Mitä suosittelette Bulgariaa vanhemmalle pariskunnalle turvallinen ,eivät ole matkustelleet paljon!Suomen kielellä pitäisi pärjätä!Olisiko sveti konstan esim. Hotelli sais olla all inlucive !Kiitos kaikista tiedoista!
Suositus
3
967
Vastaukset
- llpop
Esimerkiksi Aurinkomatkoilla hotelli Sirius Beach on All inclusive, johon löytyy matkoja ainakin elo- ,syyskuulle
- Vilperö
Vanhemmalla ihmiselle Sveti on paras valinta. Kauniita vanhoja puita, meren rantakin lähellä jokaiselta hotellilta. Ei menopaikkoja juurikaan. Paikka jossa voi kävellä ja katsella, nauttia. Suomen kielellä ette kyllä tule pärjäämään siellä, saksankielen taidosta on apua, samoin englannin. Lopulta, mihin sitä suomen kieltä edes tarvisi? Jos jotain ostat, näyttävät taskulaskimellaan hinnat. Yhdessä ruokapaikassa ainakin oli suomenkielinen ruokalista jopa.
All inclusive voisi olla hyvä valinta hyvästä hotellista, ei tarvitsisi jännittää ruokailun ja kielitaidon kanssa. Yleensä ne ovat 50-120 Euroa matkan hintaan päälle. Sillä rahalla kun ruokailujen lisäksi ottaa yhdet-kahdet Irish coffeet niin on jo tullut edullisemmaksi kuin ravintoloissa maksaminen. Ja samaan rahaan kuuluu tietysti viinit aterioiden yhteydessä. Ravintolassa niistäkin joutuu kuitenkin maksamaan.- muori..gg
albena ja flamingo grand.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882