Kirous

Aloitteleva

Kertokaa hyvät ja pahat ihmiset, kuinka kirota ihminen magian keinoilla, että hän kärsisi normaalia enemmän jonkin aikaan ja kuolisi sitten pois?

33

5496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ashe

      Tuollasia kannata ajatella, huonosti siinä vaan käy. Varsinki jos oot aloittelija. En mä saarnata halua mutta jos oikeasti kiroat jonkun noin pahasti niin se tulee sulle jotenki takaisin. Et välttämättä edes onnistu aiheuttamaan sille ihmiselle mitään harmia mutta sun niskaan saattaa yllättäen kerääntyä paskaa.

      • ashe

        Ja siis jos se ihminen on tehnyt sulle jotain pahaa niin teet vaan jonkun sellasen taian että se saa mitä ansaitsee, luonto hoitaa loput. Sillon et itse ole siinä aktiivisesti mukana.


      • Saunatonttu
        ashe kirjoitti:

        Ja siis jos se ihminen on tehnyt sulle jotain pahaa niin teet vaan jonkun sellasen taian että se saa mitä ansaitsee, luonto hoitaa loput. Sillon et itse ole siinä aktiivisesti mukana.

        mistäs mitenkäs nuo tuommoset taidot karttuu? Minä olisin ERITT. kiinnostunut...!!! Olis kyllä vähän tuollanen tilanne... ihminen teki pahaa miulle ja haluaisin kostaa mutta kun en tiedä magiasta mitään niin olis kiva tietää mistä voisi aloittaa? mitä suosittelet?


      • Noita-nainen
        Saunatonttu kirjoitti:

        mistäs mitenkäs nuo tuommoset taidot karttuu? Minä olisin ERITT. kiinnostunut...!!! Olis kyllä vähän tuollanen tilanne... ihminen teki pahaa miulle ja haluaisin kostaa mutta kun en tiedä magiasta mitään niin olis kiva tietää mistä voisi aloittaa? mitä suosittelet?

        Tama on vahan sellainen juttu ilmeisesti, etta "joillakin sita on" ja "joillakin sita ei ole".....meinaan etta olen joskus raivoissani sanonut ja ajatellut yhta sun toista...siis ihmisesta josta en ole pitanyt.....kaikenlaista "jannaa" tapahtui...mutta ehka oli tarkoitettukin, etta tapahtuu? Ehka mina olin vain "osa ketjua..."??

        Tai sitten todellakin osaan halutessani kirota ihmisia ja mikas sen kaytannollisempaa, mutta taytyy myontaa, etta paljon paskaa kaatuu minunkin niskaani saannollisesti, niin etta ehka paras tapa suhtautua olisi sellainen "neutraali" kaiken puolin......ja antaa sitten luonnon hoidella ikavat tapaukset, jos silta nayttaa...:)


      • ashe
        Noita-nainen kirjoitti:

        Tama on vahan sellainen juttu ilmeisesti, etta "joillakin sita on" ja "joillakin sita ei ole".....meinaan etta olen joskus raivoissani sanonut ja ajatellut yhta sun toista...siis ihmisesta josta en ole pitanyt.....kaikenlaista "jannaa" tapahtui...mutta ehka oli tarkoitettukin, etta tapahtuu? Ehka mina olin vain "osa ketjua..."??

        Tai sitten todellakin osaan halutessani kirota ihmisia ja mikas sen kaytannollisempaa, mutta taytyy myontaa, etta paljon paskaa kaatuu minunkin niskaani saannollisesti, niin etta ehka paras tapa suhtautua olisi sellainen "neutraali" kaiken puolin......ja antaa sitten luonnon hoidella ikavat tapaukset, jos silta nayttaa...:)

        Oon kyl henk.koht sitä mieltä että paras pitäytyä mahdollisimman neutraalina taikojen ym suhteen. Ja jos jotain magiaa lausuu niin tehkää ihmiset selväksi niille joiden voimia pyydätte että ette yritä "pakottaa" asioita tapahtumaan vaan pyydätte niitä tavallaan siirtymään siihen suuntaan mihin tahdotte jos se on mitenkään mahdollista :) Oon kerrankin yrittäny erästä exää kirota ja sen jälkeen vaan koko ajan ajattelin häntä enkä näyttäny pääsevän asiasta mihinkään kun mies itse ei kokenut mitään pahaa elämässään. Toinen seuraus oli että nykyään tyyppi ei tunnista mua jos tuun vastaan vaikken oo oikeastaan muuttunu yhtään. Myöhemmin oon oppinu ettei tuollasia passaa tehdä ja paha olo siitä vaan tulee.

        Toiseksi, ehkä joillakin tosiaan on se ja joillakin ei mut uskon että kaikki pystyy kehittämään itseään. En kuitenkaan usko että magia on sellanen helppo yleisratkaisu kaikkeen. Enemmänkin ehkä jos vaikka verrataan että menetät jalkasi niin tuskin (vaikka ehkä joskus harvoin voi näinkin hyvin onnistua jos maailma suo) sulle uusia kasvaa mutta oletettavasti joku antaa sulle kainalosauvat, pyörätuolin tai proteesit. Magia ei paranna mutta auttaa pystyyn. Joskus :)


    • Agwé

      No minkä rikkeen ja ketä vastaan se ihminen on tehnyt? Siitähän se aika pitkälti riippuu.


      :a:

      • Aloitteleva

        Minua. Tuli riitaa. Ensin tappelu. Jälkeenpäin paskanpuhumista. Olen melko "uusi" tässä kaupungissa joten luotto minuun on vaakalaudalla.


      • Agwé
        Aloitteleva kirjoitti:

        Minua. Tuli riitaa. Ensin tappelu. Jälkeenpäin paskanpuhumista. Olen melko "uusi" tässä kaupungissa joten luotto minuun on vaakalaudalla.

        >> Minua. Tuli riitaa. Ensin tappelu. Jälkeenpäin paskanpuhumista. Olen melko "uusi" tässä kaupungissa joten luotto minuun on vaakalaudalla. >>

        Mistä nämä erimielisyydet johtuvat?

        :a:


      • Aloitteleva
        Agwé kirjoitti:

        >> Minua. Tuli riitaa. Ensin tappelu. Jälkeenpäin paskanpuhumista. Olen melko "uusi" tässä kaupungissa joten luotto minuun on vaakalaudalla. >>

        Mistä nämä erimielisyydet johtuvat?

        :a:

        >> Minua. Tuli riitaa. Ensin tappelu. Jälkeenpäin paskanpuhumista. Olen melko "uusi" tässä kaupungissa joten luotto minuun on vaakalaudalla. >>



        Pyörittiin samassa porukassa.
        Diagnoosi:
        Hän piti/pitää minua ylpeenä kusipäänä, semmoisena joka pitää oman päänsä. Ja nainen on tämän takana."Vaara menettää kasvonsa naisen edessä" tai suurimmalta osin siitä että hänen tyttöystävänsä ei pidä minusta, ja hän tuntee itsensä uhaksi. Kateutta ja vihaa on takana. Valtataistelua.

        Lisäkommentti: Hän löysi "hämärän porukan". Uhkailua on tullut että "porukalla käyvät kimppuun".Myöhemmät tiedustelut ovat osottaneet että nämä narkkarit ja muut luupäät voisivat tehdäkkin niin. Hän pelkää minua???
        Pitäisi päästä hänestä eroon jotta voisin olla jälleen rauhassa.
        Minulla ei ole tarpeeksi "ihmisiä takanani" johon voisin turvautua. En moiti heitä, ei he ole tähän soppaan missään mielessä sekaantuneet.

        Näin, toivottavasti oli selventävästi sanottu.


      • Aloittanut

        Tuleeko sitä tietoa, vai panttaatteko sitä?


      • Agwé
        Aloittanut kirjoitti:

        Tuleeko sitä tietoa, vai panttaatteko sitä?

        En minä ole mikään panttitoimisto. Olen tässä ihan ajan kanssa pohdiskellut kysymystäsi ja tilannettasi. En katsos ole mikään death-spellien asiantuntija eikä vastauksia moniinkaan magiaa koskeviin asioihin tule kuin tykin suusta. Luehan nyt ensi hätään Ifritin vastaus, siinä vaikutti olvan aika paljon olennaista tietoa, ja vieläpä omasta kokemuksesta.

        :a:


      • Anonyymi
        Aloitteleva kirjoitti:

        Minua. Tuli riitaa. Ensin tappelu. Jälkeenpäin paskanpuhumista. Olen melko "uusi" tässä kaupungissa joten luotto minuun on vaakalaudalla.

        Minullakin oli riita silloisen vihollisen kanssa olin ollut tekemisissä magioiden kanssa jopa itse saatanan kanssa noin 10 vuotta niin päätin ihan raivopäissäni kirota kyseisen henkilön koska olen ammattilainen se oli tyhmä temppy ainakin 2 vuotta se mun viha tyyppi muuttu vähän niinkuin vammaiseksi joten ei kannata kokeilla mutta jos haluat välttä mättä tehdä niin kysy minulta jookos niinkun ananas ja kookos :)


    • Kultapoika

      ... sellainen järjestelmä, joka palauttaa kaiken tasapainoon. Sinun ei tarvitse siitä huolehtia. Se on syyn ja seurauksen laki. Karmana myös tunnettu.

      Karman käsite liittyy olennaisesti jälleensyntymään. Eli mikäli et ole aikaisemmissa inkarnaatioissasi aiheuttanut tällä "hankalalle" ihmiselle vaikeuksia, tämä henkilö tulee vastaisuudessa hyvittämään nämä mahdollisesti aiheuttamansa ongelmat sinulle. Jos taas sinä olet häslännyt ja häiriköinyt aikaisemmin tämän henkilön kanssa, on tämän nykyisen inkarnaatiosi kohtaamat ongelmat vain sinun tapasi sovittaa tekemäsi töppäilyt.

      Tämä on nyt sitten hyvin yksinkertaistettu selvitys asiasta. Elämään kuuluu olennaisesti oppiminen ja kehittyminen. Ja usein vaikeudet (erityiseti ihmissuhteissa) saavat meidät tarkastelemaan omia käyttäytymis- ja ajattelumallejamme. Jos olemme siihen kylliksi kypsiä. Olisiko sinulla mitään opittavaa suhteestasi tähän henkilöön?

      Jos sinusta tuntuu oikeutetulta alkaa kirota ihmisiä, ei muuta kuin anna mennä, mutta varoituksen sana lienee paikallaan; ennemmin tai myöhemmin joudut kirouksesi sovittamaan. Olen ollut mukana sellaisissa henkisissä ryhmissä, joissa ihmisistä on poistettu vuosituhansia vanhoja (ja uudempiakin) kirouksia ja parannettu niiden aiheuttamia vammoja. Tervetuloa tähän joukkoon sitten kun olet kyllin kypsä vastaamaan teoistasi!

      • Agwé

        Mistä voit tietää, ettei tämä kostoa tahtova henkilö itse asiassa ole juuri se, jonka universumi on määrännyt täyttämään karman lain, siis aiheuttamaan haittaa jollekin, joka on pahalla teollaan ansainnut saada sen takaisin itselleen? Eli mistä voit tietää, että tämä kostoa havitteleva ihminen koston tehtyään saisi itselleen karmanvelkaa? Yhtä hyvin kuin tuottaa karmanvelkaa sille joka kostaa, tuloksena voi olla karmanvelan poistuminen siltä jolle kostetaan. Mitäs siihen sanot, häh?!

        :a:


      • Kultapoika
        Agwé kirjoitti:

        Mistä voit tietää, ettei tämä kostoa tahtova henkilö itse asiassa ole juuri se, jonka universumi on määrännyt täyttämään karman lain, siis aiheuttamaan haittaa jollekin, joka on pahalla teollaan ansainnut saada sen takaisin itselleen? Eli mistä voit tietää, että tämä kostoa havitteleva ihminen koston tehtyään saisi itselleen karmanvelkaa? Yhtä hyvin kuin tuottaa karmanvelkaa sille joka kostaa, tuloksena voi olla karmanvelan poistuminen siltä jolle kostetaan. Mitäs siihen sanot, häh?!

        :a:

        suurempaa kokonaisuutta ja siksi en tuominnut Aloittelevan aikeita. Jokaisella teolla ja tekemättä jättämisellä on juuri oikea paikkansa universumissa. Eli kirouksen asettaja varmasti palvelee Suurta Suunnitelmaa omalla tavallaan.

        Asian vaan tekee monimutkaiseksi se, että tähän suunnitelmaan sisältyy kaikki ajateltavat mahdollisuudet. Ei siis ole yhtä tiettyä oikeaa ratkaisua johonkin tilanteeseen. Kaikki ratkaisut ovat lopputuloksen kannalta oikeita. Valinnoistamme riippuu ainoastaan se, kuinka pitkän kiertomatkan haluamme tehdä ennen maaliin pääsyä.

        Kokemuksesta voin kertoa että kaikki energia jota lähetät, palaa luoksesi. Siksi en singauttele enää kirouksia tai pahoja ajatuksia tietoisesti kenellekään. Silmä silmästä -toimintatapa tahtoo nimittäin johtaa pahaan kierteeseen Katso vaan maailmanpolitiikkaa...

        Karmavelka kannattaa ottaa ensin selville ja sitten miettiä sen poistamista. Anteeksianto on siinä hyvä keino.


      • Anonyymi

        Mä ainakin voisin tulla ryhmään.. mulla on kirouksia ... nää kiroukset on vanhempia ja sama toidtuu uudessa elämässä aina.miten voin liittyä ryhmään?

        elina


    • enkeli

      Mistähän ihmeen syystä haluaisit kirota jonkun? Nykypäivänä on paljon näppärämpiäkin tapoja selvittää ihmissuhdeproblematiikkaa, kuten erilaiset terapiat.

      Tiedätkö, että tekemäsi kirous palaa luoksesi moninkertaisena? Eli joudut itse kärsimään tekosi ennemmin tai myöhemmin, se on maailmankaikkeuden laki. Anna mieluummin hyvän kiertää, se palaa myöskin moninkertaisena luoksesi!

      • Aloitteleva

        Olen ihminen.
        En sopeudu ympäristöön, joten muokkaan sitä sopivaksi itselleni.

        Kärsin sen mitä on kärsittävää "itse minä ristini kannan"

        Terapiaan menen silloin kun huomaan itsessäni vian tässä asiassa.

        Minkä takia annan olemattoman hyvän kiertää jos sitä ei ole???


    • Ifrit

      No, ensinnäkin kirouksen voima riippuu oman tahtomisesi intensiivisyydestä, kokemastasi vääryydentunteesta ja kuinka pystyt laittamaan sen purkauksenomaisiin eleisiin. Joskus tuota kutsutaan rituaaliksi. Kannattaisi varmaan hankkia yleistä kykyä magiassa ennenkun alkaa kirouksia tekemään, niissä tuppaa olemaan sivuvaikutuksia varsinkin aloittelijoilla. (Nimim. kokemusta on.)

      Kerro lisää ajatuksistasi ja miten ajattelit tuon toteuttaa niin voin kommentoida lisää.

    • Corleone

      ... murhaa. En suosittele, joutuu vaikeuksiin. Ennemmin tai myöhemmin.

    • Aztharoth Hourupää

      >Kertokaa hyvät ja pahat ihmiset, kuinka kirota ihminen magian keinoilla, että hän kärsisi normaalia enemmän jonkin aikaan ja kuolisi sitten pois?

      Wanhaa Karate-kid-zen-paskaa ; jos et tiedä, sinun ei tarvitsekaan tietää.

      Peruste: sinun pitää ymmärtää ensin jotain magian luonteesta. Et voi heittää tulipalloa johon vihaamasi henkilö kärvenee, muuttua näkymättömäksi, ja teleportata pois paikalta.
      Se ei mene niin.

      Jos vihasi on puhdasta, jos haluat riittävästi tämän toisen henkilön kuolemaa, se tapahtuu. Mahdolliset asiaan liittyvät loitsut ovat sinäänsä irrelevantteja, sillä ne ovat vain keino kanavoida tahtoasi.

      Sen sijaan asia mitä sinun pitää kysyä itseltäsi on se, haluatko ryhtyä murhaajaksi? Haluatko että sielusi (tms) muuttuu ikuisiksi ajoiksi tekosi seurauksena? Haluatko muuttua ihmiseksi, joka on murhannut toisen ihmisen?

      Rebound-efekti on taattu. Ei sillä että maailma kostaisi, vaan sillä että maksamasi hinta on se, että Sinä kuolet osittain myös. Jokin sinussa muuttuu, ja sitä ei voi enään korjata.

      Jos kärsimäsi vääryys on tämän kaiken arvoinen, tee se. Mutta älä tee harkitsemattomia, magia ei ole mikään pakotie ja helppoa hokkuspokkusta. Kaikella on hintansa. Kyse on vaan siitä paljonko haluat maksaa, vai kannattaako sittenkin harkita uudestaan.

      Metodeja sinäänsä on maailma täynnä, mutta en usko että haluat tosissasi ryhtyä tähän, sillä jo se, että kysyt meiltä "asiantuntijoilta" neuvoa, kertoo jotain siitä kuinka valmis olet tällaiseen ryhtymään.

      • Aloitteleva

        Ihmiset muuttuu.



        Kyllä on.



        Olen harkinnut, ja tullut siihen lopputulokseen.
        Wanhaa Karate-kid-zen-shaissea; Opetuslapsi etsii Mestariansa.(Vaikkakin nimimerkin takana internetistä)

        Ps. On minulla järkeä tallella etten kirveen kanssa mene koputtelemaan oven taakse.


      • Andrea27

        Olipa kauniisti ajateltu!
        ja kirjoitettu myös.

        Minä uskon siihen, että paha synnyttää pahaa, ja vastapaha taas tekee tekijänsä onnettomaksi.

        Olen itse joutunut tekemisiin todella pahojen ihmisten kanssa, ja todennut, että ainoa, mikä heille todella on vaikeaa, on hyvyys.
        Vastaamalla pahalla, saat vain itsellesi vaikeuksia.

        Pahinta heille on, että antaa anteeksi, ja osoittaa, ettei heidän aiheuttamasa pahat asiat ole onnistuneet minua kaatamaan, olen ehkä huojunut, mutta edelleen pystyssä.

        Maailmasi on sellainen, kuin haluat sen olevan..


      • Aloittanut
        Andrea27 kirjoitti:

        Olipa kauniisti ajateltu!
        ja kirjoitettu myös.

        Minä uskon siihen, että paha synnyttää pahaa, ja vastapaha taas tekee tekijänsä onnettomaksi.

        Olen itse joutunut tekemisiin todella pahojen ihmisten kanssa, ja todennut, että ainoa, mikä heille todella on vaikeaa, on hyvyys.
        Vastaamalla pahalla, saat vain itsellesi vaikeuksia.

        Pahinta heille on, että antaa anteeksi, ja osoittaa, ettei heidän aiheuttamasa pahat asiat ole onnistuneet minua kaatamaan, olen ehkä huojunut, mutta edelleen pystyssä.

        Maailmasi on sellainen, kuin haluat sen olevan..


      • Haamu
        Aloittanut kirjoitti:

        Mulla on sellanen kutina, että tässä on nyt kyse ihmissuhdekiemuroista.

        Jos haluat näyttää vahvuutesi ja järkähtämättömyytesi, nouse ko. asian yläpuolelle. Voihan sitä magiaa käyttää itsesuggestioonkin. Neuvoni sinulle on, kokeile ensin rauhoittaa itsesi ja laita asiat tärkeysjärjestykseen. Jos edelleen vakavan harkinnan jälkeen tuntuu siltä, että pitää antaa takaisin, tee se sitten vasta mutta älä hyvä ihminen hätiköi. Kokemukseni mukaan magian pahin vihollinen on hätiköinti.


    • Helvetin Pelle

      Osui ja upposi.

      Minusta hra. Hourupää osui niin sanoakseni hampaan ytimeen - ja niin että vinkaisee oikein kunnolla. Aiheeseen on vaikea lisätä paljon mitään, kun itseäni terävämpi on jo tullut sanoneeksi kaiken olennainen.

      teidän

      Helvetin Pelle

      "Ennen helevetti umpeen jäätyy kun meikäpoika helevetin umpeen jäädyttää."

    • Ifrit

      Tässä nyt jonkinlaisen kirouksen esimerkki.

      Leivot vaikka pullan ja keskityt siihen että pulla olisi todella se henkilö jonka haluat kirota. Plussaa oikeanlaisen keskittymistilan saavuttamiseen on jos saat siihen jotain henkilöltä kuuluvaa. Sitten esim. revit sen tai annat koirille tai mitä mieleen juolahtaakin. Samalla hoet "sinä kärsit ja kuolet N.N.". Sitten unohdat koko jutun ja tyypin. Taputa käsiäsi kovasti yhteen tai tee muuten kova ääni, jonka jälkeen unohdat koko jutun. Toimivasta kirouksesta saat kuulla vaikka et seuraisikaan tilannetta. Älä anna tapahtuman pyöriä liikaa päässäsi.

      Vaiheet:
      1. Maaginen, fanaattinen mielentila
      2. Esittävän mallin luonti, jolla on yhteys kirottavaan. "Linkki"
      3. Mallin tuhoaminen.
      4. Irtautuminen mielentilasta ja toimituksesta.

      Homman hinta. Jos olet valmis tappamaan jonkun magialla niin se ei ole samanlaista kuin napin painallus. Se on äärimmäisen henkilökohtaista vähän kuin painiminen sotatantereella. Voit jopa kärsiä hommasta enemmän kuin "uhrisi" kuten palstan viesteistäkin huomaa. Onnistunut nagian käyttö muuttaa käyttäjäänsä usein kontrolloimattomasti, voi olla että jotkin "alitajuiset" halusi tai poissulkemat persoonallisuutesi osat nousevat yllättäen pintaan tai tulevat esille unissa. Tämä ei yleensä tapahdu heti vaan pikkuhiljaa.

      Ehkä tämä on jokin testi, haluat kuulla että onko magiassa jotain vakavasti otettavaa. Magia on äärettömän vakavaa puuhaa, minkä takia on hyvä säilyttää/kehittää reipas huumorintaju.

    • Suolaan puhaltaja

      '-------------------------------------------'
      -Donavi furem qui caracallam meam involavit-
      -----------------si ser us------------------
      -----------------si liber-------------------
      -----------------si baro--------------------
      -----------------si mulier------------------
      -hoc donum non redemat nessi sanguine suo---
      ----------------Aloitteleva-----------------
      .-------------------------------------------.

    • Lumia

      ..tapoin ensimmäisen ihmisen kirouksen avulla. Ja sekin tapahtui vahingossa. Kyseinen ihminen tuli soittamaan summeriani. Katsoin ovisilmästä ja totesin että siellä on eräs epämiellyttävä henkilö. En halunnut avata hänelle ovea, mutta hän vain jatkoi summerini rääkkäämistä..minua rupesi suunnattomasti ärsyttämään hänen röyhkeytensä.

      Tarpeeksi kauan summerin huutoa kuunneltuani sihisin viimein yksinkertaiset sanat: "kuole pois!!". Sellaista vihan tunnetta en ole varmaan koskaan aiemmin tuntenut. Säikähdin myöhemmin kun tajusin seisseeni peilin edessä kun lausuin ne sanat. Pelkäsin niiden jotenkin kimpoavan minulle takaisin..mutta niin ei käynyt.

      Kyseinen henkilö sen sijaan kuoli kahden päivän kuluttua. Hän hukkui järveen kalareissulla. Kuuleman mukaan sai sydänkohtauksen ja yritti uida rantaan. Itselleni ei tuosta kirouksen langettamisesta koitunut mitään..tein kai tavallaan hyvän teon, hänestä kun ei pitänyt kukaan, sillä hän käytti muita ihmisiä jatkuvasti hyväkseen.

      • Aztharoth Hourupää

        näin se käy, riittävästi tunnetta mukana. Teon oikeutukseen en sinäänsä ota mitään kantaa.


      • Lumia
        Aztharoth Hourupää kirjoitti:

        näin se käy, riittävästi tunnetta mukana. Teon oikeutukseen en sinäänsä ota mitään kantaa.

        ..siis en tietenkään tarkoittanut että se teko olisi ollut mitenkään oikeutettu. Tarkoitin, että ehkä se "katsottiin" jotenkin..oikeutetuksi, koska minulle ei jälkeenpäin tullut siitä mitään "takaisin"..


      • Ifrit
        Lumia kirjoitti:

        ..siis en tietenkään tarkoittanut että se teko olisi ollut mitenkään oikeutettu. Tarkoitin, että ehkä se "katsottiin" jotenkin..oikeutetuksi, koska minulle ei jälkeenpäin tullut siitä mitään "takaisin"..

        No mikä sen olisi tuominnut että siitä jotain takasin tulisi?


    • kokenut puhuu

      you messed with a witch now the witch messes with you this witch is now a bitch soon you'll agree too

      Keskity siihen ihmiseen ja lue tää sun pitää muistaa ulkoo ja sanoo täydellisesti oikein. samall kun oot keskittynyt siihen ihmiseen täydellisesti.. tää ei tee pahaa paljoo.. voi tuoda huonoa onnea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe