Oliko Elvarilla oikeasti seitsemän televisiota, joita hän katsoi yhtäaikaa? Ja se, että ampuiko hän todella yhtä televisiota ja miksi? Näin ainakin tapahtui siinä Elviksestä kertovassa elokuvassa. Siitä on ainakin 18-vuotta kun katsoin sen leffan, en muista nimeä.
pitääkö tämä paikkansa?
3
202
Vastaukset
- Selvis
Tuskin nyt sentään samaan aikaan Elvis on koskaan seitsemää televisiota katsonut! :o) USA:n presidentillä Lyndon B. Johnsonilla oli kuulemma kolme televisiota rinnakkain, ja häneltä Elvis sai ajatuksen asettaa kolme televisiota vierekkäin Gracelandissä. Olen itse käynyt paikan päällä näkemässä nämä televisiot alakerran pienessä huoneessa biljardihuoneen vieressä. Ei ainakaan siihen huoneeseen olisi edes seitsemää televisiota mahtunut - niin ahdas se oli. (Gracelandiahan ei rakennettu Elvikselle, vaan hän osti tämän 30-luvulla rakennetun rakennuksen vuonna 1956.)
En uskalla mennä takuuseen olisiko Elviksellä todella joskus jossakin muualla ollut peräti seitsemän telkkaria vierekkäin. Eiköhän joku asian varmasti tietävä asiasta piakkoin jotakin kerro.- romani1
Näin on. Kävin myös Gracelandissa 1991 ja silloin siellä oli kolme Tv:tä. Hänen eläessä, kuvissa oli myös kolme laitetta
Se ammuttu TV, siitä on puhuttu paljon. Jossain, oliko Memphisissä oli TV jossa oli kuulanreikä mutta, missä se oli/on. En muista mutta, siitä on monta eri kertomusta. On myös teoria että, se olisi ollut Las Vegasissa. Mene ja tiedä.
Terveisiä Heluna
- Mr Goldman
ja monta posautti tohjoksi elämänsä aikana. Joillakin on siihen varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106