli GPZ 500S on vieläkin jenkkilässä myynnissä ja varmaan arvaattekin minkä nimisenä sitä myydään, no tietenkin Ninja500R

        pappatunturi on aika kaukana tästä laitteesta,,,

        http://www.kawasaki.com/Products/product-details-features.aspx?autoplay=false&id=160&scid=0



        ja GPZ900R NINJA

        http://www.webhackande.se/~richie/gpz900r_e.html
        http://www.900r.de/
        http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_gpz900r_90.htm


      • Tp
        jooooooop kirjoitti:

        on kylläkin kawasaki ninja 250r

        Tuolla on lisää 250r Ninjasta: www.250r.webs.com


      • NINJANINJANINJANINJA
        Tp kirjoitti:

        Tuolla on lisää 250r Ninjasta: www.250r.webs.com

        Köhöm.. Mulla on ihan ikioma "ninja" vuodelta 94. "Ninja" tarkoittaa hyvin montaa Kawasakin mallia ts. se on Kawasakin nimitys niiden katupyörille. Sen tiedän ihan oikeesti faktana, että mun pyörä ei ole mikään V II tun ninja virallisesti vaikka siinä ninjan tarrat onkin. Se on ZX-9R!! On olemassa zx-250R, zx-6r, zx-7r, zx-9r, zx-10r, zx-12r ja noista malleista joka ikinen kantaa nimeä ninja! Jos meet kauppaan ostaa mp:tä ja sano et haluut ninjan, niin ensimmäiseksi ne kysyy, että mikäköhän ninja? Sit sun täytyy kertoo niille se malli, minkä haluat, etli jokin yllä mainituista. Mun rekisteriotteessakin lukee ZX-9R eikä mikään ninja!

        Ei puolet Etelä-Suomen datsuneistakaan oo mitään "Hyvinkään Auto" -mallisia, vaikka niissä se tarra lukeekin.


      • jep jep
        NINJANINJANINJANINJA kirjoitti:

        Köhöm.. Mulla on ihan ikioma "ninja" vuodelta 94. "Ninja" tarkoittaa hyvin montaa Kawasakin mallia ts. se on Kawasakin nimitys niiden katupyörille. Sen tiedän ihan oikeesti faktana, että mun pyörä ei ole mikään V II tun ninja virallisesti vaikka siinä ninjan tarrat onkin. Se on ZX-9R!! On olemassa zx-250R, zx-6r, zx-7r, zx-9r, zx-10r, zx-12r ja noista malleista joka ikinen kantaa nimeä ninja! Jos meet kauppaan ostaa mp:tä ja sano et haluut ninjan, niin ensimmäiseksi ne kysyy, että mikäköhän ninja? Sit sun täytyy kertoo niille se malli, minkä haluat, etli jokin yllä mainituista. Mun rekisteriotteessakin lukee ZX-9R eikä mikään ninja!

        Ei puolet Etelä-Suomen datsuneistakaan oo mitään "Hyvinkään Auto" -mallisia, vaikka niissä se tarra lukeekin.

        Edellinen tietää mistä puhuu!! Ninja mallista pyörää ei ole olemassakaan. Se on vain tarra joka on lempinimi mikä on annettu zx-250R, zx-6r, zx-7r, zx-9r, zx-10r, zx-12r mallisille pyörille.


      • Ninja--Inkeri
        NINJANINJANINJANINJA kirjoitti:

        Köhöm.. Mulla on ihan ikioma "ninja" vuodelta 94. "Ninja" tarkoittaa hyvin montaa Kawasakin mallia ts. se on Kawasakin nimitys niiden katupyörille. Sen tiedän ihan oikeesti faktana, että mun pyörä ei ole mikään V II tun ninja virallisesti vaikka siinä ninjan tarrat onkin. Se on ZX-9R!! On olemassa zx-250R, zx-6r, zx-7r, zx-9r, zx-10r, zx-12r ja noista malleista joka ikinen kantaa nimeä ninja! Jos meet kauppaan ostaa mp:tä ja sano et haluut ninjan, niin ensimmäiseksi ne kysyy, että mikäköhän ninja? Sit sun täytyy kertoo niille se malli, minkä haluat, etli jokin yllä mainituista. Mun rekisteriotteessakin lukee ZX-9R eikä mikään ninja!

        Ei puolet Etelä-Suomen datsuneistakaan oo mitään "Hyvinkään Auto" -mallisia, vaikka niissä se tarra lukeekin.

        "Mun rekisteriotteessakin lukee ZX-9R eikä mikään ninja!"

        Mun rekisteriotteessa lukee Ninja, et sillee..


      • SiinäTeille
        Ninja--Inkeri kirjoitti:

        "Mun rekisteriotteessakin lukee ZX-9R eikä mikään ninja!"

        Mun rekisteriotteessa lukee Ninja, et sillee..

        Sulla on paska vakuutusyhtiö, joka ei tiedä mistä puhuu.. Lukeeko sulla oikeesti mallin kohdalla Ninja?? Suosittelen vaihtamaan kiireen vilkkaan vakuutusyhtiötä.. Ninja EI OLE MALLI vaan SE ON MALLISTO!

        Katsokaa mitä eroa on sanoilla malli ja mallisto:
        http://fi.wiktionary.org/wiki/Toiminnot:Haku?search=mallisto&go=Siirry


      • Ninja--Inkeri
        SiinäTeille kirjoitti:

        Sulla on paska vakuutusyhtiö, joka ei tiedä mistä puhuu.. Lukeeko sulla oikeesti mallin kohdalla Ninja?? Suosittelen vaihtamaan kiireen vilkkaan vakuutusyhtiötä.. Ninja EI OLE MALLI vaan SE ON MALLISTO!

        Katsokaa mitä eroa on sanoilla malli ja mallisto:
        http://fi.wiktionary.org/wiki/Toiminnot:Haku?search=mallisto&go=Siirry

        1. Vakuutusyhtiöllä ei ole mitään tekemistä mallimerkintöjen kanssa. Ake tai Aken valtuuttama katsuri kirjoittaa ne rekisteri/katsastus - todistukset. Mulla oli "ote" kädessä jo ennen kuin oli vakuutusyhtiötä edes mietitty ja siinä "otteessa" luki NINJA.

        2. Lueppa se oma rekisteriottees vielä kerran ja jos et itse osaa niin pyydä mutsias lukemaan. Uusissa rekisteriotteissa ei edes ole mitään kohtaa "MALLI" vaan siellä on ainoastaan Merkki, Kauppanimi ja tyyppi.
        -----------------------------------------------------------------------------------------------------
        ""Katsokaa mitä eroa on sanoilla malli ja mallisto:
        http://fi.wiktionary.org/wiki/Toiminnot:Haku?search=mallisto&go=Siirry""
        MALLI:
        Suomi Substantiivi: malli. valmiiksi näytetty tapa tai esimerkki , jonka mukaan pitää toimia: Onnistut, jos toimit mallin mukaan. ...

        MALLISTO: ei löytynyt, mutta vastine englannista on collection
        Englanti Substantiivi: mallisto Ranska Substantiivi: collection. kokoelma Luokka:Ranskan sanat-co.

        No eipä ihme et sää oot sekasi jos tommosista katselet mikä mikäkin on.

        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


        Mut enivei, mun rekisteriotteessa lukee Ninja ja jos se sua kiukuttaa niin valita mutsille ( tai AKElle)


      • kawaaaa..
        Ninja--Inkeri kirjoitti:

        1. Vakuutusyhtiöllä ei ole mitään tekemistä mallimerkintöjen kanssa. Ake tai Aken valtuuttama katsuri kirjoittaa ne rekisteri/katsastus - todistukset. Mulla oli "ote" kädessä jo ennen kuin oli vakuutusyhtiötä edes mietitty ja siinä "otteessa" luki NINJA.

        2. Lueppa se oma rekisteriottees vielä kerran ja jos et itse osaa niin pyydä mutsias lukemaan. Uusissa rekisteriotteissa ei edes ole mitään kohtaa "MALLI" vaan siellä on ainoastaan Merkki, Kauppanimi ja tyyppi.
        -----------------------------------------------------------------------------------------------------
        ""Katsokaa mitä eroa on sanoilla malli ja mallisto:
        http://fi.wiktionary.org/wiki/Toiminnot:Haku?search=mallisto&go=Siirry""
        MALLI:
        Suomi Substantiivi: malli. valmiiksi näytetty tapa tai esimerkki , jonka mukaan pitää toimia: Onnistut, jos toimit mallin mukaan. ...

        MALLISTO: ei löytynyt, mutta vastine englannista on collection
        Englanti Substantiivi: mallisto Ranska Substantiivi: collection. kokoelma Luokka:Ranskan sanat-co.

        No eipä ihme et sää oot sekasi jos tommosista katselet mikä mikäkin on.

        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


        Mut enivei, mun rekisteriotteessa lukee Ninja ja jos se sua kiukuttaa niin valita mutsille ( tai AKElle)

        huomenna sen sit näkee mitä rekisteriotteessa lukee, kun uusi ninja haetaa kotio.. laitan sen sitten tänne teille tiedoksi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      218
      1703
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1574
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1278
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1209
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1177
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1125
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1085
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1026
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      93
      997
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      993
    Aihe