Nyyt on paha ongelma...
Meitil on tosiaan tuollainen yllämainittu Kawan GPZ 500S Ninja Vm.89 ja sin nyt ei satu olemaan tarpeeks tehoo...
Mistäs moiseen vois löytyy palikkaa???
GPZ 500S Ninja
4
278
Vastaukset
- on kyllä
Eipä taida auttaa muuta kun vaihtaa isompaan,ei tuohon 2-pyttyseen saa lisää henkee kovinkaan helposti..
Jos malli miellyttää niin kawa600R on jo ihan toisen luokan pyörä, sillä norjan vuoristot kierretty 2 päällä.. eikä loppunu poweri..
Tietenkin kannattaa miettiä paljonko sitä tehoo tarvii lisää..- Dead Rider
oot ensinmäinen joka tollast väittää ettei oo helppoo... neuvvoja olen khyllä saanut että miten mutta kun kysymys on MISTÄ sitä palikkaa saa...
- hiekkalaatikolle
Dead Rider kirjoitti:
oot ensinmäinen joka tollast väittää ettei oo helppoo... neuvvoja olen khyllä saanut että miten mutta kun kysymys on MISTÄ sitä palikkaa saa...
Kato jos siellä olis toisiinsa sopivia palikoita. Tai ihan irtopalikoita.
- ei koskaan
Dead Rider kirjoitti:
Neuvojista ei ole koskaan pulaa mutta hyvistä neusvoista on. Tässä saat yhden. Hanki tehokkaampi pyörä niiden palikoiden sijaan. Toisaalta kysymyksen laadusta päätellen harjoittele sillä vakiolla nyt vähän aikaa ensin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703297Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991012
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34820