KYSYMYSSS

-iom-

Mitä bensaa pitää laittaa uuteen Gilera SMT 50cc:n polttoainesäiliöön? Ei lue käyttöohjeessa... LMAO

12

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 95

      • -iom-

        ei mittään 2-tahti-öljyä?


      • joo,joo
        -iom- kirjoitti:

        ei mittään 2-tahti-öljyä?

        mutta valmistajat suosittelevat E98:a. Korkeaviritteinen moottori puristussuhteensa takia käy paremmin korkeaoktaanisella bensiinillä - jonka ns. nakutuskynnys on korkeampi. Moottorissa vähemmän jälkikäyntiä ja käyntihäiriöitä.


      • se on paskaa
        joo,joo kirjoitti:

        mutta valmistajat suosittelevat E98:a. Korkeaviritteinen moottori puristussuhteensa takia käy paremmin korkeaoktaanisella bensiinillä - jonka ns. nakutuskynnys on korkeampi. Moottorissa vähemmän jälkikäyntiä ja käyntihäiriöitä.

        Tässä tankkaamis ohjeet:

        1. Otat lompakosta 5e.
        2. Polkase gilera käyntiin ja aja tankille.
        3. Syötä 5e bensa-automaattiin.
        4. Ota virta-avaimet virtalukosta ja aukase se kansi minkä alla on bensankorkki.
        5. Avaa bensankorkki ja tankkaa 98 bensaa.
        6. Aja teboilille.
        7. Osta 2-t ölyä.
        8. Aukase penkki.
        9. Avaa tuoreöljyvoitelusäiliön korkki.
        10. Kaada öljysäililö täyteen öljyä.
        11. Sulje öljysäiliön korkki ja pistä penkki takaisin paikalleen.
        12. KOVAA AJOA!

        13. uudestaan tankille kun bensanmerkkivalo syttyy.


      • -iom-
        se on paskaa kirjoitti:

        Tässä tankkaamis ohjeet:

        1. Otat lompakosta 5e.
        2. Polkase gilera käyntiin ja aja tankille.
        3. Syötä 5e bensa-automaattiin.
        4. Ota virta-avaimet virtalukosta ja aukase se kansi minkä alla on bensankorkki.
        5. Avaa bensankorkki ja tankkaa 98 bensaa.
        6. Aja teboilille.
        7. Osta 2-t ölyä.
        8. Aukase penkki.
        9. Avaa tuoreöljyvoitelusäiliön korkki.
        10. Kaada öljysäililö täyteen öljyä.
        11. Sulje öljysäiliön korkki ja pistä penkki takaisin paikalleen.
        12. KOVAA AJOA!

        13. uudestaan tankille kun bensanmerkkivalo syttyy.

        Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
        Kertokaa nyt oikea pensiini


      • Derbisti 92
        -iom- kirjoitti:

        Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
        Kertokaa nyt oikea pensiini

        SIIHENHÄN TULEE DIISSELIÄ


      • -iom- kirjoitti:

        Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
        Kertokaa nyt oikea pensiini

        Vakio mopo toimii aivan hyvin 95:lla.


      • gfhklfl
        -iom- kirjoitti:

        Jotkut sanoo 98 jotkut 95? mitä vittua tää on? ihan sama vaikka laittais 96.5, vai?
        Kertokaa nyt oikea pensiini

        Ihan sama kumpaa laitat. Ite laitan yleensä 95 mutta joskus 98..


    • s fahdsfah

      76 bensaa

      • jebex.

        ite laitan tinneriä. valelen sillä myös pippelini koska siitä tulee liukkaampi. poikaystäväni tykkää kosketella sitä sellaisena.
        soitelkaa jos haluutte hyvii neuvoi et mitä liukastetta kantsii laittaa 0452626429
        t. jesse


      • mopo100
        jebex. kirjoitti:

        ite laitan tinneriä. valelen sillä myös pippelini koska siitä tulee liukkaampi. poikaystäväni tykkää kosketella sitä sellaisena.
        soitelkaa jos haluutte hyvii neuvoi et mitä liukastetta kantsii laittaa 0452626429
        t. jesse

        Korkeaoktaanisen käytöstä ei ole haittoja ainoastaan kallempi hinta, jos kone
        nakuttaa 95:lla jota ei kaksitahtisessa välttämättä huomaa niin se ei koneelle
        hyvää tiedä....


    • bensaa suonissaan

      95 ja 98 ei mtn. eroo paitsi se, et 98 voitelee paremmin, mutta ihan hyvin voi tankata 95 jos koneen tuorevoitelu on kunnossa. Tankatkaa vaikka SHELL V-POWERIA kunhan se on bensaa eikä dieseliä.

      PS... 98 savuttaa vaa enemmä ku 95, siinä se ero...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe