Jos teet liikaa töitä, et välitä puolisostasi.
Jos teet liian vähän töitä, olet patalaiska pummi.
Jos naisella on tylsä, yksitoikkoinen ja huonosti palkattu työ, se on
riistoa.
Jos miehellä on tylsä, yksitoikkoinen ja huonosti palkattu työ, hänen
tulisi ryhdistäytyä ja vaihtaa työpaikkaa.
Jos mies saa ylennyksen ennen naista, kyseessä on suosiminen.
Jos nainen saa ylennyksen ennen miestä, kyseessä on tasa-arvo.
Jos kerrot naiselle miten hyvännäköinen tämä on, se on seksuaalista
ahdistelua.
Jos olet hiljaa, se on miehistä välinpitämättömyyttä.
Jos mies itkee, hän on lälly.
Jos mies ei itke, hän on tunteeton.
Jos mies tekee päätöksen ilman naista, hän on sovinistisika.
Jos nainen tekee päätöksen ilman miestä, hän on vapautettu nainen.
Jos ostat naiselle kukkia, sinulla on taka-ajatuksia.
Jos et osta, olet itsekeskeinen tollo.
Jos mies on ylpeä saavutuksistaan, hän on narsisti.
Jos mies ei ole ylpeä saavutuksistaan, hänellä ei ole kunnianhimoa.
Jos naisella on päänsärky, hän on väsynyt.
Jos miehellä on päänsärky, hän ei rakasta naista ja hänellä on varmaankin joku toinen.
Miehet eivät voi voittaa
ikävä kyllä
2
1538
Vastaukset
- dope
ihmettä tää tekee täällä vitsipalstalla? sopis paremmin maailman menoa-palstalle tai naisten logiikkaan...
- zeeba
Hei, tää o huumoriteksti -palsta. Kattos otsakkeen alta tyylin sopivat viritelmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1794896Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063989Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513410
- 563379
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362838Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232296
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788