Terse,
Elikkäs kyselisin todella simppelä ohjetta todella yksinkertaisen musiikkivideon tekoon (video jossa on alkutekstinä kappaleen nimi, ja taustalle pyörimään yksi omatekemä kuva). Olen tätä pähkäillyt jo jonkun aikaa, ja vain osan videoista olen saanut toimimaan. Kerron nyt miten teen videon itse, ja haluan että kerrot mitä teen väärin:
-Avaan Moviemakerin
-Painan tuo kuva-painiketta
- Haen tiedostoista haluamani kuvan
- Kuva latautuu makeriin, kaikki ok
- Laitan videolle alkutekstiksi nyt vaikka PMMP-Pikkuveli
- Sitten painan alhaalta näytä kuvakäsikirjoitus
- Lisään haluamani kuvan alkutekstin oikealla puolella olevaan sarakkeeseen ja lopuksi painan "näytä aikajanaa".
- Painan tuo ääni tai musiikki
- Valitsen ko. kappaleen
- Lisään kappeleen ääni tai musiikki sarakkeeseen.
- Sitten lopuksi vielä pidennän omatekemäni kuvan ajallisen pituuden samaksi kuin musiikkikappaleeni pituuden.
- Kaikki ok, testaan oikealla olevasta testiikkunasta toimiiko video. Alkuteksti tulee, ääni tulee, ja 4 sekunnin päästä haluamani kuvakin tulee näkyviin.
- Mutta mitäs helvettiä, painan pysäytä, ja sitten uudemman kerran play. Sitten videostani ei enää kuulukkaan ääntä, mutta kuvat tulevat normisti.
-EN YMMÄRRÄ
Olen yrittänyt miettiä tuota vikaa jo ties miten kauan, enkä vain keksi mikä on vikana. Pari ensimmäistä videotani sain tehtyä ilman mitään ongelmaa, mutta jostain syystä Moviemaker ei halua olla yhteistyökykyinen kanssani 24/7. Mietin ymmärtääkö moviemaker kaikki mp3,mpeg,windows media jne. tiedostot, vai käykö siihen vain tietyt tiedostotyypit?
Kiitokset tuhannesti sille, joka osaa auttaa.
Ps. En halua vastausta "vaihda ohjelmaa".
Apua musiikkivideon tekemiseen
hhhhhhhhh
0
740
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627