Kotia etsii 2 sekarotuista koiranpentua, uros & narttu, joiden emä (avoin ja ystävällinen) puhdas bokseri. Isästä ei ole tietoa. Emä on nähtävillä. Pennut ovat hyvin pidetty laadukkaasti ruokittu ja madotettu. Kissoihin tottuneita ja sosiaalistaminenkin on jo aloitettu. Mukaan tulee pussi tuttua ruokaa (RC junnu). Tehdään kauppakirjat. Hinta 450€/vauva.
HUOMIO KIINOSTUNEET! Pentuja ei myydä mihinkä tahansa peennuille tahdotaan kodit jossa tunnetaan bokseri rotuna (PALVELUS/TYÖKOIRA ei pelkkä seurasesse!!) ja mitä se vaatii. Ei sohvapotuiksi tai egonjatkeeksi. :)
Bokserimixejä vailla kotia
Espoosssa
2
914
Vastaukset
- liisa21
olisko sulla viel niitä pentuja.,????olen etsinut bokseri jo pitkä aika.,.on kokemusta isoista ja bokserilaatu koirista.on mulla ollu amerika buldoggi.,.
- kummastelija
eikö 450euroa ole aaaaaikas suolanen hinta sekarotuisesta koirasta??? ...vaikka eipä se ole tyhmä kuka pyytää, vaan se joka maksaa... itse en ikinä maksaisi seropista yli200e.
mutta toivottavasti hauvavauvat ova löytäneet mukavat kodit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115