Onneksi on entinen mainio live messenger 8.1. olemassa...sen saa nykyäänkin vielä imuroitua netistä osoitteesta http://www.microsoft.com/DOWNLOADS/details.aspx?familyid=D78F2FF1-79EA-4066-8BA0-DDBED94864FC&displaylang=fi
Keskustelua tästä ja tuon samaisen linkin löydät
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1285681
Mukavaa mesekesää!!!!!!!!!!!!!!!!
uusi mese ei salli kirjautua...
5
368
Vastaukset
- MinäIte.
Tietty riippuu millä serverillä sun mese on.
Itselläni on 4 meseä auki ja jokaisessa eri tunnukset. Välillä jotku niistä voi "kaatua" mutta muut pysyvät "pystyssä". Asennatko samalla viruksetkin ihan suoraan koneelle? Melkoinen tietoturvariski käydä pelleilemään reikäisillä antiikkiohjelmilla kun uudempiakin löytyy.
- enkä lataa viruksia
eikä mesestä ole koskaan ollut haittaa...se 8-versio on ihan cute:)
enkä lataa viruksia kirjoitti:
eikä mesestä ole koskaan ollut haittaa...se 8-versio on ihan cute:)
Haittaohjelmat ajetaan koneelle sen vanhan ohjelman kautta. Esimerkiksi jos lähetetään sopivasti muotoiltu kuva joka on saastutettu, tai jopa hymiö. Eli tuollaisia ei missään nimessä pidä mennä käyttämään. Uudempia ohjelmia löytyy läjäpäin.
- onkelmaaa
jahas että muillakin ongelmia tuon uuden version kanssa, vähän oon jo pelänny että omassa koneessa ois jotain vikaa mutta en nyt sitte ole niin varma :D kohta kaks viikkoa yritetty sinnitellä ilman kunnollista meseä ja alkaa mennä hermot!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321