Jacksonin haamu ?

videolla

46

2801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymysmerkin

      voi jättää pois! Kyllä se on oikea haamu ja ihan live kuvassa, jota ei ole käsitelty jälkeenpäin. Michael ei ole vain "bad", "dead", mutta myös back!

      • tyttö.

        lol

        kummituksia ei ole olemassa
        pelkäättekö jopa sitä kun kävelette ja varjo seuraa teitä?
        apuaa haamu iik


      • muhhah haa...
        tyttö. kirjoitti:

        lol

        kummituksia ei ole olemassa
        pelkäättekö jopa sitä kun kävelette ja varjo seuraa teitä?
        apuaa haamu iik

        KYLLÄ SE KUULE OLI HAAMU. jos et usko nii kato youtubesta kannattaa vaan panna äänet pois, ne on myäs kauheita!


      • muhhah haa...

        olen samaa mieltä. ihan selkeesti se oli haamu. kun kattoo negatiivinä sen videon, niin se näkyy se asentoki. mä rakaaaastan kummituksia, haamuja, aaveita...ynnä muitä pelottavia juttuja. michael jackson haluu selvästi ilmoittaa, että se on vielä elossa KOSKA SE ON ELOSSA!


      • F20v
        muhhah haa... kirjoitti:

        olen samaa mieltä. ihan selkeesti se oli haamu. kun kattoo negatiivinä sen videon, niin se näkyy se asentoki. mä rakaaaastan kummituksia, haamuja, aaveita...ynnä muitä pelottavia juttuja. michael jackson haluu selvästi ilmoittaa, että se on vielä elossa KOSKA SE ON ELOSSA!

        :D Jos MJ on elossa, se oli VARJO;))


      • koirafani100

        kyllä titokoneella pystyy tekemään kaikkea!
        huomasitteks etttä siel oli kamera!
        se saatto heijastaa se! aaveita ei ole olemas! ootteko kattonu aavejahtia. se on oikeeta huijausta!
        hölmöt yrittää todistaa että aaveit on olemas!
        mut silti tuo video oli KARMIVA!


      • koirafani100
        muhhah haa... kirjoitti:

        olen samaa mieltä. ihan selkeesti se oli haamu. kun kattoo negatiivinä sen videon, niin se näkyy se asentoki. mä rakaaaastan kummituksia, haamuja, aaveita...ynnä muitä pelottavia juttuja. michael jackson haluu selvästi ilmoittaa, että se on vielä elossa KOSKA SE ON ELOSSA!

        kerra ku mä oli ite ansan (yhe koiran) luona, se asuu autotallissa päivisi, ni siellä ovi avautu itestää!
        pelkäsi iha hirveesti. mä asu iha hautasmaan vieressä. se on aavemainen paikka! mäki tykkään aaveista, haamuista, kummituksista ja muusta vähä jännemmästä!
        aavejahti on kamala ohjelma!
        pelkään vähä pimeää... michael jakson haluaa varmaa näyttää kaikkille, että ei ole kuollut, koska se oli kaikille hirveää...
        se haluaa näyttää että me ei olla ilman sitä!


      • koirafani100
        F20v kirjoitti:

        :D Jos MJ on elossa, se oli VARJO;))

        pane nettii oklahoman hylätty mielisairaala siel on kamalia kuvia!!!!!!!!!!!!!


      • Haamun näkijä
        tyttö. kirjoitti:

        lol

        kummituksia ei ole olemassa
        pelkäättekö jopa sitä kun kävelette ja varjo seuraa teitä?
        apuaa haamu iik

        mä oon nähny oikeesti mun kahen kaverin kans näkyjä ja kuullu kimeetä nauruääntä et älä sä siin sano et ei haamui oo olemassa. oon ottanu tietoo haamuista jotka on totta!!! HOMO HOMO HOMO HOMO!!!


      • MJMJfanii!!

        voi hyvinkin olla muokattu tietsikalla. Ois kivaa jos se olis haamu, se olis merkki et se elää, mut se on nyt kuollut. Ja jos se ei olis muokattu koneella, se ei olis varjokaan, koska siit tulis sellanen varjo josta se tulee mut se on ilmassa. Mut oon sitä mieltä että se on koneella tehty. En nyt jaksa alkaa uskoa, että Apua!! Se elää jossain ja sit siit tulis kuitenki pieni juttu täällä NETISSSSÄ. No joo ei mul muut. :)


      • MJMJfanii!!
        muhhah haa... kirjoitti:

        olen samaa mieltä. ihan selkeesti se oli haamu. kun kattoo negatiivinä sen videon, niin se näkyy se asentoki. mä rakaaaastan kummituksia, haamuja, aaveita...ynnä muitä pelottavia juttuja. michael jackson haluu selvästi ilmoittaa, että se on vielä elossa KOSKA SE ON ELOSSA!

        se ei ole elossa!!!! ettekö jo usko?!? haamuja ei oo olemassa ja voi kuulla välillä harhakuuloa. oikeest... se ei elä se on haudattukkin!! miks silti biellä puhutte siiiitä


      • 1234567891011121314
        koirafani100 kirjoitti:

        kyllä titokoneella pystyy tekemään kaikkea!
        huomasitteks etttä siel oli kamera!
        se saatto heijastaa se! aaveita ei ole olemas! ootteko kattonu aavejahtia. se on oikeeta huijausta!
        hölmöt yrittää todistaa että aaveit on olemas!
        mut silti tuo video oli KARMIVA!

        TOTTA PUHUT!! se on muutenki haudattu, ja kuopattu. ja jos se elää, miks se olis haamu?!?


      • aqaqöp
        tyttö. kirjoitti:

        lol

        kummituksia ei ole olemassa
        pelkäättekö jopa sitä kun kävelette ja varjo seuraa teitä?
        apuaa haamu iik

        hei tyttö lässylässy


      • MJfan 4eva<3
        aqaqöp kirjoitti:

        hei tyttö lässylässy

        Ihan varmasti se oli Michaelin haamu, sokeakin sen näkee! Hanki rillit, aivokääpä!


      • Mahdollista_vai_ei

        Jostai oon kuullu et Michael Jackson oli ollu sen omissa hautajaisissa "naamioituneena" eikä siellä arkussa ollu ketään? Mut eihän se voi olla mahdollista koska miten se muka olis voinu tulla sieltä arkusta :'D


      • Anteeeeeeeeeks
        Mahdollista_vai_ei kirjoitti:

        Jostai oon kuullu et Michael Jackson oli ollu sen omissa hautajaisissa "naamioituneena" eikä siellä arkussa ollu ketään? Mut eihän se voi olla mahdollista koska miten se muka olis voinu tulla sieltä arkusta :'D

        Ja sori kun kommentti tuli parisen vuotta myöhemmin.. :D


      • Anonyymi
        muhhah haa... kirjoitti:

        olen samaa mieltä. ihan selkeesti se oli haamu. kun kattoo negatiivinä sen videon, niin se näkyy se asentoki. mä rakaaaastan kummituksia, haamuja, aaveita...ynnä muitä pelottavia juttuja. michael jackson haluu selvästi ilmoittaa, että se on vielä elossa KOSKA SE ON ELOSSA!

        No ei se ehkä elos oo et pientä rajaa. Se voi kummitella sen kodis mut ku katoin sen muistotilaisuutta nii siel tais näkyy itse MJ et juuuuu😢


    • zxczzx
    • täh?

      hei! katsoin ton youtuben videosi enkä nähnyt mitään haamua näin vaan sen kun joku esitteli jotain ovee siellä talossa? oliko se oikea kohta

      • muhhah haa

        se näkyy siellä takana. Se on se varjo joka liikkuu siellä.


      • mj fani 99
        muhhah haa kirjoitti:

        se näkyy siellä takana. Se on se varjo joka liikkuu siellä.

        mut varjot ei liiku noin!


    • varjo?

      oliko se se varjo joka siellä meni siellä käytävän päässä?? hui pelästyin

      • koirafani100

        nii minäki säikähin! en vaa ensiks tajunnu, mut sitte ku se näytettiin uudestaan tajusin.


      • muhhah haa...

        vähä kauheeta! ois kyllä siidee nähä se livenä, vaikka se oli i.h.a.n. KAUHEE! pitää nyt sit lähtee kattoo lisää niitä michael jackson juttuja netistä.


      • Torrence

        Kattokaa Smooth Criminalin alku, ja verratkaa sitä tuohon varjoon.


        JACKSON ELÄÄ !

        -Torrence


      • Torrence
        Torrence kirjoitti:

        Kattokaa Smooth Criminalin alku, ja verratkaa sitä tuohon varjoon.


        JACKSON ELÄÄ !

        -Torrence

        Siis se varjo.


      • koirafani100
        Torrence kirjoitti:

        Siis se varjo.

        hmm... miks ne ei nähny sitä vaikka ne sen kuvas?


      • tietää ;)
        koirafani100 kirjoitti:

        hmm... miks ne ei nähny sitä vaikka ne sen kuvas?

        Michaelinhan on sanottu olleen Dave Daveksi naamioituneena Larry King showssa hautajaisten aikoihin. Kipaiskaa Youtubeen, jotka ette ole vielä käyneet, ja katsokaa video.. hakekaa Larry King Dave Dave.. tms, niin löytynee.
        Tarkoitan sanoa, että Larry Kingin porukka oli Neverlandissa kun varjo nähtiin, ja Larry King haastatteli DD:a, joka oli studiossa paljolti eri näköinen ja ERI ääninen kuin oikea Dave Dave.
        Whooooww..! Mj haluaa viestittää, että hän on elossa..


      • koirafani100
        Torrence kirjoitti:

        Kattokaa Smooth Criminalin alku, ja verratkaa sitä tuohon varjoon.


        JACKSON ELÄÄ !

        -Torrence

        ottko kattonu se negatiivi videona! mun tuo kaveri muhhah haa pelkäs sitä iha kauheesti! hihi! piti panna video pois ku mäki vähä pelkäsi... se oli aivan HIRVEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • varjotyttö
        Torrence kirjoitti:

        Kattokaa Smooth Criminalin alku, ja verratkaa sitä tuohon varjoon.


        JACKSON ELÄÄ !

        -Torrence

        niin elää. minäkin uskon että MJ elää, mutta MJ ei ole paha henki. siinä yhdessä lauseessa sanottiin, että MJ oli tunnettu hyväsydämmisyydestään.


      • arfropp
        varjotyttö kirjoitti:

        niin elää. minäkin uskon että MJ elää, mutta MJ ei ole paha henki. siinä yhdessä lauseessa sanottiin, että MJ oli tunnettu hyväsydämmisyydestään.

        jos michael olis elossa, ni eihän toi voi olla sen haamu?


      • MJMJfaniii!!
        Torrence kirjoitti:

        Kattokaa Smooth Criminalin alku, ja verratkaa sitä tuohon varjoon.


        JACKSON ELÄÄ !

        -Torrence

        ei elä se haudattiin ja ei se mikää nukke tuskin ollu hölmö ja jos se elää, miks se on haamu?!?


    • haamu?

      siis siitähän oli jossain joku selityskin, että kamera vääristi jotenkin kuvasta ihmisen joka oli kävellyt ohi kameran tai jotain sinne päin, niin luin jostain, en nyt muista mistä. toivon kuitenkin että se oli aito michaelin haamu, ja että hän halusi välittää meille että hän eli....

      • justjoo!

        ei se ollut totta, vosin melkein sanoa, etä se oli tietokonella tehty!
        HAAVEITA EI LE OLEMASSA!


      • jiåofjd
        justjoo! kirjoitti:

        ei se ollut totta, vosin melkein sanoa, etä se oli tietokonella tehty!
        HAAVEITA EI LE OLEMASSA!

        Oon ite ollu paranormaali pari vuotta! oon nähny mun vaarin ikkunassa yms..
        Aavejahti sitäpaitsi ei oo huijausta sen kyl näkis toisinkun esim.riivatut talot se jos jokin on huijausta!


      • MJMJfanii!!

        jos se on haamu nii se ei elä


    • 1235

      Minä katoin sen ja se oli tosi kammottava,ainakin lopussa

    • Mj,s bibangfan

      Minkä ikäistä porukkaa täällä liikkuu? Siis rehellisesti, haamuja? Ihan oikeesti, ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset. Yliluonnoliseen voi kyllä uskoa, tunnen itsekkin esim monia wica:ja mutta että mjj ilmoitaa olevansa eslossa? Voi luoja. Säälittävää touhua. Pikkukakaroiden tekstiä. Kasvakaa aikuisiksi. Se heijastuma oli tietokoneella muokattu, luultavsti jostain mjjn monistatuhansista videoclipeistä otettu, haalenettu ja muokattu. Noitakin löytyy netistä vaikka kuinkamonta erilaista, kaikkista näkee kokeneella silmällä muokkausjäljen.

      Kokemuksesta voin puhua, noin 16 vuotta videomuokaajana toiminut.

      • MJMJfanii!!

        puhut totta. jotkut sanoo, että se on haamu ja elää...?!?! jos elää niin ei ole haamu. tai sit kenties mäkin oon nyt tässä haamu mut en tiiä sitä?? just. no, ne toivoo että se elää, niin mäkin ihan POSSUSTI eli sikanaa.... ooh!! mut se on tietsikal muokattu. siit oon varma.


    • hyivitjatsevideo

      Teresa Fidalgo.

    • ISTHISSCARY?

      so you dont believe in ghosts?(:

    • Iirolainen

      MJ kummittelee minun pepussa, sieltä tulee sellaista samanlaista vinkunaa kun sen laulu..se on öisin pelottavaa..Tosielämän Thriller ja mun peppu on kaiken lisäksi tosi valkea nykyään..

    • MJ.MJ

      Oikeesti. Aikuiset ihmiset!! Ne ihmiset on voinut liikkua jotenkin hassusti että se näyttäisi MJn varjolta. Sitä paitsi haamuja EI OLE. Sori jos droppasin sun tunnelman

    • Anonyymi

      Musta kanssa tuntuu että se on oikea kun se oli sillon live lähetys nii ei ne sitä ny muokkaan ala keskenkainen. Sanon siis oikea se on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2431
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1615
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1414
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1212
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      988
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      972
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      932
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      825
    Aihe